کد خبر: 99084 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 16 تير 1397 - 07:09
به مناسبت روز دهیار صورت گرفت:
تقدیر معاون سیاسی فرمانداری دشتستان از دهیاران فعال در امر مبارزه با مواد مخدر

اتحاد خبر: معاون سیاسی,امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتستان ضمن تبریک چهاردهم تیر ماه(روز دهیاری ها و شهرداری ها)به تمام زحمت کشان عرصه تلاش و سازندگی روستاها و شهرها گفت: به لطف خداوند متعال, تلاش استاندار محترم,درایت فرماندار شهرستان و کوشش بخشداران عزیز و همکاری دهیاران,در دولت تدبیر و امید اقدامات چشمگیری در روستاهای...

اتحاد خبر: معاون سیاسی, امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتستان  ضمن تبریک چهاردهم تیر ماه(روز دهیاری ها و شهرداری ها) به تمام زحمت کشان عرصه تلاش و سازندگی روستاها و شهرها گفت:


به لطف خداوند متعال, تلاش استاندار محترم, درایت فرماندار شهرستان و کوشش بخشداران عزیز و همکاری دهیاران, در دولت تدبیر و امید اقدامات چشمگیری در روستاهای شهرستان دشتستان انجام گرفته است و به برکت وجود دهیاری ها و همکاری مردم در تصمیم گیریها, شیرینی آن ملموس و قابل درک است.

به گزارش اتحاد خبر؛ جواد لقمان زاده با اشاره به تلاش همه اعضای شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان, بخشداران, دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها, در حوزه پیشگیری از اعتیاد و صیانت از رویکرد اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر, اظهار داشت:


به دلیل فراگیر بودن آسیب های ناشی از مواد مخدر در جامعه, همه اقشار باید با همکاری و همدلی, در جهت مبارزه با گسترش مصرف و توزیع مواد مخدر تلاش کنند.

دکتر لقمان زاده اضافه کرد: اولویت اصلی پیشگیری از اعتیاد است و اینکه می شنویم حدود ۱۰ درصد جمعیت معتادان کشور را بانوان تشکیل می دهند اتفاق ناخوشایندی است چون تاثیر منفی یک زن یا مادر معتاد بر جامعه بسیار بیشتر از مرد معتاد است. مادران نقش محوری در امر تربیت فرزندان دارند و تحقیقات نشان می دهد که فرزندان مادران معتاد به مواد مخدر بسیار آسیب پذیر تر از فرزندان پدران معتاد هستند.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری در پایان ضمن تشکر مجدد از تلاش دهیاران برای سلامت روستایشان, از پیشنهاد دکتر زارع فرماندار  شهرستان دشتستان برای تقدیر از دهیاران عزیز سپاسگزاری نمود.

















لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/99084