کد خبر: 97976 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 22 خرداد 1397 - 00:18
دکتر یلدا دارابی ؛
شهرستانی بدون مرکز درمانی تامین اجتماعی نخواهیم داشت

اتحاد خبر:دکتر یلدا دارابی مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر با اشاره به روند پیشرفت پروژه های احداث مراکز درمانی تامین اجتماعی استان گفت:مصوبه احداث درمانگاه تامین اجتماعی دلوار اخذ گردیده و با احداث این مرکز درمانی در شهرستان تنگستان ،سازمان در همه شهرستانهای استان مرکز درمانی ملکی خواهد داشت .به گزارش اتحاد خبر،دکتر دارابی روند پیشرفت احداث...

اتحاد خبر:دکتر یلدا دارابی مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر با اشاره به روند پیشرفت پروژه های احداث مراکز درمانی تامین اجتماعی استان گفت:مصوبه احداث درمانگاه تامین اجتماعی دلوار اخذ گردیده و با احداث این مرکز درمانی در شهرستان تنگستان ،سازمان در همه شهرستانهای استان مرکز درمانی ملکی خواهد داشت .




به گزارش اتحاد خبر،دکتر دارابی روند پیشرفت احداث پروژه های درمانی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت :پیمانکاران پروژه های احداث درمانگاههای تامین اجتماعی دیر ،جم و پلی کلینیک تامین اجتماعی برازجان مراحل ساخت این مراکز درمانی را آغاز نموده اند و با توجه به تقدم زمانی شروع پروژه درمانگاه دیر پیشرفت خوبی در انجام این پروژه حاصل شده است .
مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر اضافه کرد:مراحل مقدماتی عملیات احداث درمانگاههای تامین اجتماعی خورموج و دیلم که در ابتدای سال جاری با حضور وزیر رفاه کلنگ زنی شد روند مطلوبی داشته و انتظار می رود با حمایتهای خوبی که از جانب سازمان صورت می گیرد اتمام همه این پروژه ها در کمتر از دو سال اتفاق بیفتد.
دکتر دارابی افزود:در حال حاضر ارائه خدمات درمانی در پلی کلینیک تامین اجتماعی برازجان و درمانگاههای تامین اجتماعی دیر ،جم و دیلم در مکان استیجاری بوده که با احداث و بهره برداری از این مراکز شرایط توسعه و ارائه خدمات درمانی مطلوبتر به بیمه شدگان فراهم خواهد شد .
دکتر دارابی توسعه پروژه های کوچک مقیاس را از برنامه های مدیریت درمان در سال جاری عنوان کرد و گفت: بیمارستان مهر برازجان و بیمارستان حضرت نبی اکرم (ص)عسلویه از مراکزی هستند که در برنامه های توسعه ای این مدیریت قرار دارند .
مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر اظهار داشت: مجوزهای لازم توسعه این دو مرکز اخذ شده و شرکت خانه سازی نیز انجام این دو پروژه را بر عهده خواهد داشت .

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/97976