کد خبر: 98148 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 24 خرداد 1397 - 11:26
مدیرکل اوقاف بوشهر:
نماز عید فطر در ۲۰ بقعه متبرکه استان برگزار می‌شود

اتحاد خبر: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: نماز عید سعید فطر در ۲۰ بقای متبرکه استان برگزار می شود. حجت الاسلام مرتضی محمدیان با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر اظهار داشت: اداره کل اوقاف در ماه مبارک رمضان برنامه های مختلف فرهنگی و دینی را در بقای شاخص استان برگزار کرد و با استقبال خوبی از سوی مردم نیز روبرو بود...

اتحاد خبر: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: نماز عید سعید فطر در ۲۰ بقای متبرکه استان برگزار می شود.

نماز عید قربان بجنورد

به گزارش مهر؛ حجت الاسلام مرتضی محمدیان با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر اظهار داشت: اداره کل اوقاف در ماه مبارک رمضان برنامه های مختلف فرهنگی و دینی را در بقای شاخص استان برگزار کرد و با استقبال خوبی از سوی مردم نیز روبرو بود.

 

وی با تشکر از پرسنل اوقاف، بانیان مساجد و بقای متبرکه عنوان کرد: طرح ضیافت الهی با هدف افزایش سطح معرفتی و ترویج فرهنگ مذهبی، قرآنی و همچنین ایجاد فضای معنوی و انس با قرآن در بقای استان برگزار شد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر تصریح کرد: اوقاف در طول سال به مناسبت های مختلف ملی و مذهبی با هدف حضور افراد در بقای متبرکه اجرا می شود که با استقبال خوب مردم روبرو بوده است.

 

محمدیان با اشاره به اینکه نماز عید فطر نیز در ۲۰ بقای متبرکه استان برگزار می شود، خاطر نشان کرد: آیین روز نخست ماه شوال از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح با قرائت قرآن کریم ، ادعیه واقامه نماز در ۲۰ امامزاده شاخص برگزار خواهد شد. /د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/98148