کد خبر: 98320 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 29 خرداد 1397 - 10:59
۹۰۰۰ متر مکعب به ظرفیت آب آشامیدنی دشتستان افزوده می‌شود
 اتحاد خبر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به بهبود وضعیت آبرسانی دشتستان گفت: در این راستا با حفر ۹ حلقه چاه، ۹ هزار متر مکعب در شبانه‌روز به ظرفیت تولید آب آشامیدنی دشتستان افزوده می‌شود. با بیان اینکه تنها عبور از بحران‌کم‌آبی مدیریت مصرف است اظهار داشت: استفاده از شیرهای ...
 اتحاد خبر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به بهبود وضعیت آبرسانی دشتستان گفت: در این راستا با حفر ۹ حلقه چاه، ۹ هزار متر مکعب در شبانه‌روز به ظرفیت تولید آب آشامیدنی دشتستان افزوده می‌شود. با بیان اینکه تنها عبور از بحران‌کم‌آبی مدیریت مصرف است اظهار داشت: استفاده از شیرهای کاهنده، جلوگیری از شستشوی غیر ضروری، مدیریت مصرف و صرفه‌جویی در مصرف از راهکارهای مهم در مقابله با کم‌آبی در استان است.
بوشهر| 9000 متر مکعب به ظرفیت آب آشامیدنی دشتستان افزوده می‌شود

به گزارش تسنیم؛ وی با بیان اینکه بیش از 90 درصد آب آشامیدنی استان خارج از استان تامین می‌شود تاکید کرد: ذخایر منابع آب استان بوشهر به سبب خشکسالی‌های پی‌در پی کاهش یافته که در این راستا مدیریت مصرف در استان امری مهم و ضروری است.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به جبران بخشی از کمبودهای  منابع آب آشامیدنی استان بیان کرد: در این راستا حفر 9 حلقه چاه در جنوب برازجان مصوب شد که عملیاتی حفاری آنها آغاز شده است.

 

یاکیده با بیان اینکه 9 هزار متر مکعب در شبانه‌روز به ظرفیت آب دشتستان افزوده می‌شود گفت: با حفر 9 حلقه چاه، 9 هزار متر مکعب در شبانه‌روز به ظرفیت تولید آب آشامیدنی دشتستان افزوده می‌شود.

 

وی از  تکمیل حفر 2 چاه در دشتستان خبرداد و بیان کرد: 2 حلقه چاه در دشتستان عملیات حفاری آن به پایان رسید و وارد مدار تولید شد.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکهدر شبانه روز 9 هزار متر مکعب به ظرفیت تولید آب آشامیدنی دشتستان افزوده می‌شود افزود: هر حلقه چاه در شبانه‌روز یک‌هزار متر مکعب آب تولید می‌کند تا بتوان در کوتاه مدت مشکل کم آبی در این شهرستان برطرف شود.

 

یاکیده بیان کرد: در برنامه میان مدت هم ایجاد 45 هزار متر مکعب آب شیرین کن در دستور کار قرار گرفته که 230 میلیارد تومان هزینه دارد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/98320