کد خبر: 99180 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 17 تير 1397 - 21:07
نامه نوید متین عضو شورای اسلامی شهر برازجان به استاندار بوشهر؛
آقای استاندار فکری به حال بحران ناشی از بی‌تدبیری و ناکارآمدی مسئولان آبفای استان کنید

اتحاد خبر - نوید متین: آقای استاندار؛ نظر به اهمیت و اضطرار موضوع واحساس وظیفه در برابر دریای نجابت و احسان مردم شریف شهر برازجان قصد داشتم با حضرتعالی به عنوان نماینده عالی دولت در استان مکاتبه ای داشته باشم... خواهشمندم فکری به حال تامین آب این مردم نموده و بحران ناشی از بی‌تدبیری و ناکارآمدی مسئولان آبفای استان را  خود درمان نموده و بشارت....

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک استاندار محترم بوشهر جناب آقای گراوند


 با سلام


احتراماً نظر به اهمیت و اضطرار موضوع واحساس وظیفه در برابر دریای نجابت و احسان مردم شریف شهر برازجان قصد داشتم با حضرتعالی به عنوان نماینده عالی دولت در استان مکاتبه ای داشته باشم و در خصوص بحران بی‌آبی پیش آمده مطالبی را به محضر آن مقام محترم ایفاد دارم که به واسطه ایجاد وحدت و جلوگیری از هر گونه حرکات ناخواسته زمان آن را به تاخیر انداختم، که گمان می‌کنم در این برهه ی حساس زمانی فرصت مناسبی است تا کمی بی پرده و صریح سخن بر جریده مرقوم دارم. باشدکه قطره ای از وظایف خود را در قبال مردم بزرگ دیارم ادا کرده باشم.


آقای استاندار!
 لهیب آتش سوزناک گرما جان مردم این سامان را سوخته است و قامت رشید آنان را خم کرده است، قامتی که استعمار انگلیس نتوانست ذره ای خم کند، امروز در مقابل بحران بی تدبیری و ناامیدی مسئولان آبفای استان زانو زده است و اگر نبود نجابت ذاتی و علاقمندی آنها به نظام اسلامی شاهد اتفاقاتی سهمگین از دیدگاه امنیتی بودیم که شاید مدیریت آن از عهده همه ما خارج بود. چندین سال است که علامت هشدار در خصوص کم آبی و لزوم استفاده بهینه از منابع آب به صدا درآمده است و با توجه به حجم کم نزولات آسمانی در سال گذشته پیش بینی اتفاقات این چنینی محتمل به نظر می‌رسید.
سوال من به نمایندگی از مردم شهر برازجان این است اقدامات و برنامه ریزی های مدیرعامل آبفای استان و سایر مجموعه مدیریتی تحت امر ایشان در طول دوره ۴ ساله مدیریتش برای حل دائمی و یا مقطعی و عبور از بحران در استان بوشهر وشهربرازجان چه بوده است که امروز متوسل به اقدامات غیرکارشناسی و متوجه کردن مسئولیت به سمت سایر استان‌های کشور نموده است ؟
آیا کم کردن حجم آب ورودی به استان بوشهر توسط استان همجوار در سال‌های گذشته صورت نگرفته بود و احتمال تکرار مجدد آن در امسال امری بعید بود؟

 

جناب آقای گراوند
 درد مردم کمبود آب و تنگ شدن معیشت و کوچک شدن سفره زن و فرزندانشان نیست .به والله نیست.
مشکل مردم چنبره زدن اختاپوس های ناتوان از مدیریت بر شاکله مدیریت منابع مهم و اساسی مردم است که از مدیریت کردن عادی ترین مشکلات مردم عاجز و ناتوان است و با کمال تاسف این سایه شوم بی‌تدبیری‌ها پایانی ندارد. مدیر را که در شرایط مناسب و عادی نمی‌توان آزمود ،وقت آزمون مدیران دوره بحران است و پیش‌بینی ابعاد بحران و اتخاذ راهکارهای مناسب جهت حل معضلات و مشکلات ناشی از بحران...
آیا آقای یاکیده به آنچه باید عمل می‌کرد است جامه عمل پوشانده یا اینکه با بی مدیریتی و ناتوانی خود روزگار مردم را تباه کرده و سرنوشت یکصد و بیست هزار نفر را در شهر برازجان به محاق برده است.
مردم را به رعایت الگوی مصرف و صرفه جویی در منابع آب دعوت می کنند که بنده به عنوان فرزند کوچک مردم عرض می کنم که مگر آبی هست که مردم کم مصرف ‌کنند؟
آقای یاکیده زمین و زمان را به هم می بافد تا خود و مجموعه تحت مدیریتش را از جایگاه متهم بودن بیرون کند و چند روزی بیشتر به عنوان مسئول بماند که اگر اندکی از آن تلاش را مصروف برنامه ریزی جهت حل مشکلات مردم می کرد امروز دردهای مردم را مرهمی و درمانی بود.
آنانی که پوسیدگی و مستعمل بودن لوله های انتقال آب را دلیل هدر رفتن آب می‌دانند به مردم پاسخ دهند که مبلغ میلیاردی که تحت عنوان تبصره ۳ بر روی قبوض آب مردم کشیده اید و باید صرف تعمیرات و اصلاح خطوط انتقال آب گردد را چه کرده اید؟

 

جناب آقای استاندار
سوابق ارزشمند حضرتعالی و رشد پایه ای در مناصب اداری نشان از درایت و تعهد شما به مردم، نظام وانقلاب است.
بنده به عنوان خادم کوچک مردم شهر برازجان خواهشمندم فکری به حال تامین آب این مردم نموده و بحران ناشی از بی‌تدبیری و ناکارآمدی مسئولان آبفای استان را  خوددرمان نموده و بشارت روزهای بهتر را به مردم نجیب برازجان هدیه دهید.
صد بار لب گشودم و بر کس نریختم .
آنها که موج می زند از سینه تا لبم

 

 

بانهایت احترام وآرزوی حل مشکلات مردم

 
نویدمتین
خدمتگزار مردم شریف برازجان درشورای اسلامی

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/99180