کد خبر: 99113 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 16 تير 1397 - 10:34
فرماندار دشتستان مطرح کرد؛
اجرای ۷۰ درصد طرح‌های آبیاری تحت فشار استان بوشهر در دشتستان

اتحاد خبر: فرماندار شهرستان دشتستان از اجرای ۷۰ درصد طرح های آبیاری تحت فشار استان بوشهر در این شهرستان خبر داد.

اتحاد خبر: فرماندار شهرستان دشتستان از اجرای ۷۰ درصد طرح های آبیاری تحت فشار استان بوشهر در این شهرستان خبر داد.

ارسلان زارع

به گزارش مهر، ارسلان زارع صبح شنبه در نشست کارگروه آب و کشاورزی دشتستان اظهار داشت: دشتستان به عنوان قطب کشاورزی استان بوشهر محسوب می‌شود و در تولید بسیاری از محصولات سهم بالایی دارد.

 

وی توسعه شیوه‌های نوین آبیاری در این شهرستان را به عنوان یک اولویت مهم عنوان کرد و ادامه داد: هشت هزار میلیارد ریال برای اجرای طرح تحول کشاورزی در دشتستان نیاز است.

 

فرماندار شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: اکنون چهار هزار میلیارد ریال از این اعتبار درقالب احداث سد دالکی با رویکرد آبیاری نخلیات دشتستان در دست اجرا است.

 

اجرای ۴ هزار هکتار آبیاری قطره‌ای

وی با اشاره به توسعه طرح‌های آبیاری تحت فشار در سطح شهرستان دشتستان به عنوان یک اولویت مهم، از اجرای ۷۰ درصد طرح های آبیاری تحت فشار استان بوشهر در این شهرستان خبر داد.

 

زارع سهم شهرستان دشتستان در اجرای ۱۰ هزار هکتار آبیاری قطره‌ای در استان بوشهر را بیش از چهار هزار هکتار عنوان کرد و افزود: اجرای طرح تحول کشاورزی دشتستان در حوزه نخلستان یکی از اولویت‌های دولت است.

 

وی تصریح کرد: حمایت از کشاورزان و اجرای برنامه‌ها مد نظر کشاورزان را به صورت جدی در دستور کار داریم و تلاش می‌کنیم با جذب اعتبارات شاهد تسریع در اجرای طرح توسعه کشاورزی باشیم./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/99113