کد خبر: 99198 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 19 تير 1397 - 07:01
امید ابراهیمی به الاهلی قطر پیوست
اتحاد خبر: امید ابراهیمی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی روسیه، به باشگاه الاهلی قطر پیوست.
اتحاد خبر: امید ابراهیمی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی روسیه، به باشگاه الاهلی قطر پیوست.

به گزارش ورزش سه؛ باشگاه الاهلی قطر با هافبک ملی پوش استقلال به توافق نهایی رسید و طی یکی، دو روز آینده با او قرارداد امضاء می‌کند.

 

 امید ابراهیمی که قبل از شروع فصل ۹۴-۹۳ با پایان حضور چهار ساله‌اش در سپاهان به استقلال تهران پیوست، طی مدت حضور در جمع آبی پوشان نمایش خوبی از خود بر جای گذاشت و عملکردی در میانه زمین و رهبری تیمش داشت که تماشاگران استقلال لقب فرمانده را به او دادند.

 

این هافبک ۳۰ ساله که با توجه به عملکرد موفق در استقلال، در جام جهانی روسیه جانشین خوبی برای سعید عزت‌اللهی در دیدار برابر مراکش بود و با نمایش فوق‌العاده‌اش به مهره ثابت تیم ملی تبدیل شد، دو روز قبل خبر جدایی‌اش از جمع آبی پوشان را به وینفرد شفر اعلام کرد و اکنون به فوتبال قطر رفت.

 

ابراهیمی مثل دوران سپاهان، با پایان حضور چهار ساله‌اش در استقلال تهران و پایان قراردادش با این باشگاه تصمیم به جدایی گرفت و فصل آینده به جمع لژیونرهای ایران اضافه خواهد شد.

 

امید ابراهیمی به الاهلی قطر پیوست

توئیتر الکاس قطر دقایقی قبل در خبری فوری اعلام کرد که امید ابراهیمی به زودی با باشگاه الاهلی قطر قرارداد امضاء خواهد کرد.

 

گفته می‌شود امید ابراهیمی در حال حاضر در قطر حضور دارد و با پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی، تا پایان هفته مراسم معارفه‌اش به‌عنوان بازیکن جدید باشگاه الاهلی نیز برگزار می‌شود که احتمالا روزهای پنج‌شنبه یا جمعه برای این کار در نظر گرفته شده است.

 

دو سال قبل هم رسانه‌های قطری خبر از توافق امید ابراهیمی با باشگاه الاهلی داده بودند ولی این بار موضوع نهایی شده و هافبک ملی پوش استقلال برای این تیم قطری که اخیرا محسن متولی مراکشی و نایجل دی‌یانگ هلندی را به خدمت گرفته، به میدان خواهد رفت.

 

در گذشته بازیکنان همچون مجتبی جباری، پژمان منتظری، سید جلال حسینی، فریدون زندی و ... برای تیم الاهلی قطر بازی کرده بودند که حالا امید ابراهیمی نیز تجربه بازی برای این تیم را در فصل آینده پیدا می‌کند./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/99198