کد خبر: 99298 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 20 تير 1397 - 21:28
تشکر رییس شورای اسلامی شهر دالکی از صبوری مردم

اتحاد خبر: رییس شورای شهر دالکی با انتشار پیامی از صبوری مردم در برابر مشکلات بی آبی اخیر تشکر نموده است.

اتحاد خبر: رییس شورای شهر دالکی با انتشار پیامی از صبوری مردم در برابر مشکلات بی آبی اخیر تشکر نموده است.

 

به گزارش «اتحاد خبر»؛ متن این پیام به شرح زیر می باشد:

 

«"مَن لَم يَشكُرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلوقينَ لَم يَشكُرِ اللّه عَزَّوَجَلَّ؛"
هر كس در مقابل خوبى مردم تشكر نكند، از خداى عزّوجلّ تشكر نكرده است.
                                                       (امام رضا عليه السلام)


خداوند، شکور است و بندگان شکرگزار را هم دوست می دارد. همچنان که شکر نعمتهای خدا سبب استمرار و افزایش نعمت است، سپاسگزاری از نیکوکاری های مردم نیز مایه ی تشویق آنان به نیکی و استمرار این عمل خیر می شود. از این رو، تشکّر از مخلوق، تشکّر از خالق هم به شمار می رود و ثواب دارد، هر چند همه ی نعمتها از خداست و همه ی حمدها و سپاسها هم از آنِ اوست.

صبر و بردباری عظیم شما مردم عزیز شهر دالکی دارای پیام های متعددی برای همه ی ما به عنوان خادم و خدمتگذار شما بوده است و بی شک با این صبر بزرگ و تحمل بی نظیرتان ثابت کردید که در شرایط سخت و با وجود کمبودها همواره در حفظ متانت و پایداری شهر و کشور عزیز خود ثابت قدم خواهید ماند.

مردم نجیب و عزیز استان بوشهر، به خصوص شهر دالکی هميشه با كمال احترام و صبوری توانسته اند یاری رسان خدمتگذاران خود باشند. لذا بدین وسیله مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر دالکی، به عنوان خادمین شما مردم فهیم بر خود واجب می داند که از صبوری تک تک شما مردم شریف در مصائب و تحمل دشواری های اخیر در معضل بی آبی تابستان 97 که موجب امتنان ما می باشد، تشکر نموده و امید است با همکاری و همراهی شما مردم عزیز بتوانیم مشکلات را هموار کنیم.

امیدواریم بتوانیم همچون گذشته دوشادوش مردم وفادار شهر دالکی و سایر نقاط شهرستان دشتستان، همواره در خدمت به ایشان سربلند باشیم و بتوانیم رضایت مردم را بیش از پیش جلب نماییم. از درگاه خداوند منان موفقیت همگان را مسئلت می نمائیم.»

 

عباس تدین

رییس شورای اسلامی شهر دالکی

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/99298