کد خبر: 97954 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 21 خرداد 1397 - 10:27
مددجویان روستایی استان بوشهر صاحب خانه می شوند

اتحاد خبر: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر گفت: براساس توافق استاندار بوشهر با رئیس کمیته امداد کشور واحدهای مسکونی برای مددجویان تحت پوشش در روستاهای این استان احداث خواهد شد. به گزارش «اتحاد خبر»؛ احمد لطفی روز دوشنبه در بندر گناوه افزود: با اجرای این طرح در مدت سه سال آینده افراد نیازمند روستایی صاحب مسکن ...

اتحاد خبر: مدیرکل کمیته امدادامام خمینی(ره) استان بوشهر گفت: براساس توافق استاندار بوشهر با رئیس کمیته امداد کشور واحدهای مسکونی برای مددجویان تحت پوشش در روستاهای این استان احداث خواهد شد.

 

به گزارش ایرنا؛ احمد لطفی روز دوشنبه در بندر گناوه افزود: با اجرای این طرح در مدت سه سال آینده افراد نیازمند روستایی صاحب مسکن می شوند.
وی گفت: عملیات اجرایی این واحدها توسط سپاه انجام و منابع اعتباری آن با پیگیری استاندار، کمیته امداد، سپاه و خیر ان تامین خواهدشد.


وی اظهار داشت: سقف مسکن مورد نیاز توسط هر شهرستان اعلام می شود که شهرستان گناوه تاکنون بیشترین متقاضی را معرفی کرده است.


لطفی با بیان اینکه در زمینه مسکن روستایی قدم های مثبتی تاکنون برداشته شده است، اظهارکرد: در این ارتباط تجربه بسیار موفقی با همکاری سپاه داشته ایم که حدود 600 واحد مسکونی روستایی با کمترین منابع در بیش از 300 روستای استان احداث شد.


مدیرکل کمیته امدادامام خمینی(ره) استان بوشهر گفت: رویکرد نهادهای حمایتی از جمله امداد توانمندسازی افراد تحت پوشش بویژه زنان سرپرست خانوار پس از فراهم کردن زمینه مهارت آموزی است


وی با بیان اینکه این نهاد در زمینه تکمیل، تعمیر و مرمت مسکن شهری مددجویان مساعدت می کند، افزود: درحوزه مسکن شهری گناوه بدلیل کمبود زمین مشکلاتی وجود دارد که می طلبد خیران و موسسات در این زمینه مشارکت کنند.


مدیرکل کمیته امدادامام خمینی (ره) استان بوشهر افزود: این نهاد در زمینه تکمیل، تعمیر و مرمت مسکن شهری مساعدت می کند.


وی بیان کرد: در زمینه تسهیلات خود اشتغالی این نهاد از محل صندوق امداد ولایت تا سقف 300 میلیون ریال بصورت قرض الحسنه و اشتغال روستایی پرداخت می کند.


شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/97954