کد خبر: 98039 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 22 خرداد 1397 - 22:20
عصر سه شنبه صورت گرفت؛
عیادت معاون استاندار بوشهر از آتش نشان فداکار آبپخشی در بیمارستان شهید گنجی برازجان+ تصاویر

اتحاد خبر:عصر سه شنبه، معاون عمرانی استاندار بوشهر، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری، شهردار آبپخش با حضور در بیمارستان شهید گنجی برازجان، ضمن عیادت از آتش نشان فداکار آبپخشی و اطلاع از آخرین وضعیت درمان وی، با خانواده اش نیز دیدار و گفتگو کردند.به گزارش خبرنگار اتحاد خبر،دکتر مهرداد ستوده در دیدار با خانواده این آتش نشان جوان که دچار ...

اتحاد خبر_جواد راهپیما:عصر سه شنبه، معاون عمرانی استاندار بوشهر، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری، شهردار آبپخش با حضور در بیمارستان شهید گنجی برازجان، ضمن عیادت از آتش نشان فداکار آبپخشی و اطلاع از آخرین وضعیت درمان وی، با خانواده اش نیز دیدار و گفتگو کردند.

 


به گزارش خبرنگار اتحاد خبر،دکتر مهرداد ستوده در دیدار با خانواده این آتش نشان جوان که دچار حادثه شده اظهار داشت: طبق گزارشاتی که از شهرداری آبپخش داشتم این آتش نشان جوان از نیروهای فعال و پرکار بوده و در ماموریت های محوله، به بهترین نحو انجام وظیفه کرده است.
دکتر ستوده تصریح کرد: در صورت صلاحدید تیم پزشکی و خانواده محترم این جوان، آمادگی داریم با بهترین تجهیزات وی را به بیمارستانهای مجهز تر و دارای امکانات درمانی بهتر اعزام کنیم.
شهردار آبپخش نیز ضمن ابراز تاسف از حادثه پیش آمده اظهار داشت: جناب هدایت از نیروهای شایسته و لایق آتش نشانی آبپخش بود که انصافا وظایفش را بخوبی انجام می داد.
مهندس اعظم صمصامی افزود: شهرداری آبپخش آمادگی دارد در صورت لزوم، این جوان شایسته را به بهترین مراکز درمانی کشور اعزام نماید.
وی اضافه کرد: جا دارد خانم دکتر خویش دوست ریاست شبکه بهداشت دشتستان، غلامی سرپرست شایسته بیمارستان شهید گنجی، و تیم پزشکی و کادر درمانی معالج وی در بیمارستان شهید گنجی و پزشک و کارکنان مرکز خدمات جامع سلامت و اورژانس جاده ای آبپخش بخاطر تلاش فراوان جهت احیا و درمان این عزیز کمال تشکر و امتنان را داشته باشم.
لازم به ذکر است حسین هدایت آتش نشان جوان آبپخشی دو روز پیش، در حادثه ای در محل آتش نشانی دچار برق گرفتگی شد و هم اکنون در بیمارستان شهید گنجی برازجان بستری می باشد.




















لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/98039