کد خبر: 99185 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 18 تير 1397 - 15:54
اختصاصی اتحاد خبر؛
استاندار بوشهر: همه امکانات برای حل مشکل آب برازجان بسیج شده است/ مردم حق دارند ناراحت و گله مند باشند

اتحاد خبر: استاندار بوشهر گفت: همه امکانات برای حل مشکل آب برازجان بسیج شده است. عبدالکریم گراوند در گفتگوی اختصاصی با اتحاد خبر افزود: امروز صبح هم تا حالا (4 بعدازظهر دوشنبه 18 تیر) با وزارت نیرو و کشور و مدیران استان یکسره درگیر موضوع تامین آب برازجان هستیم. وی افزود: خدا می داند شبانه روز همه امکانات رابسیج کرده ام که مشکل را کم کنم...

اتحاد خبر: استاندار بوشهر گفت: همه امکانات برای حل مشکل آب برازجان بسیج شده است.

عبدالکریم گراوند در گفتگوی اختصاصی با اتحاد خبر افزود: امروز صبح هم تا حالا (4 بعدازظهر دوشنبه 18 تیر) با وزارت نیرو و کشور و مدیران استان یکسره درگیر موضوع تامین آب برازجان هستیم.

 

وی افزود: خدا می داند شبانه روز همه امکانات رابسیج کرده ام که مشکل را کم کنم ولی خوب می دانید منابع آب در دسترس محدود و احداث تاسیسات برای شیرین سازی آب، دو الی سه سال زمان می برد.

 

استاندار بوشهر تاکید کرد: مشکل ما فعلا گرمای تابستان و متاسفانه کمی بارش و دبی پایین لوله خط کازرون است.

گراوند افزود: همه سناریوی های ممکن در حال انجام است تا مشکلات آب در شهر برازجان و مناطق اطراف کاهش یابد و شرایط بهتر شود.

 استاندار بوشهر افزود: مردم حق دارند ناراحت و گله مند باشند ولی در نظر داشته باشید که کاهش نزولات آسمانی و خشکسالی های متوالی واقعا شرایط را دشوار کرده است.

 

در همین راستا فرماندار دشتستان نیز به اتحاد خبر گفت: طی دیروز و امروز حجم آب بیشتری به شبکه شهر برازجان تزریق شده و این روند ان شا الله ادامه خواهد یافت.

 

گزارش اتحاد خبر از اکثر مناطق شهر برازجان حاکی است بعد از روزها بی آبی، وضعیت طی دیروز تا حالا کمی بهتر شده و محلاتی که نوبت آنها بوده است آب بیشتری داشته اند.

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/99185