کد خبر: 99206 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 19 تير 1397 - 07:37
اختصاص ۶۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های خود‌اشتغالی روستایی

اتحاد خبر: مدیرکل کمیته امداد بوشهر با اشاره به اجرای ۲۵۰۰ طرح خوداشتغالی برای مددجویان روستایی استان گفت: برای این مهم ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره به مددجویان کمیته امداد بوشهر پرداخت می‌شود. احمد لطفی با بیان اینکه توانمندسازی و خودکفایی مددجویان کمیته امداد از برنامه‌های مهم این نهاد است اظهار داشت: کمیته امداد برای توانمندسازی اقتصادی و....

اتحاد خبر: مدیرکل کمیته امداد بوشهر با اشاره به اجرای ۲۵۰۰ طرح خوداشتغالی برای مددجویان روستایی استان گفت: برای این مهم ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره به مددجویان کمیته امداد بوشهر پرداخت می‌شود.
بوشهر|اختصاص 60 میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های خود‌اشتغالی روستایی

به گزارش تسنیم؛ احمد لطفی با بیان اینکه توانمندسازی و خودکفایی مددجویان کمیته امداد از برنامه‌های مهم این نهاد است اظهار داشت: کمیته امداد برای توانمندسازی اقتصادی و معیشتی برنامه‌‌های ویژه‌ای تدارک دیده  که در قالب طرح‌های مختلف عملیاتی شده است.

 

وی با تاکید بر مهارت‌آموزی مددجویان افزود: با توافقات به عمل آمده با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای مددجویان کمیته امداد بر اساس ظرفیت‌های مناطق مختلف شهری و روستایی استان توانمند مهارتی می‌شوند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به  اجرای طرح‌‌های اشتغال‌زایی در نقاط روستایی افزود: امیدواریم با  توانمندسازی مهارتی و معیشتی زمینه اشتغال و خودکفایی مددجویان و استقلال اقتصادی آنان فراهم شود.

لطفی از اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی در نقاط روستایی خبرداد و بیان کرد: از محل اعتبارات تسهیلات اشتغال روستایی بیش از 2 هزار و 500 طرح خوداشتغالی در روستاهای استان بوشهر اجراء می‌شود.

وی، با بیان اینکه طرح‌های خود اشتغالی مددجویان در راستای فراهم کردن خوداتکایی و تامین معیشت خانوارهای روستایی مددجو اجرا می‌شود خاطر نشان کرد: امسال با برنامه‌ریزی انجام شده 2 هزار و 500 طرح خوداشتغالی ویژه مددجویان این نهاد با اعتباری افزون بر 60 میلیارد تومان در روستاهای استان اجراء می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر از اجرای مقدمات طرح‌های خوداشتغالی روستائیان خبرداد و بیان کرد: مقدمات کار توزیع اعتبارات خوداشتغالی شهرستانی در استان بوشهر آغاز شده و حدود 30 درصد افراد فاقد شغل شناسایی و تشکیل پرونده شده است.

لطفی با تاکید بر مشارکت بیشتر بانک‌ها برای تسریع اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی گفت: ضمن تشکر از همکاری خوب بانک‌های عامل  برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی مددجویان در سال گذشته 2400 شغل برای خانواده‌های تحت پوشش امداد استان فراهم شد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/99206