کد خبر: 98468 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 02 تير 1397 - 07:25
60 درصد فعالیت حوزه‌های قضایی استان الکترونیکی است

اتحاد خبر: رئیس کل دادگستری استان بوشهرگفت: 60 درصد فعالیت حوزه‌های قضایی این استان خدمات الکترونیکی است که پیش بینی شده تا پایان سال 30 درصد افزایش یابد. علی جمادی درجمع نمازگزاران بوشهر با اشاره به اهمیت مدیریت پرونده قضایی به صورت الکترونیکی افزود:این مهم علاوه بر کاهش هزینه‌های دادرسی، باعث سرعت بخشی در رسیدگی به پرونده‌‌ها می شود...

اتحاد خبر: رئیس کل دادگستری استان بوشهرگفت: 60 درصد فعالیت حوزه‌های قضایی این استان خدمات الکترونیکی است که پیش بینی شده تا پایان سال 30 درصد افزایش یابد.

به گزارش ایرنا، علی جمادی درجمع نمازگزاران بوشهر با اشاره به اهمیت مدیریت پرونده قضایی به صورت الکترونیکی افزود:این مهم علاوه بر کاهش هزینه‌های دادرسی، باعث سرعت بخشی در رسیدگی به پرونده‌‌ها می شود.


وی گفت:پرونده‌های ورودی پارسال به دادگاه‌ها، دادسراها و شوراهای حل اختلاف استان بوشهر 181 هزار و 963 پرونده بود که 178 هزار و 436 پرونده آن مختومه شده است.


جمادی اضافه کرد: در این ارتباط برقراری عدالت، دادرسی منصفانه و جلوگیری از اطاله دادرسی از اولویت‌های مهم و راهبردی دادگستری استان بوشهر است.


وی گفت: در کنار رسیدگی به پرونده‌ها نسبت به تخصصی کردن قضات و کارکنان قضایی دادگستری استان اقدامات مهمی انجام شده و در این راستا توانمندسازی علمی قضات استان مورد توجه است.


رئیس کل دادگستری استان بوشهرگفت:به زودی 100 نفر نیروی اداری در حوزه قضایی یه مجموعه نیروهای دادگستری استان افزوده می‌شود./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/98468