کد خبر: 98383 ، سرويس: حرف‌های شما
تاريخ انتشار: 30 خرداد 1397 - 11:18
درخواست ساخت سرویس بهداشتی مناسب در بازار روز

اتحاد خبر: یکی از از کاسبان به نمایندگی از جمعی از کسبه های بازار روز برازجان با ارایه نامه ای  درخواست خود را جهت ساخت دستشویی و سرویس بهداشتی مناسب در بازار روز به دفتر هفته نامه اتحاد جنوب خواستار رسیدگی شدند.

اتحاد خبر: یکی از از کاسبان به نمایندگی از جمعی از کسبه های بازار روز برازجان با ارایه نامه ای  درخواست خود را جهت ساخت دستشویی و سرویس بهداشتی مناسب در بازار روز به دفتر هفته نامه اتحاد جنوب خواستار رسیدگی شدند

 

متن نامه بدین شرح است:


 

بسمه تعالی

 

از : کسبه و بازاریان و ساکنان شهر برازجان 


به : شورای شهر برازجان


موضوع : درخواست ساخت دستشویی و سرویس بهداشتی مناسب در بازار روز


با عرض سلام و خسته نباشید.

اعضای محترم شورای اسلامی شهر برازجان شما برخاسته از میان مردم و منتخب آنها و باید آگاه به دردها و رنجها و کمبودهای شهر و بازار باشید، همانگونه که خود می دانید شهر برازجان از پر جمعیت ترین شهرهای استان است که بدلیل انصاف کاسبها و ارزان بودن اجناس، مردم از سراسر استان و حتی کشور برای خرید به آن می آیند. اما متاسفانه دستشویی و سرویس بهداشتی که از لازم ترین چیزهای مردم می باشد در سطح شهر و بخصوص در بازار که مملو از جمعیت است موجود نیست و نبود آن برای هر شهر و منطقه ای بسیار زشت و زننده می باشد. لذا خواهشمند است جهت ساخت سرویس بهداشتی بخصوص در بازار روز اقدام نمائید. (که حتی این سرویس بهداشتی می تواند بصورت زیرزمینی و در چند جای مختلف تابلو داشته باشد و مثل دیگر شهرها یک نفر برای پول گرفتن و تمیز کردن و نگهبانی بر در آنها بنشیند و هزینه آن را در بیاورد.)  

                                                                                     

با تشکر

 


 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/98383