کد خبر: 98110 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 24 خرداد 1397 - 08:08
جلسه هم انديشي زنـــان حزب اعتدال و توسعه استان بوشهر همراه با ضيافت افطار

اتحاد خبر: نشست هم اندیشی و صمیمانه  دبیر حزب اعتدال و توسعه استان بوشهر  با جمعی از بانوان و اساتید فرهیخته  حزب اعتدال و توسعه استان در این نشست  که به  جهت اشنایی اعضا جدید و قدیم بایکدیگر  و همچنین  استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های ایشان در جهت پویایی و سرزندگی ونشاط اجتماعی در استان برگزار گردید.

اتحاد خبر: نشست هم اندیشی و صمیمانه  دبیر حزب اعتدال و توسعه استان بوشهر  با جمعی از بانوان و اساتید فرهیخته  حزب اعتدال و توسعه استان در تاريخ ٩٧/٣/٢٣ برگزار شد. این نشست  به  جهت اشنایی اعضا جدید و قدیم بایکدیگر  و همچنین  استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های ایشان در جهت پویایی و سرزندگی ونشاط اجتماعی در استان برگزار گردید.



‎ در ابتدا  حاجیانی دبیر حزب از حضور صمیمانه بانوان با داشتن مشغله های فراوان تشکر کرد و سپس بانوان کوشا و پرتلاش نظرات و گلایه های  و پیشنهادات خودرا طرح کردند  در پايان حاجياني دبير استان عنوان كرد يكي از اهداف حزب استفاده از پتانسیل و ظرفیت های فراوان بانوان است و اظهار اميدواري كرد با توجه به نگاه دولت و استاندار جهت استفاده بيشتر از زنان  ان شالله بتوانیم گام های بلندی در راستای اهداف حزب و رشد و پیشرفت جامعه  و استان برداریم.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/98110