کد خبر: 97929 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 21 خرداد 1397 - 08:09
وحدت مهم ترین نیاز کشور است

اتحاد خبر: استاندار بوشهر گفت: امروز برای مقابله با توطئه ها و برنامه های دشمن بیش از هر زمان دیگری به اتحاد، انسجام و همدلی همه گروه ها و قشرهای مختلف جامعه نیاز است. عبدالکریم گراوند در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان بوشهر در گناوه افزود: در شرایط کنونی پیروزی، سربلندی و تداوم انقلاب در گرو با هم بودن همه گروه ها با هر گرایشی است...

اتحاد خبر: استاندار بوشهر گفت: امروز برای مقابله با توطئه ها و برنامه های دشمن بیش از هر زمان دیگری به اتحاد، انسجام و همدلی همه گروه ها و قشرهای مختلف جامعه نیاز است.

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند یکشنبه شب در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان بوشهر در گناوه افزود: در شرایط کنونی پیروزی، سربلندی و تداوم انقلاب در گرو با هم بودن همه گروه ها با هر گرایشی است.


وی اظهار کرد: همه تلاش دشمن در سال جاری برای نفوذ در میان مردم از راه سوء استفاده از مسایل فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و صنفی جامعه باهدف تضعیف نظام و انقلاب است و باید مراقب و هوشیار بود.


استاندار بوشهر گفت: در این برهه زمانی دوستداران نظام جمهوری اسلامی، شهدا و امام (ره) باید به صورت منسجم و متحد در کنار هم باشند.


گراوند افزود: در مقابل جوسازی ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه نظام جمهوری اسلامی نباید در درون کشور به خودمان، بزرگان و معتمدان نظام، افراد متدین، صاحب نظر و کسانی که به آنان افتخار می شود تعرض شود زیرا این حرکت ها خوراک تبلیغاتی برای رسانه های بیگانه است.


وی ادامه داد: از همه قشرها، گروه ها و هر قلمی، زبانی و تریبونی انتظار می رود در جامعه اسلامی اتحاد، انسجام و برادری را تقویت کنند.


استاندار بوشهر گفت: باید دولت را کمک و یاری کنیم زیرا همه در کشتی انقلاب نشسته ایم و اگر این کشتی آسیب ببیند، دچار مشکل می شویم.


استانداربوشهر با تقدیر از حضور پرشور مردم استان در راهپیمایی روزجهانی قدس افزود: مردم غیور و سلشحور این استان با وجود گرمی هوا و با زبان روزه به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و باردیگر وفاداری خود را نسبت به انقلاب ثابت کردند.


شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/97929