کد خبر: 98071 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 23 خرداد 1397 - 10:21
سند گردشگری روستایی استان بوشهر تدوین می‌شود
 اتحاد خبر: معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: برای معرفی ظرفیت‌های روستاها در راستای توسعه گردشگری، سند گردشگری روستایی استان بوشهر تدوین می‌شود. مهرداد ستوده صبح امروز در نشست ستاد تسهیل خدمات سفر استان بوشهر با بیان اینکه توجه به طرح‌های اشتغال‌‌زایی در اولویت برنامه‌ها است اظهار داشت: استان بوشهر در عرصه گردشگری از ظرفیت بالایی قرار دارد...
 اتحاد خبر: معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: برای معرفی ظرفیت‌های روستاها در راستای توسعه گردشگری، سند گردشگری روستایی استان بوشهر تدوین می‌شود. مهرداد ستوده صبح امروز در نشست ستاد تسهیل خدمات سفر استان بوشهر با بیان اینکه توجه به طرح‌های اشتغال‌‌زایی در اولویت برنامه‌ها است اظهار داشت: استان بوشهر در عرصه گردشگری از ظرفیت بالایی قرار دارد به‌گونه‌ای که جایگاه واقعی این استان در عرصه گردشگری در نوروز امسال مشخص شد.
سند گردشگری روستایی استان بوشهر تدوین می‌شود

به گزارش تسنیم، وی با بیان اینکه استان بوشهر در عرصه گردشگری در کشور رتبه سوم کسب کرد گفت: استان بوشهر در نوروز امسال در بعد گردشگری رتبه سوم کشور بین دیگر استان‌ها به خود اختصاص داد که نشان از جایگاه بالای بوشهر در این حوزه است.

 

معاون استاندار بوشهر با تاکید بر نگاه حرفه‌ای به عرصه گردشگری استان افزود: علاوه بر سواحل در عرصه روستایی، ظرفیت مهمی در حوزه گردشگری وجود دارد که باید این قابلیت‌ها بیش از پیش معرفی شود.

 

ستوده  از تدوین سند گردشگری روستایی استان خبر داد و تصریح کرد: سند گردشگری روستایی استان بوشهر تا پایان شهریور ماه باید تدوین شود تا ظرفیت‌ روستاهای هدف گردشگری به جامعه مخاطب معرفی و شناسانده شود.

 

وی با تاکید بر نصب اسکله‌های شناور  ویژه گردشگری دریایی در نقاط مختلف ساحلی استان خاطرنشان کرد: بر اساس ظرفیت گردشگری دریایی نقاط مختلف استان، پس از شناسایی ظرفیت‌ها و جانمایی، اسکله‌های سیار گردشگری ویژه شناورهای این عرصه نصب شود.

 

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از گردشگری عشایری خبر داد و افزود: استان بوشهر در عرصه مناطق عشایری از ظرفیت بالایی برخوردار است که  بر اساس این قابلیت‌ها باید نسبت به گردشگری عشایر اقدام شود.

 

ستوده با تاکید بر تدوین طرح جامع گردشگری استان بیان کرد: طرح جامع گردشگری فضای شهری، روستایی و دریایی استان بوشهر باید تدوین و آماده شود تا با هماهنگی فرمانداران اعتبارات لازم برای توسعه زیرساخت‌های آن تخصیص یابد.

 

وی با بیان اینکه اشتغال در عرصه گردشگری استان بوشهر مورد توجه ویژه قرار دارد تصریح کرد: امسال نگاه و توجه ویژه‌ای به برنامه‌های گردشگری و شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای اشتغال‌زایی شده است که باید جذابیت‌های لازم ایجاد شود./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/98071