کد خبر: 98292 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 29 خرداد 1397 - 07:31
استاندار بوشهر:
قیمت‌ها در استان نظارت شود/ لزوم جلوگیری از تلاطم بازار

اتحاد خبر: استاندار بوشهر با تاکید بر کنترل قیمت‌ها در بازار بوشهر، گفت: باید از همه ظرفیت‌ها برای نظارت مستمر بر قیمت کالا برای جلوگیری از تلاطم بازار استفاده شود. عبدالکریم گراوند در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: رفع مشکلات مردم باید به عنوان مهمترین اولویت مردم در دستور کار مدیران باشد و از همه توان برای این مهم استفاده شود...

اتحاد خبر: استاندار بوشهر با تاکید بر کنترل قیمت‌ها در بازار بوشهر، گفت: باید از همه ظرفیت‌ها برای نظارت مستمر بر قیمت کالا برای جلوگیری از تلاطم بازار استفاده شود. عبدالکریم گراوند عصر دوشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: رفع مشکلات مردم باید به عنوان مهمترین اولویت مردم در دستور کار مدیران باشد و از همه توان برای این مهم استفاده شود...

بازار

به گزارش مهر، وی نیاز امروز جامعه را تقویت اتحاد و وحدت مسئولان و مردم دانست و اضافه کرد: بیش از گذشته به اتحاد نیاز داریم تا بتوانیم به خوبی از مشکلات عبور کنیم و ترفندهای دشمنان برای ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه را خنثی کنیم.

 

استاندار بوشهر بیان کرد: در استان بوشهر شاهد اتحاد و انسجام خوبی بین مردم و مسئولان هستیم و نباید اجازه دهیم که این انسجام و وحدت مثال‌زدنی دچار خدشه شود.

 

وی رفع مشکلات مردم را نیازمند از خودگذشتگی و پیگیری مستمر مدیران عنوان کرد و ادامه داد: در استان بوشهر همه مسئولان تلاش بسیار زیادی را برای رفع مشکلات مردم دارند که قابل تقدیر است.

 

گراوند خواستار تلاش مضاعف نظام بانکی در حوزه اشتغال و طرح‌های تولیدی، صنعتی و اقتصادی شد و افزود: باید از همه ظرفیت‌ها برای نظارت مستمر بر قیمت کالا برای جلوگیری از تلاطم بازار استفاده شود.

 

وی خاطرنشان کرد:‌ با اجرای آیین‌نامه تصویبی کالای همراه ملوان مناطق جنوبی ایران شرایط خوبی برای لنج داران و ملوانان استان فراهم می‌شود که صدو پروانه ترخیص کالا باید  در دستور گمرک در کالای همراه ملوان قرار بگیرد تا این کالاها قاچاق تلقی نشود.

 

استاندار بوشهر خواستار استفاده صحیح از برق و منابع آبی در استان بوشهر شد و گفت: ادارات و دستگاه‌های مختلف باید در راستای کاهش مصرف برق همکاری لازم را داشته باشند و راهکارهای مناسب برای بهترین استفاده از منابع آبی مد نظر قرار گیرد./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/98292