کد خبر: 98193 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 27 خرداد 1397 - 09:32
سرمربی تیم پارس جنوبی‌جم: تیم ملی ایران مقابل مراکش منسجم بازی کرد

 اتحاد خبر: سرمربی تیم پارس جنوبی‌جم گفت: تیم ملی ایران هر چند روی اشتباه بازیکن مراکشی به پیروزی رسید ولی منسجم دفاع و بازی کرد.

 اتحاد خبر: سرمربی تیم پارس جنوبی‌جم گفت: تیم ملی ایران هر چند روی اشتباه بازیکن مراکشی به پیروزی رسید ولی منسجم دفاع و بازی کرد.
جام‌جهانی 2018| سرمربی تیم پارس جنوبی‌جم: تیم ملی ایران مقابل مراکش منسجم بازی کرد

به گزارش تسنیم؛ مهدی تارتار ، با اشاره به دیدار تیم ملی ایران با تیم ملی مراکش در جام 2018 با تبریک  پیروزی تیم ملی ایران اظهار داشت: در نیمه نخست تیم ایران با استرس بازی را آغاز کرد و  تمام بازی در اختیار تیم مراکش بود.

 

وی، با بیان اینکه ایران در این نیمه  موقعیت تک به تکی سردار آزمون از دست رفت افزود: بازیکنان تیم ملی ایران به ویژه با تک به تکی سردار آزمون به خود باوری رسیدند و تا پایان نیمه نخست فعال‌تر بر روی دروازه مراکش حمله کردند.

 

سرمربی تیم پارس جنوبی‌جم به نیمه دوم این بازی پرداخت و خاطر نشان کرد: در این نیمه بازیکنان منسجم دفاع کردند و فضا را از تیم مراکش گرفتند.

 

تارتار با اشاره به پپروزی تیم ملی ایران در مقابل مراکش تاکید کرد: در نیمه دوم تیم ملی ایران منسجم دفاع و بازی کرد و در اواخر این نیمه ایران صاحب ضربه ایستگاهی شد که ‌سامان قدوس با ارسال مناسبی «عزیز بوهدوس» بازیکن مراکشی به اشتباه توپ را وارد دروازه خودی کرد تا ایران با گل برسد و پیروز میدان شود.

 

وی، با ابراز خوشحالی از پیروزی تیم ملی ایران در نخستین بازی جام جهانی 2018 در ورزشگاه کرستوفسکی سن‌پترزبورگ روسیه بیان کرد: هر چند گل پیروزی تیم ملی ایران روی شانس می‌توان اعلام کرد ولی ایران روی هم رفته بازی خوبی ارائه داد.

 

سرمربی تیم  پارس جنوبی‌جم با اشاره به اینکه بازی  ملی ایران بار فنی نداشت تصریح کرد: بازیکنان ایران مردانه جنگیدند و با تمام وجود دفاع و حمله کردند.

تارتار بیان کرد: در بازی ایران و مراکش رفاقت، صمیمیت و اتحاد در بازیکنان موج می‌زد و  باریکنان تا پایان بازی مردانه جنگیدند./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/98193