کد خبر: 99165 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 17 تير 1397 - 09:31
تجمع اعتراضی نسبت به بحران آب/ فریاد تشنگان در برازجان

اتحاد خبر: در پی بی آبی های اخیر و قطع چند روزه ی آب در نقاط مختلف شهرستان از جمله شهر برازجان عصر شنبه 16 تیر ماه جمع زیادی از برازجانی ها در اعتراض به این بحران تجمع کردند. به گزارش اتحاد خبر، جمعیت معترض سعی داشتند نارضایتی و ناراحتی خود از وضع موجود و مشکلاتی که دامنگیر مردم شده است را با سر دادن شعارهایی خطاب به مسئولین نشان بدهند....

اتحاد خبر: در پی بی آبی های اخیر و قطع چند روزه ی آب در نقاط مختلف شهرستان از جمله شهر برازجان عصر شنبه 16 تیر ماه جمع زیادی از برازجانی ها در اعتراض به این بحران تجمع کردند. به گزارش اتحاد خبر، جمعیت معترض سعی داشتند نارضایتی و ناراحتی خود از وضع موجود و مشکلاتی که دامنگیر مردم شده است را با سر دادن شعارهایی خطاب به مسئولین نشان بدهند.


گفتنی است این تجمع از ساعت 19 آغاز و تا حدود ساعت 22 ادامه داشت که موجب انسداد خیابان های منتهی به میدان بیمارستان و همچنین اختلال در عبور و مرور شهروندان گردید.

مردم معترض، از زن و مرد و پیر و جوان و حتی کودکان با در دست داشتن بطری های خالی و کاغذ نوشته هایی اعتراض خود را فریاد کرده و خواستار حل مشکلات آب در سطح شهرستان شدند.

به گزارش اتحاد خبر؛ امام جمعه و فرماندار دشتستان با حضور در محل تجمع سعی در حفظ آرامش مردم داشتند که سرانجام این تجمع اعتراضی با قول مساعد و جدی مسئولین مربوطه برای بهبود شرایط آب شرب مردم پایان یافت.

گفتنی است بعد از پایان یافتن تجمع و اعتراضات، فرماندار دشتستان به همراه امام جمعه شهر برازجان به جایگاه نماز جمعه رفته تا برای مردم سخنرانی نمایند.

شایان ذکر است معترضین از نحوه تعامل و برخورد ماموران امنیتی و انتظامی که در محل تجمع حضور داشتند اظهار رضایت داشتند.

 



















لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/99165