امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 25 بهمن 1391 - 11:02
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی:

در اختصاص بودجه به دشتستان بی عدالتی صورت گرفته است. نباید مجددا اختلاف بین بخش ها بوجود بیاوریم .دشتستان مولفه های دریافت فرمانداری ویژه را ندارد چرا عده ای با احساسات مردم بازی می کنند. در هیچ کجا نگفته و ننوشته ام که دشتستان را تجزیه کنید. نخبگان راهکارهایی بدهند تا نام و آوازه دشتستان بزرگ حفظ شود.

در اختصاص بودجه به دشتستان بی عدالتی صورت گرفته است. نباید مجددا اختلاف بین بخش ها بوجود بیاوریم. دشتستان مولفه های دریافت فرمانداری ویژه را ندارد چرا عده ای با احساسات مردم بازی می کنند. در هیچ کجا نگفته و ننوشته ام که دشتستان را تجزیه کنید. نخبگان راهکارهایی بدهند تا نام و آوازه دشتستان بزرگ حفظ شود.

 

به گزارش اتحاد جنوب و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شریف دشتستان در مجلس شورای اسلامی، روز دوشنبه نشستی با حضور جمعی از مولفان مقالات و کتب تاریخ و فرهنگ دشتستان، اصحاب رسانه و صاحب نظران دشتستانی در محل دفتر نماینده دشتستان در برازجان برگزار شد که حاضرین به ارائه نقطه نظرات خود و بحث بر سر مسئله حفظ، تجزیه و تفکیک یا استقلال بخش های شهرستان پرداختند.

 

در اختصاص بودجه به دشتستان بی عدالتی صورت گرفته است

حجت الاسلام سیدمهدی موسوی نژاد در نشست با جمعی از فعالان رسانه ای و مولفان دشتستانی اظهارداشت: در رابطه با وضعیت دشتستان پیشتر نیز گفته بودیم که دو راه وجود دارد؛ حفظ دشتستان با وضعیت فعلی و ارتقاء به فرمانداری ویژه و یا تقسیم به شهرستان های مجزا و این دو دیدگاه و اعتقادات دربین عموم مردم نیز وجود دارد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بعضی از مردم نیز معتقدند نباید اتفاقی بیفتد و تجزیه ای صورت بگیرد گفت: نظر ما براینست که دیدگاههای کارشناسی و نظریات مختلف باید بررسی شده و طبیعی است هرکدام ازآنها که شایستگی اجرا داشته باشد و منطبق بر نظریات دقیق کارشناسی و عاقلانه که حقوق مردم در آن دیده شده باشد مطابق آن رفتار خواهیم کرد.

وی افزود: تغییر در مرزها و تقسیمات کشوری نظیر تبدیل روستا به شهر، شهر به بخش، بخش به شهرستان و شهرستان به استان بخاطر اینست که تعدیل حقوق مردم انجام گرفته و عدالت اجرا شودو اصل اولیه برای ما نیز همین است و مرزهای جغرافیایی اهمیتی ندارد.مهم این است که آیا با یک حرکت و تقسیمات یا حفظ وضعیت موجود، حقوق مردم تامین می شود یا خیر.

موسوی نژاد اذعان داشت: همه باور داریم که شهرستان دشتستان علیرغم ویژگی ها و تفوق هایی که نسبت به سایرشهرستان های استان بوشهر دارد متاسفانه محروم واقع شده و این را به وضوح لمس کرده ام. در این زمینه تعادفی نداریم و حرکت تبلیغاتی هم نیست بلکه واقیتی است که آنرا درک کرده ایم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره با اینکه  در زمینه تخصیص بودجه دشتستان متفاوت با سایر شهرستان ها دیده نمی شود و دربسیاری از موارد بی مهری ها و بی عدالتی هایی در قبال آن صورت گرفته است گفت: در سالیان گذشته شاهد بوده ایم که با تعمد و ظرافت های خاصی دشتستان را از شاهراه و چهارراه بودن و محل عبور و مرورقرارگفتن مردم خارج کرده و به انزوا برده اند. این موضوع وجود دارد و نمی توانیم باور کنیم که نیست.

نماینده دشتستان در مجلس اظهارداشت: امکانات و اعتبارات فراوانی وجود داشته که بین دشتستان و شهرستان دیگری در استان که جمعیت آن کمتر از یک هفتم دشتستان است بصورت مساوی تقسیم شده است.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس با اذعان اینکه همیشه تخصیص اعتبارات بر اساس معیارهای جمعیتی نیست یادآور شد: یکی از شهرستان های استان با جمعیتی کمتر از یک دهم و حتی کمتر از یکی از بخش های دشتستان سالانه بودجه ای معادل یک سوم دشتستان دریافت می کند و این نشان می دهد بودجه ها بر اساس سرانه جمعیتی توزیع نمی شوند.

وی تاکید کرد: ما اینهمه می گوییم دشتستان بزرگ، ولی می بینیم که وضعیت عمران، امکانات و مبلمان شهرهای آن بسیار ضعیف است. عمران و آبادانی در شهرهای مختلف دشتستان به کندی انجام می شود و دلیل آن اعمال تبعیض گونه و اختصاص ناعادلانه بودجه است.

سیدمهدی موسوی نژاد ادامه داد: رقم بودجه ای که سالانه به شهرستان دشتستان اختصاص می یابد بر اساس معیارها در واقع فقط بودجه بخش مرکزی آن است ولی این بودجه را برای کل شهرستان اختصاص می دهند.

این نماینده مردم در مجلس نهم گفت: برای عمران، آبادانی، پیشرفت و گرفتن حقوق مردم، همه مسئولان و نخبگان باید در کنار همدیگر قرار گرفته و تلاش کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه نباید اجازه دهیم عده ای مغرض فضا را از دست نخبگان خارج کرده و اجازه نشستن در کنار همدیگر و هم اندیشی را به آنها ندهند گفت: اعتقاد دارم مطالب و نظریات کارشناسان و نخبگان هرچقدر هم که مخالف من باشد باید مطرح شود و مخالفت یا موافقت برای ما مهم نیست، آن چیزی که مهم است نتیجه این موافقت ها و مخالفت هاست که باید دسترسی مردم به منافعشان باشد.

 

sog4759alcdroapj8f.jpg

 

نباید مجددا اختلاف بین بخش ها بوجود بیاوریم

حجت الاسلام سیدمهدی موسوی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود اظهارداشت: در رابطه با شهرستان شدن دو تا از بخش ها مباحثی مطرح شده که بنده این نظر را دادم که اگر قرار بر این باشد که مجددا اختلافاتی بین بخش ها ایجاد شود مخالفم.

نماینده مردم دشتستان تاکید کرد: قطعا ما و مردم با این نظریه که مثلا سعدآباد زیر نظر آبپخش قرار بگیرد یا آبپخش زیرنظر شبانکاره قرار بگیرد مخالفیم. اگر قرار است تفکیکی صورت بگیرد باید هرکدام از بخش ها تبدیل به یک شهرستان مستقل شوند.

وی با تاکید براینکه نباید بخش ها تحت نظر همدیگر قرار بگیرند که اختلاف بوجود بیاید افزود: آنچه که در گذشته نیز مطرح کرده بودیم تشکیل سه شهرستان جدید بوده ولی هیچگونه تشویق و پیگیری انجام نداده ایم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: معمولا مسئولین، متولیان و بویژه نمایندگان مجلس در قضایای این چنینی ورود پیدا نمی کنند بدلیل اینکه به قول شما سوزانده می شوند ولی بنده برای پیگیری مطالبات مردم و احقاق حقوق آنها ترسی از سوزانده شدن ندارم.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس نهم یادآور شد: خداوند به انسان ها فرموده که مسیر حق را پیروی کرده واز آن دفاع و صادقانه عمل کنید که پیروزی با حق است؛ حال اگر عزیزو محبوب وشویم و یااینکه در افکار عمومی خراب شده و عده ای با ما مخالفت کنند در هرصورت حکمت خداوند و عین پیروزی است.

سیدمهدی موسوی نژاد تصریح کرد: ما از حضرت امیرالمومنین پیروی می کنیم که با وجود همه بی مهری ها و دشمنی هایی که با ایشان شد ولی وعده پیروزی خداوند و حکمت او را در اتفاقاتی مثل پیروزی انقلاب اسلامی و سربلندی شیعیان مشاهده کردیم.

وکیل مردم دشتستان با اعلام اینکه باتمام وجود به دشتستان و مردم آن عشق می ورزد افزود: حضور در صحنه انتخابات و تحمل همه فشارها و تخریب ها فقط به عشق خدمت به این مردم بوده و اعتقاد دارم باید از فرصت های پیش آمده در راه احقاق حقوق و حل کردن مشکلات آنها گام برداشت.

این نماینده مردم در مجلس نهم گفت: پرداختن به مسائل حاشیه ای و تلاش برای انزوای اینجانب مدت هاست که در دستورکار عده ای منفعت طلب قرار گرفته است؛ تنها پشتوانه خود را ایمان به خدا و توسل به اهل بیت(ع) و اعتماد مردم شریف دشتستان می دانم که همه سختی ها و مشکلات را برایم آسان می کند.

 

ov9q9n6vobnmhfs5dx7.jpg

 

دشتستان مولفه های دریافت فرمانداری ویژه را ندارد، چرا عده ای با احساسات مردم بازی می کنند؟

نماینده مردم دشتستان در مجلس شوری اسلامی در این نشست یادآور شد: باید مجددا اظهار کنم که شهرستان دشتستان مولفه های دریافت فرمانداری ویژه را ندارد و نباید بصورت احساسی با این مساله برخورد کرد.

سیدمهدی موسوی نژاد افزود: آقایانی این موضوعات را در جامعه مطرح کرده و رسانه ای می کنند که دشتستان قابلیت فرمانداری ویژه را دارد و فقط در یک مولفه مشکل دارد که با پیگیری حل می شود.باید به آنها گفت که دشتستان هیچ یک از سه شاخصه را نداشته و بحث آن اجازه ورود به جلسه هیئت وزیران را پیدانخواهد کرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اینکه طبق مصوبه هیئت وزیران سه شرط برای ارتقاء یک فرمانداری به فرمانداری ویژه مشخص شده است گفت: شرط اول این مصوبه داشتن جمعیت بالای 250 هزار نفر است؛ طبق آخرین آمارهایی که از منابع رسمی گرفته ایم جمعیت دشتستان 226 هزار نفر است.

این مسئول افزود: مولفه دوم مربوط به جمعیت مرکز شهرستان می باشد که باید حداقل 125 هزار نفر باشد ولی جمعیت شهر برازجان فقط 96 هزار نفر است.

موسوی نژاد گفت: در شاخصه سوم این مصوبه نیز فاصله 125 کیلومتری از مرکز استان قید شده که در حالت خوش بینانه شهر برازجان 60 یا 70 کیلومتر با بوشهر فاصله دارد. پس دشتستان هیچ کدام از مولفه ها را نداشته و فرمانداری ویژه برای آن قابل پیگیری نیست.

نماینده دشتستان ضمن اعلام اینکه تا کنون هیچگونه تشویق و یا ترغیب و پیگیری در خصوص تجزیه و تقسیم انجام نداده است گفت: می توانید از استاندار، فرماندار و وزیر کشور در این خصوص سوال کنید که آیا موسوی نژاد تاکنون در مورد تجزیه، تقسیم و اینجور مسائل حرفی زده است یا خیر؟

وی اضافه کرد: بعضی از افراد اذعان کرده اند چون نماینده دشتستان اهل شبانکاره است، بدلیل رای آوردن در دوره بعد در شهرستان جدید شبانکاره قصد ایجاد شهرستان جدیدی بنام یا به مرکزیت شبانکاره را دارد؛ گفتن و نوشتن اینگونه مطالب بسیار ابتدایی است و اگر دشتستان به ده شهرستان هم تقسیم شود همان یک نماینده را خواهد داشت.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس گفت: اضافه کردن نماینده مجلس بر اساس تقسیمات کشوری و جغرافیایی نیست و حتی در مجلس شورای اسلامی نماینده ای وجود دارد که بخشی از حوزه انتخابیه وی در استان خراسان رضوی و بخش دیگری در خراسان جنوبی قرارگرفته است.

سیدمهدی موسوی نژاد تاکید کرد: در این طرح هیچگونه غرض و انگیزه سیاسی وجود نداشته و دغدغه ما فقط اندیشیدن یک راهکار صحیح و عقلایی است.

 

zz8cwjysrcx35y6uz2.jpg

 

در هیچ کجا نگفته و ننوشته ام که دشتستان را تجزیه کنید

نماینده مردم دشتستان درمجلس در رابطه با دلیل مطلبی که پیشتر در خصوص ایجادشهرستان های جدید مطرح کرده بود گفت: بر طبق عادت این نظر را بر اساس هدف مشخصی اظهار کرده بودم و طبیعی است که برای اجرای یک طرح بزرگ باید فضا سازی شده تا گروههای مختلف نظر بدهند و نظرات مختلف بررسی شود.

وی افزود: در مجلس نهم نیز تاکنون 6 طرح ارائه کرده ام که قبل از طرح هرکدام، ابتدا آنرا در رسانه ها و افکار عمومی مردم بیان کرده تا نخبگان و کارشناسان در رابطه با آن نظر بدهند. مثل طرح بستن تنگه هرمز یا کاهش صادرات نفت که نظرات مطرح شده برای ما بسیار موثر واقع شد.

موسوی نژاد با بیان اینکه در رابطه با موضوع تقسیمات دشتستان که مطرح کرده است دو برخورد بوجود آمده گفت: اولین برخورد کوچه بازاری بود که عده ای طعمه خوبی بدست آوردند تا بنده را تخریب کنند.همانهایی که تا دیروز حاضر نبودند در زمان خودشان  اظهار نظری انجام دهند، شروع به موضع گیری کردند ولی بنده به این مسائل و تخریب ها عادت کرده و هیچگاه به آن توجهی نداشته ام.

وکیل مردم دشتستان متذکر شد: هرنوع ایستادگی موضع دارد و درصورت مقاومت بر مواضع قرار نیست همه از ما تمجیدکنند. طبیعی است که عده ای اعتراض کرده و هرگاه دیدید همه از ما تعریف کردند بدانید نادرست و منافقانه عمل کرده ایم.

این مسئول خطاب به حاضرین در نشست هم اندیشی گفت: عده دیگری از اساتید و دلسوزان مثل شما با برگزاری نشست و تبادل نظر و بیان نظرات، هم اندیشی کردند.

وی افزود: اشکالی ندارد که به مسئولین مشاوره بدهیم و بگوییم که به چه دلایلی اشتباه کرده یا درست عمل می کنند.

وکیل مردم دشتستان با اظهار اینکه در هیچ کجا نگفته و ننوشته است که دشتستان را تجزیه کنید تاکید کرد: طرحی خام داده ایم و نخبگان باید با هم اندیشی، بحث و تبادل نظر و ارائه دلایل، در عواقب و روش آن کمک کنند.

سیدمهدی موسوی نژاد خاطرنشان کرد: این مسئله بالاخره باید حل شود زیرا می بینیم که بخش های ثلاثه بیش از پانزده سال در حال پیگیری و رایزنی برای استقلال خود و شهرستان شدن هستند و شوراهای اسلامی، شهرداران، نخبگان و مردم آنها از قدیم تاکنون مطالبه داشته اند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس اضافه کرد: البته اینکه شهرستان شدن این بخش ها تا چه حد منافع آنها را تامین می کند یا به ضرر آنهاست باید بصورت صحیح و منطبق بر عقل و منطق کارشناسی و بررسی شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: بنده هم برای تجزیه یا این حرفها نیامده ام و دیدگاه و تفکرم اینها نیست، تفکر من اینست آنچه که به نفع حقوق مردم است انجام شود و مردم آسیب ندیده و به منافشان برسند.

وی گفت: بنده هیچ اقدامی در این خصوص انجام نداده و بنا ندارم اقدامی کنم. نظر موافق و مخالف خود را نیز زمانی می گویم که بستر این کار آماده شود و بستر را نخبگان باید بوجود بیاورند.

این مسئول با تاکید براینکه وضعیت استان خوزستان با بوشهر متفاوت است افزود: اعتبارات و بودجه خوزستان بدلیل مسائل مربوط به جنگ و مناطق نفتی بسیار بیشتر از بوشهر است و اکثر شهرستانهای آن تبدیل به فرمانداری ویژه شده اند و البته امسال چند شهرستان جدید نیز در خوزستان و دیگراستان های کشور ایجاد شده است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس متذکر شد: عمران، آبادانی و بودجه ای که در شهری مثل دزفول یا دیگر شهرهای خوزستان وجود دارد قابل مقایسه با اینجا نیست.

موسوی نژاد گفت: استان بوشهر خصوصا دشتستان از لحاظ برخورداری واقعا برخوردار نیست و باید چاره ای اندیشید و راهکارهایی منطبق بر ظرفیت های قانونی و صلاح همه مردم پیدا کرد تا مشکل مردم حل شود.

 

1axwchdeggtw9tiy9cwh.jpg

 

نخبگان راهکارهایی بدهند تا نام و آوازه دشتستان بزرگ حفظ شود

حجت الاسلام سیدمهدی موسوی نژاد با تاکیدبراینکه نظر دوستان درخصوص اینکه بزرگی دشتستان و نام و آوازه آن باید حفظ شود محترم است گفت: در صورت استقلال بخش ها و ایجاد شهرستان های جدید می توانیم مثل خراسان از واژه هایی نظیر دشتستان جنوبی، شمالی، مرکزی و غیره استفاده کنیم.

وی افزود: می توان نام دشتستان را حفظ کرد ولی با پسوند های دیگر و دشتستان با همان آداب و فرهنگ وتاریخ برجا خواهد ماند؛ دراینصورت هم مردم به منافع خود می رسند و هم نظر اساتیدی که بر ماندن نام دشتستان و آوازه آن تاکید دارند برآورده خواهد شد.

این نماینده اصولگرای مجلس نهم یادآور شد: البته باید روی این جزییات کار شود و مطمئن باشید تازمانیکه بسترهای لازم فراهم نشده و نخبگان به نتیجه خوبی نرسند و نظر عقلایی و خواسته ها و مطالبات منطقی مردم تامین نشود، هیچگونه پیگیری و اقدامی نخواهم کرد.

نماینده مردم دشتستان اظهار داشت: بزگی دشتستان بواسطه بزرگی جغرافیایی نیست و واژه دشتستان بزرگ ناشی از شرافت و بزرگی مردم و ناشی از مجاهدت ها، مقاومت ها و افتخارات مردان و زنان آن در طول تاریخ است.

این مسئول با تاکید براینکه نباید بزرگی دشتستان را در طول و عرض جغرافیایی آن بدانیم ادامه داد: بزرگی دشتستان ناشی از مهمان نوازی و شرافت مردم برازجان، بزرگواری و تدین مردم آبپخش، سخاوتمندی مردم شبانکاره، فضل و علم و دانش مردم سعدآباد و دلاورمردی های مردم ارم و بوشکان است.)ب



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1391/12/08 - 23:13
0
0
آقای موسوی نژاد شهرستان قم آیا شرایط استان شدن را داشت که استان شد؟ با تشکر
1391/12/06 - 03:57
0
0
از نماینده محترم دشتستان خواهشمندیم بجای اینکه بذر تفرقه را در جامعه بکارندبه فکر اتحاد ویکپارچگی بیشتر باشند و توان خودشون رو برای جذب اعتبار سال 92 بکار ببرند تا بتوانند بلکه ذره ای از حقوق از دست رفته دشتستان بزرگ را جبران کنند. اقای نماینده محترم . برای پتروشیمی دشتستان و سد دالکی وانتقال راه اهن و ازاد راه به برازجان تلاش مضاعف نمایید. مردم دشتستان به شما رای دادن که این مطالبات را برایشان انجام دهید. از شما خواهش می کنیم تلاش مضاعفی برای این مطالبات کنید تا حداقل نیمی از انان را بتوانید در این دوره به سر انجام برسانید. همچنین بودجه عمرانی شهرستان تشنه محبت مسئولین استانی برای افزایش می باشد لطف کنید در این زمینه نیز تلاش حد اکثری خود را انجام دهید. و خواهشمندیم این مسایل که باعث دو دستگی یا چند دستگی در شهرستان می شود رادر محافل بیان ننمایید.
1391/12/02 - 00:25
0
0
پدر در يك خانواده به عنوان رهبر و سرپرست شناخته مي شود. فرزندان خانواده به اتكاء نام خانوادگي و پدر در جامعه شناخته مي شوند. اگر خانواده دشمني داشته باشد، بهترين راه از هم گسستن آن ، جدا كردن فرزند از پدر است. چرا كه فرزند بي پشتوانه پدر، ديگر آن فرزند شناخته شده اجتماع ولو با همان نام خانوادگي نخواهد بود. حكايت امروز دشتستان همين داستان خانواده است. پدر(  شهرستان دشتستان) با تمام پيشينه تاريخي و كوله باري از افتخارات و شجاعت ها و با داشتن وكلايى در ادوار مختلف، هنوز نتوانسته و نخواسته اند كه حتى به جايگاه واقعي خود نزديك شود چه رسد كه احقاق حقى شده باشد. حال در صورت جدا شدن فرزندان( بلوك پشت كوه- شبانكاره- سعدآباد و آبپخش) آيا فرياد رسي خواهد بود؟ آيا وضعيت فرزندان را مي گذارند بهتر شود؟ آيا به اين بى مهرى ها ادامه نخواهند داد؟ ما اگر دلسوز دشتستان هستيم بايد تمام توانمان را براي حفظ خانواده اصيل و پر افتخارمان دشتستان بگذاريم واز هم گسستن آن جلوگيري كنيم تا ديگر فرزندان نيز با پشتوانه اي محكم به احقاق حق خود تا هر كجا و با هر هزينه اي لحظه اي درنگ نكنند. اميدوارم اين برنامه از پيش تعيين شده از طرف افراد و گروه هاي مغرض و مشخص، با كوتاهي و تعلل مسوولين شهرستان علي الخصوص نماينده محترم، نتواند محقق شود. انشالله...
1391/12/01 - 09:39
0
0
في تقلب الاحوال علم جواهرالرجال .........در گذر زمانه است كه ماهيت افراد شناخته مي شود ..... فاعتبروا يا اولوالابصار......پس اي خردمندان عبرت بگيريد .
1391/11/29 - 22:01
0
0
البته من فکر میکنم جناب اقای دکتر شجاع مخالف تجزیه و موافق دشتستان بزرگ است که سید بزرگوار اینگونه موضع گیری کرده اند چرا که ما تا کنون فقط دیدم هر کاری را که سید قدرت انجامش را نداره گفته که یه سر آن دکتر شجاع است
1391/11/29 - 15:48
0
0
انچنان ميگيد تجزيه دشتستان كه انگار ميخواد به يه كشوره ديگه برن همه ما از يك استانيم بوشهره بزرگ و ليان جاودان و هممون از يك كشور ايران اسلامي بزارين مردم شبانكاره و... به حقشون برسن جاهايي ديدم اندازه روستايي هستند و با تلاش نماينده هاي اطرافش شهرستان شدند و الان شهري هستند به مردم شبانكاره و... خيانت نكنيد شبانكاره بايد 10 سال پيش شهرستان ميشد قانعم كنيد منطقي
1391/11/28 - 16:30
0
0
خدا را شکر که بهش رای ندادم.
....................
خدایا خدایا، تا انقلاب مهدی،دشتستان بزرگ را در پناه خودت بزرگ نگه دار.
1391/11/28 - 05:39
0
0
چند سال قبل یکی از نماینده های استان به دشتسونی ها گفته بود کاهو کار بدلیل اینکه قرار بوده همایشی بنام فایز دشتسونی در برازجان برگزار بشه و ایشون به این که فایز دشتسونی بوده باشه اعتراض داشت ولی با این حرفش در دوره بعد انتخاب نشد کسی میدونه دلیلش چه بود ها دلیلش این بود که مردم دشتسون رفتن در حوزه انتخابیه اون منطقه و به رقیبش رای دادن اقای سید هم تحت هیچ شرایطی دیگه انتخاب نمیشه میگه اینکه اشتباهشه جبران کنه
1391/11/27 - 16:25
0
0
آقاي وكيل مردمي .... تو براي وصل كردن آمدي ني براي فصل كردن ....
آقا سید حواست باشه که بحث جنجالی تجزیه دشتستان بزرگ شما رو از پیگیری و مطالبه حق مردم این شهرستان مثل : راه آهن، پتروشیمی و... غافل نکنه... (دل دشمنان ما رو شاد نکنید)
1391/11/26 - 17:46
0
0
اندیشه های نماینده ی ارجمند دشتستان جغرافیای اکنونی بسیار درست وسنجیده است با لاخص بازی نکردن با احساسات مردم.
سزاوار است برای راه آهن برازجان /بوشهر -فقط برازجان/ بوشهر-رایزنی فرمایندشایدکه این آرزوی دیرینه برآ ورده شود.
1391/11/26 - 17:14
0
0
آقاي نماينده - كجا رفت آن وعده هاي فرمانداري ويژه ؟؟ توسعه شهرستان ؟ احقاق حق مردم نجيب ؟ ....... نمي تواني كاري براي توسعه شهرستان كني حداقل پيوستگي قومي و فرهنگي آن را بر هم نزن . بگذار اين دو سه سال باقيمانده هم بگذرد تا شايد...
1391/11/25 - 17:25
0
0
حرف ... به این میگنا
چون دشتستان شرایط تبدیل شدن به فرمانداری ویژه را ندارد باید تقسیمش کنیم
والله قسم پشیمانم که به سید رأی دادم
همین سید میگفت باید با رایزنی و سیاسی کاری بتونیم شهرستان دشتستان رو ارتقاء بدیم حتی اگه شروط لازم رو نداشته باشه
1280/09/23 - 00:15
0
0
خواهشا شما كه انقد ادعا دارين جواب منو بدين اگه دشتستان دو تا شهرستان بشه چي از شما كم شده اقا زندگي خودتونو بكنيد شبانكاره و...حقشون هست جدا بشن يك شهرستان جديد در وزارت كشور و بودجه اي معين و وجهه اي كشوري داشته باشن تا كي ميخوان يه بخش باشن چي از شما كم ميشه شما...
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/05
  • حضور تیرانداز دشتستانی در مسابقه کشوری بنچ رست ۲۵ متر
  • نشست هماهنگی و برنامه ریزی دومین رویداد ملی خواهر برادری در بوشهر برگزار شد
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/05
  • این روغن ناجی دیابتی ها، قندخون را بطور کامل شفا می دهد
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/06
  • رقابت پتروشیمی جم در نمايشگاه Chinaplas 2024 در کنار شرکت‌های بزرگ و قدرتمند دنیا
  • جزییاتی از بیماری ترانه علیدوستی و علت آن
  • عباس عبدی: چند بار دست در حفره حجاب کردند و گزیده شدند، اما باز هم تکرار می‌‌کنند
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • اسرائیل را چه باید؟
  • .: شهرزاد آبادی حدود 15 ساعت قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 4 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 7 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 7 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 10 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 10 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...