کد خبر: 99305 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 21 تير 1397 - 07:31
مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر:
۱۴ محله استان بوشهر بهسازی می‌شود/ نوسازی ۲۶ واحد مسکونی

اتحاد خبر: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از نوسازی ۲۶ واحد مسکونی در سطح استان خبر داد و گفت: در استان بوشهر ۷۴ محله نیازمند نوسازی و بهسازی است.به گزارش اتحاد خبر، فرزاد رستمی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست ستاد بازآفرینی بافت‌های ناکارآمد استان بوشهر اظهار داشت: طی ۱۰ سال دو هزار و ۷۰۰ محله در سطح کشور بهسازی و توانمندسازی ...

اتحاد خبر: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از نوسازی ۲۶ واحد مسکونی در سطح استان خبر داد و گفت: در استان بوشهر ۷۴ محله نیازمند نوسازی و بهسازی است.

به گزارش اتحاد خبر، فرزاد رستمی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست ستاد بازآفرینی بافت‌های ناکارآمد استان بوشهر اظهار داشت: طی ۱۰ سال دو هزار و ۷۰۰ محله در سطح کشور بهسازی و توانمندسازی می‌شود که ۷۴ محله در استان بوشهر است.

۱۴ محله استان بوشهر بهسازی می‌شود/ نوسازی ۲۶ واحد مسکونی وی با تاکید بر تخصیص ۳۰ درصد اعتبارات شهرستان‌ها برای احیای بافت‌های فرسوده خاطرنشان کرد: در استان بوشهر بیشترین محلات ناکارآمد و فرسوده مربوط به شهرهای بوشهر و برازجان است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از تبدیل ۱۴ محله فرسوده در استان بوشهر به محله کارآمد، تصریح کرد: طرح‌های درمانی، آموزشی، ورزشی و عمران شهری در این محلات اجرا می‌شود.

وی از تخصیص تسهیلات برای ارتقای وضعیت کالبدی و خدماتی محلات فرسوده خبر داد و اضافه کرد: برای ساخت و نوسازی واحدهای مسکونی وام کم بهره بانکی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد که دولت نیمی از سود آن را پرداخت می‌کند.

رستمی از نوسازی ۲۶ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان بوشهر در مدت ۱۰ سال خبر داد و افزود: با نوسازی این بافت‌ها شاهد رونق بیشتری در این محلات و بافت‌ها خواهیم بود.

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/99305