کد خبر: 98276 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 28 خرداد 1397 - 21:35
بهره برداری از طرح آبیاری تحت فشار با حضور فرماندار دشتستان +تصاویر

اتحاد خبر: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی، یک طرح آبیاری تحت فشار از باغات بخش مرکزی با حضور فرماندار شهرستان به نمایندگی از اجرای 500 هکتار آبیاری تحت فشار در سه ماهه اول سال جاری به بهره برداری رسید. فرماندار دشتستان در این آئین ضمن تشکر از اقدامات مدیریت جهاد کشاورزی و همکاری کشاورزان و باغداران دشتستان در اجرای چهارده هزار هکتار ...

اتحاد خبر: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی، یک طرح آبیاری تحت فشار از باغات بخش مرکزی با حضور فرماندار شهرستان به نمایندگی از اجرای 500 هکتار آبیاری تحت فشار در سه ماهه اول سال جاری به بهره برداری رسید.
 فرماندار دشتستان در این آئین ضمن تشکر از اقدامات مدیریت جهاد کشاورزی و همکاری کشاورزان و باغداران دشتستان در اجرای چهارده هزار هکتار آبیاری تحت فشار به ویژه در سال گذشته که از سه هزار هکتار اجرا شده، دو هزار هکتار متعلق دشتستان بوده گفت: مدیریت جهاد کشاورزی در سال جاری ، باید زمینه اجرای چهار هزار هکتار آبیاری تحت فشار دیگر با همکاری کشاورزان و باغداران فراهم آورد.
ارسلان زارع در بخشی دیگر از سخنان خود با توجه به کاهش شدید منابع آبی به ضرورت و اهمیت اجرای طرح تحول کشاورزی دشتستان پرداخت و اظهار امیدواری نمود این طرح بزرگ با حمایت و پشتیبانی مالی دولت و همکاری مردم، طبق برنامه زمان بندی انجام گیرد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/98276