کد خبر: 98230 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 28 خرداد 1397 - 07:03
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان دیر:
طرح تشدید نظارت بهداشتی در شهرستان دیر اجرا شد

اتحاد خبر: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان دیر گفت: در طرح تشدید نظارت های بهداشتی در ماه مبارک رمضان بیش از ۲۵۰ بازدید انجام شد.

اتحاد خبر: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان دیر گفت: در طرح تشدید نظارت های بهداشتی در ماه مبارک رمضان بیش از ۲۵۰ بازدید انجام شد.

دامپزشکی

به گزارش مهر، اسماعیل محمودی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با تبریک عید فطر و آرزوی بهره مندی هرچه بهتر از ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان با توجه به افزایش نیاز مردم نظارت ها نیز توسط این اداره افزایش پیدا کرد.

 

وی با اشاره به اجرای طرح تشدید نظارت های بهداشتی در ماه مبارک رمضان، افزود:  با اجرای این طرح بالغ بر ۲۵۹ مورد نظارت بر اماکن عرضه  فرآورده های خام دامی در شهرستان دیر صورت گرفت و ۵۰ کیلو گرم از موارد غیر بهداشتی در این طرح معدوم شد.

 

 رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان دیر گفت: همچنین پرونده دو عرضه کننده متخلف نیز به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

 

  محمودی  با اشاره به اینکه در یک ماه گذشته ۱۰ مورد از نمونه محصولات شرکت های فرآوری آبزیان صورت گرفته و به آزمایشگاه ارجاع داده شده است، اصریح کرد: از مردم تقاضا می‌شود مواد پروتئینی را تنها از مراکز عرضه مجاز خریداری کنند و به تاریخ تولید، انقضا و پروانه تولید آن نیز توجه داشته باشند./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/98230