کد خبر: 98068 ، سرويس: گوناگون
تاريخ انتشار: 23 خرداد 1397 - 09:49
کاریزمای درون‌تان را اینطوری بروز دهید
اتحاد خبر: آن آدم خجالتی و ساکتی که آن گوشه ایستاده، بیشترین حرفها را برای زدن دارد، فقط کافیست سر صحبت را باز کنید و از او چیزی بپرسید. هر آدمی داستان شگفت انگیزی در درون خود دارد، فقط باید گوش دهید. شما بینهایت کاریزماتیک هستید فقط کافیست علاقه و اشتیاق نشان دهید.
اتحاد خبر: آن آدم خجالتی و ساکتی که آن گوشه ایستاده، بیشترین حرفها را برای زدن دارد، فقط کافیست سر صحبت را باز کنید و از او چیزی بپرسید. هر آدمی داستان شگفت انگیزی در درون خود دارد، فقط باید گوش دهید. شما بینهایت کاریزماتیک هستید فقط کافیست علاقه و اشتیاق نشان دهید.

سه واقعیت اساسی در مورد مردُم:

واقعیت شماره 1: هیچکس خسته کننده نیست

آدمها لایه‌های زیادی دارند. یک استعاره‌ی خوب که می‌توانید به آن فکر کنید این است که آدمها شبیه پیاز هستند؛ پُر از حلقه‌ها و لایه‌ها. آدمها چیزهایی که دارند که شما نمی‌بینید؛ درست مانند یک کوه یخ که فقط همان قسمت بالای آن را که بیرون از آب است می‌بینید. برخی از آدمها شاید ظاهرا خسته کننده به نظر برسند اما ماجرا و داستانی که دارند و قسمت عمده‌ی وجود و شخصیت‌شان زیر آب باشد، دور از چشم شما!

 

آن آدم خجالتی و ساکتی که آن گوشه ایستاده، بیشترین حرفها را برای زدن دارد، فقط کافیست سر صحبت را باز کنید و از او چیزی بپرسید. هر آدمی داستان شگفت انگیزی در درون خود دارد، فقط باید گوش دهید. شما بینهایت کاریزماتیک هستید فقط کافیست علاقه و اشتیاق نشان دهید.

سه واقعیت که شخصیت کاریزماتیک‌تان را بروز می‌دهند

واقعیت شماره 2: شما مسئولید

افرادی که با دیگران خوب ارتباط برقرار می‌کنند و خوش‌رفتارند، مسئولیت می‌پذیرند. آنها با این قصد وارد گفتگو نمی‌شوند که انتظار داشته باشند فرد مقابل چیز جالبی برای‌شان داشته باشد. این افراد مشتاقانه و فعالانه وارد مکالمه می‌شوند، پیگیری می‌کنند و شور و هیجان می‌آفرینند. کاریزماتیک‌ترین آدمها به سه شکل مسئولیت می‌پذیرند:

 

. پویا و با علاقه به دنبال ماجراهای فرد مقابل می‌روند

. سر صحبت را عالی و با تبحر باز می‌کنند

. با دقت و با تمام وجود و با علاقه گوش می‌دهند و واکنش‌های هدفمند نشان می‌دهند.

 

واقعیت شماره 3: همراهی می‌کنند

من خواننده نیستم، یک زمانی دوست داشتم خواننده باشم اما نشدم و دنبالش هم نرفتم؛ اصلا استعدادی در مورد صداها و ریتم‌ها و ... ندارم. برای همین همیشه از مهمانی‌های آوازخوانی (کارائوکه) فراری بوده‌ام. چند وقت پیش چاره‌ای نداشتم و به اصرار در یکی از این مهمانی‌ها شرکت کردم و در شرایطی قرار گرفتم که برخلاف میلم باید آواز می‌خواندم. آهنگی که برایم انتخاب شده بود هم اصلا تناسبی با من و روحیه‌ی من نداشت؛ روی استیج می‌لرزیدم، یکی از دوستان در گوشم گفت:

 

اصلا ربطی به استعداد و صدایت ندارد؛ فقط همراهی کن!

او درست می‌گفت؛ بهترین خواننده‌های کارائوک لزوما بهترین مهارت خوانندگی را ندارند، آنها کسانی هستند که استیج را می‌ترکانند، با رقص‌‌های پُرجنب و جوش‌شان طوفان به پا می‌کنند و تمام سعی خود را می‌کنند تا همه با هم همراهی کنند. من هم سعی کردم همین کارها را بکنم و علی رغم اینکه 80 درصد ترانه را اشتباه خواندم، لذت بزرگی بردم و این را همه در چهره‌ام دیدند.


اگر اجازه دهید طرز فکر منفی‌تان شما را ببلعد و با همان طرز فکر با دیگران تعامل داشته باشید و مدام به این فکر کنید خوب و کامل نیستید، دقیقا همین اتفاق خواهد افتاد. شما لازم نیست شگفت انگیز و همه چیز تمام باشید تا روی دیگران تاثیر بگذارید.

 

فقط کافیست نشان دهید که آماده‌اید با جریان همراهی کنید؛ داستان‌های آدمها را پیدا کنید و تعامل پویا داشته باشید./د

 

منبع: برترین ها - ترجمه از هدی بانکی

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/98068