کد خبر: 99005 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 13 تير 1397 - 10:11
آیین بدرقه سفیر اهدای عضو برازجان از کاروانسرای مشیرالملک برگزار گردید+تصاویر

اتحاد خبر: آیین بدرقه "اسماعیل مسیح گل"، سفیر اهدای عضو برازجان که با هدف ترویج و اعتلای فرهنگ اهدای عضو در جامعه قصد دارد از برازجان به مقصد تهران یک پیاده روی نمادین و خودجوش انجام دهد، صبح چهارشنبه 13 تیر ماه از روبروی کاروانسرای مشیرالملک برگزار گردید. به گزارش «اتحاد خبر»؛ حسین کمالی، رییس خانه مشارکت های مردمی دشتستان ...

اتحاد خبر-زهره عرب: آیین بدرقه "اسماعیل مسیح گل"، سفیر اهدای عضو برازجان که با هدف ترویج و اعتلای فرهنگ اهدای اعضاء در جامعه قصد دارد از دشتستان و شهر برازجان به مقصد تهران یک پیاده روی نمادین و خودجوش انجام بدهد، صبح چهارشنبه 13 تیر ماه از روبروی کاروانسرای مشیرالملک برازجان برگزار گردید.

به گزارش «اتحاد خبر»؛ حسین کمالی، رییس خانه مشارکت های مردمی دشتستان اظهار داشت: طی انتخاباتی در سال 96 بنده به عنوان رییس خانه مشارکت های مردمی در دشتستان به مدت 4 سال انتخاب شدم و همانطور که از نام آن پیداست حرف از مشارکت مردم است یعنی هر امری با مشارکت مردم انجام می گیرد.

 

وی در گفتگو با «اتحاد خبر» ادامه داد: یکی از اهم وظایف این تشکل در حوزه سلامت مردم شهرستان است  و تلاش می کند مشکلات حوزه سلامت و هر موضوع مردمی دیگری که نیاز به مشارکت مردم دارد را جهت انعکاس و اعلام به دانشگاه علوم پزشکی استان احصاء و بررسی نماید.

کمالی با اشاره به اهمیت این حرکت نمادین تاکید کرد: از زمانی که خبردار شدیم آقای مسیح گل قصد و نیت چنین کاری، -یعنی پیاده روی به قصد اشاعه و ترویج فرهنگ والای اهداء عضو را دارد و قرار است چنین حرکتی را انجام دهد، خودمان را در خانه مشارکت های مردمی به حرکت واداشتیم و هماهنگ و همسو با دیگر ارگان ها مثل دانشگاه علوم پزشکی، شبکه بهداشت، اورژانس، بهزیستی، ارشاد، و نهادهای دیگر مسئول دانستیم و مسئولانه پیگیر این کار شدیم و از ابتدای هفته مشغول هماهنگی جزییات سفر آقای مسیح گل هستیم. سفر ایشان از برازجان به شیراز -اصفهان - قم و در نهایت به تهران ختم خواهد شد. در مسیر قرار است تقریبا در استان ها مثل یک دونده دو امدادی و طبق هماهنگی های به عمل آمده قرار است استان به استان با ایشان دیدار کرده و و برای رفتن به استان بعدی بدرقه نمایند.

رییس خانه مشارکت های مردمی دشتستان خاطرنشان کرد: محل اسکان و کمک هزینه مختصری برای سفر ایشاندر نظر گرفته شده و طبق زمانبندی خود آقای مسیح گل این سفر با توقف هایی که خواهد داشت 29 روز طول می کشد.

 

وی اضافه کرد: تنها نکته ای که به نظر می رسد و می توانم بگویم اینکه ما در همکاری با برنامه و هدف اعلامی آقای مسیح گل از هیچ کوششی فروگذار نکردیم و مردم و مسئولین را به طرق مختلف از جمله دنیای مجازی و رسانه ها اطلاعرسانی کردیم و سعی نمودیم تا نیازهای ایشان را برآورده کنیم. و در حد وسع خود کمک هزینه سفر ایشان را مهیا کنیم.

حسین کمالی در پایان تصریح کرد: از تمامی دست اندرکارانی که ما را در این اقدام مهم یاری نمودند تشکر می کنم؛ همچنین از نشریه محبوب و مردمی «اتحاد جنوب» به دلیل وقتی که به ما اختصاص دادند.















لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/99005