کد خبر: 99179 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 17 تير 1397 - 14:15
رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای شهر برازجان:
مدیران صدای شما را شنیده اند/کوتاهی مسئولین آبفا عواید خوبی برای مردم شریف دشتستان نخواهد داشت

اتحاد خبر: رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای شهر برازجان اظهار داشت: کوتاهی مسئولین آبفا عواید خوبی برای مردم شریف دشتستان نخواهد داشت. به گزارش "اتحاد خبر"، ساحل تنگستانی ادامه داد: مدیران صدای شما را شنیده اند و قطعاً در پی حل مشکل خواهند بود و این مهم به همت شما و تلاش مسئولین حل خواهد .وی اضافه کرد...

اتحاد خبر: رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای شهر برازجان اظهار داشت: کوتاهی مسئولین آبفا عواید خوبی برای مردم شریف دشتستان نخواهد داشت.

به گزارش "اتحاد خبر"، ساحل تنگستانی خطاب به مردم شریف برازجان گفت: از اینکه چند روزی است به دلیل تکمیل سیر درمان در برازجان نبوده تا پا به پای شما تا لحظه آخر مطالبات به حق آب را دنبال کنم، از شما پوزش می طلبم. مدیران صدای شما را شنیده اند و قطعاً در پی حل مشکل خواهند بود و این مهم به همت شما و تلاش مسئولین حل خواهد شد.

وی اضافه کرد: لازم به توضیح است که در تاریخ ۹۶/۸/۹ با رییس اداره آبفا جلسه ای پیرامون مشکلات آب و میزان هدر رفت آن برگزار شد. در این زمینه از شورای شهر تقاضای ادامه اجرای تبصره ۳ را نمودند تا میزان هدر رفت آب از لوله های فرسوده به حداقل برسد. در راستای احساس وظیفه و با توجه به حساسیت موضوع کمبود آب جلسه ای تخصصی در کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی در تاریخ ۹۶/۱۰/۹ با حضور معاون محترم اداره آبفا (هر چند رییس اداره آبفا نیز دعوت شده بود) پیرامون حفاری و لوله گذاری و نحوه ترمیم لوله های آسیب دیده، در شورای شهر برازجان برگزار گردید و معضلات حال و آتی حوزه آبفا بررسی گردیده و برای حل این مشکلات مشورت و مساعدت صورت گرفته و پیشنهادات خوبی ارائه شد.

رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای شهر برازجان عنوان کرد: ضمن آنکه در تاریخ ۹۶/۱۱/۲۴ مجدداً پیرامون مشکلات آب با رئیس آبفای شهرستان جلسه برگزار گردید و پیرامون مشکلات آب در تابستان از وی سوال شد که ایشان قول هایی مبنی بر رفع مشکلات با همکاری فرمانداری شهرستان و اداره کل آبفا عنوان کردند، اما نگرانی شورا همچنان ادامه داشت.

وی با اشاره به پیگیری ها و جلسات مکرر در شورای شهر تاکید کرد: همچنین در تاریخ ۹۷/۳/۲۱ جلسه ی دیگری پیرامون کمبود آب در سطح شهر و اعتراضات مردم در شورا برگزار گردید که متاسفانه ریاست محترم آبفا حضور نیافتند (که عنوان شد آبفا جزء دستگاههای اجرایی است و...) لذا طی نامه ای در تاریخ ۹۷/۴/۱۱ شورای شهر برازجان از آبفا میزان وصول درآمد و نحوه هزینه کرد تبصره 3 را خواستار گردید تا میزان کاهش هدر رفت آب را مشخص نماید، که تا کنون جوابی از آن مدیریت دریافت نکردیم و همچنان منتظر جواب ایشان هستیم.

تنگستانی یادآور شد: با توجه به موارد بالا و تداوم مشکلات آب و تشدید بحران در شهرستان و همچنین شهر برازجان، لذا 7 عضو شورای اسلامی شهر برازجان به عنوان صدای مردم در همه جا و همه وقت، فریاد دادخواهی شما مردم فهیم را شنیده و به مسئولین امر رسانده و همواره در کنار مردم خواهند بود. در تجمع اعتراضی مردم، روبروی اداره آب ۳ تن از اعضاء حضور داشته و با همراهی رئیس شورا به نمایندگی از مجموعه شورا جلسه ای با معترضین و معاون محترم فرماندار برگزار گردید، معاون محترم فرماندار نیز قولهایی مبنی بر حل موضوع دادند. ضمن اینکه آقای مهدی نیکنام، ریاست محترم شورای شهر برازجان به نمایندگی از شوراییان در جلسه ای با رییس سازمان آب کشور حضور یافتند و چندین پیشنهاد ارائه نمودند که خواسته به حق مردم بود و مراتب اعتراض شما مردم فهیم برازجان را به گوش مدیران محترم آب کشور رساندند.

رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای شهر برازجان تصریح کرد: بی شک کوتاهی مسئولین آبفا عواید خوبی برای مردم شریف دشتستان نخواهد داشت.

وی در پایان ضمن تشکر از نیروهای محترم انتظامی و امنیتی گفت: نیروهای محترم انتظامی و امنیتی همواره یار و یاور مردم بوده اند و مطالبات به حق شما مردم فهیم را در کمال آرامش هدایت کردند، تاکید دارم که با حفظ آرامش و سعه صدر مطالبات شما را به صورت جدی دنبال خواهیم کرد تا وضعیت نابسامان آب به شرایط عادی برگردد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/99179