کد خبر: 98231 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 28 خرداد 1397 - 07:06
فرماندار دشتی:
اعتبارات عشایر دشتی از محل منابع ملی افزایش یابد

اتحاد خبر: فرماندار دشتی بر ضرورت افزایش اعتبارات عشایر شهرستان از محل منابع ملی تاکید کرد.

اتحاد خبر: فرماندار دشتی بر ضرورت افزایش اعتبارات عشایر شهرستان از محل منابع ملی تاکید کرد.

معارفه امور عشایر دشتی

به گزارش مهر، عبدالله نادری عصر یکشنبه در آئین تودیع و معارفه رئیس اداره امور عشایر شهرستان دشتی ضمن تبریک عید سعید فطر از تلاشهای مجموعه امور عشایر استان و شهرستان در جهت خدمات رسانی مطلوب به جامعه عشایری تقدیر کرد و بر ضرورت توجه بیشتر به این قشر زحمت کش تاکید کرد.


عبدالله نادری افزود: اداره امور عشایر برای رفع مشکلات جامعه عشایری برنامه دارد و ما نیز در سطح شهرستان آماده هر نوع همکاری هستیم.


وی تاکید کرد: در دولت تدبیر امید نیز توجه خوبی به این قشر صورت گرفت و استاندار بوشهر همواره در جلسات مختلف بر ضرورت توجه به رفع مشکلات آنها تاکید دارد.


نادری بیان کرد: به حمد الله در چند سال اخیر با عنایت دولت و استاندار بوشهر و پیگیری های به عمل آمده اقدامات مطلوبی در زمینه رفع مشکلات آب، برق، بهداشت و آموزش آنها صورت گرفته است.


وی با تاکید بر اینکه اعتبارات عشایر از محل منابع ملی افزایش یابد، گفت: دشتی دومین شهرستان استان است که هر ساله میزان جامعه عشایری می باشد که انتظار داریم علاوه بر اعتبارات شهرستانی اعتبارات ملی نیز افزایش یابد.


نادری یادآور شد: امیر رضایی رئیس سابق امور عشایر یکی از نیروهای جوان و توانمند شهرستان بوده که در این مدت خدمات خوبی به عشایر شهرستان انجام داده و رضایت خوبی در بین آنها ایجاد کرده است.


فرماندار دشتی خاطر نشان کرد: عشایر همواره نقش بسزایی در اقتصاد کشور دارند و در حوزه های مختلف به ویژه دفاع از کشور همیشه پیشگام بوده و در هشت سال نبرد مقدس به خوبی دین خود را ادا کرده اند.


در پایان از خدمات امیر رضایی تقدیر و حسین شریف بهلولی به سمت رئیس جدید اداره امور عشایر شهرستان معرفی شد./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/98231