کد خبر: 99151 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 17 تير 1397 - 08:06
شهردار سعدآباد؛
اولویت اصلی در بحران کم آبی، تعامل با آبفا و آبرسانی به مردم است

اتحاد خبر: شهردار سعدآباد گفت: با توجه به بحران آب در شهر سعدآباد و مشکلات شهروندان، اولویت اصلی شهرداری و شورای شهر در این روزها، تعامل با آبفا و آبرسانی به مردم است. به گزارش اتحاد خبر؛  ابوالقاسم شریفی با اشاره به بحران آب شرب در شهر سعدآباد اظهار داشت: متاسفانه استان بوشهر با کمبود آب شرب مواجه است و شهر سعدآباد نیز بخاطر کم شدن...

اتحاد خبر: شهردار سعدآباد گفت: با توجه به بحران آب در شهر سعدآباد و مشکلات شهروندان، اولویت اصلی شهرداری و شورای شهر در این روزها، تعامل با آبفا و آبرسانی به مردم است. به گزارش اتحاد خبر؛  ابوالقاسم شریفی با اشاره به بحران آب شرب در شهر سعدآباد اظهار داشت: متاسفانه استان بوشهر با کمبود آب شرب مواجه است و شهر سعدآباد نیز بخاطر کم شدن ورودی آب شرب، با مشکلاتی روبروست.


شریفی بیان داشت: به منظور بررسی و راهکارهای مقابله با بحران آب، با حضور مسئولان بخش، نشستی در دفتر شورای شهر سعدآباد برگزار شد.


وی افزود: این نشست با حضور امام جمعه، بخشدار،اعضای شورای شهر،فرماندهان حوزه مقاومت و نیروی انتظامی برگزار و در نهایت،تصمیماتی اتخاذ شد.


شهردار سعدآباد ابراز داشت:تعامل و همکاری با آبفا جهت مدیریت در توزیع آب، نصب شیر آب در مناطق مختلف شهر،لاین بندی در شمال شهر و بلوار کشاورز،اضافه کردن تانکر جهت توزیع و تقسیم آب،نصب پمپاژ روبروی خط کوثر طبق مصوبه شورای آب شهرستان از جمله مصوبات این جلسه بود.


شریفی تصریح کرد: با توجه به بحران آب در شهر سعدآباد و مشکلات شهروندان، اولویت اصلی شهرداری و شورای شهر در این روزها، تعامل با آبفا و آبرسانی به مردم است.


وی خاطرنشان کرد: جهت همکاری با آبفا و بر اساس نظر شورای شهر، شهرداری نسبت به اجاره تانکر آب جهت تقسیم آب میان شهروندان اقدام خواهد کرد./د
















لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/99151