امروز: جمعه 31 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 21 خرداد 1397 - 07:13

اتحاد خبر: فال روزانه دوشنبه 21 خرداد 1397

اتحاد خبر: فال روزانه دوشنبه 21 خرداد 1397

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

 

دوست عزیزی که 21 خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما تمام ویژگی های یک شخص ارزشمند و دوست داشتنی را دارید و به طور ذاتی شخصی قابل اعتماد، با مسئولیت، شجاع، متعهد، با قابلیت، باهوش و منظم هستید؛ فقط باید به ویژگی های منفی خود که همان دمدمی مزاجی و منفی نگری هستند غلبه کنید. امسال خیلی بیشتر از همیشه درگیر بیماری های کوچکی مانند سرماخوردگی و سردرد و دل درد خواهید بود. به اندازه ی کافی برای خودتان وقت گذاشته و به سلامتیتان توجه کنید تا از این مشکلات نجات پیدا کنید.سرمایه گذاری های گذشته تان امسال سود زیادی را برای شما به ارمغان خواهند آورد، اما اگر قصد ما اگر قصد آغاز سرمایه گذاری های جدیدی را دارید باید خیلی بیشتر از همیشه احتیاط کنید و به هیچ وجه پولتان را روی چیزهایی که خطری ممکن است داشته باشند سرمایه گذاری نکنید. به طور کلی امسال وضعیت مالی شما از ثبات بالایی برخوردار خواهد بود. در محل کارتان خودتان را به عنوان شخصی توانمند و مؤثر جا خواهید انداخت و پله های ترقی را طی خواهید کرد. اگر قصد تغییر دادن شغلتان را دارید امسال بهترین فرصت ممکن خواهد بود. متأهل ها روزهای خیلی خوبی را خواهند گذراند و شاید حتی تصمیم بگیرند بچه دار شوند. مجردها هم فرصت های خوبی برای ازدواج خواهند داشت. مهر، آذر، فروردین و اردیبهشت بهترین ماه ها خواهند بود.

 

فـال روزانـه - Daily Omen

 

شما همیشه با احساسات خود درگیر هستید و امروز هم مستثنی نخواهد بود. شما تمام مدت در تلاش برای جلب توجه آنهایی خواهید بود که برایتان عزیز هستند و یا برایشان احترام قائل هستید. با این حالف نتیجه ی مورد نظرتان را به راحتی دریافت نخواهید کرد، چون آنهت در ابتدا توجه چندانی به شما نخواهند داشت و درگیر مشغله های شخصی خود خواهند بود. کوتاه نیایید و صبر و حوصله به خرج بدهید تا نتیجه ی مورد نظرتان را به دست بیاورید، اما کاری هم نکنید که نتیجه ی معکوس داشته باشد و شما را در چشم آنها کوچک کند. اگر می خواهید سطح انرژی خود را در طول روز بالا نگه دارید موسیقی بهترین یار شما خواهد بود.

 

فـال روزانـه - Daily Omen

 

شما نباید سعی کنید که با احساساتی که امروز به سراغتان آمده اند مبارزه کنید. حتی سعی نکنید راهی برای منطقی کردن آنها پیدا کنید. این احساسات به احتمال زیاد در کودکی شما و احساساتی که در آن ایام داشته اید بازمی گردند و نباید از آنها روی برگردانده و چشمتان را به روی آنها ببندید، زیرا هم روی زمان حال و هم آینده ی شما می توانند تأثیرات مهمی داشته باشند. سرکوب کردن این احساسات تنها به شکل گرفتن بحرانی ویران کننده در درون شما منجر خواهد شد. بهترین کاری که در حال حاضر از دستتان ساخته است این است که در کنار شخصی که برایتان عزیز است به آرامش برسید.

 

فـال روزانـه - Daily Omen

 

امروز شما در دنیای افکار خود غرق خواهید شد و تمام مدت مشغول تجزیه و تحلیل زندگی و روابط خود خواهید بود. شما دائم این سؤال را از خودتان خواهید پرسید که آیا زندگیتان با استانداردها و ایده آل هایتان تطابق دارد و به این فکر خواهید کرد که از آینده و از اطرافیانتان چه انتظارهایی باید داشته باشید. از این فرصت به خوبی استفاده کرده و آن را به راحتی از دست ندهید چون در حال حاضر از لحاظ ذهنی در شرایط بسیار خوبی به سر می برید و می توانید در مورد مسائل مهم تصمیماتی خوب و تأثیر گذار بگیرید. البته حواستان باشد که تمام روز هم خودتان را درگیر این افکار نکنید و وقتی را هم برای تفریح و استراحت در نظر بگیرید.

 

فـال روزانـه - Daily Omen

 

امروز شما هر چقدر که انرژی لازم داشته باشید برای رسیدگی به مشکلات طولانی مدت و جدی خانوادگی در اختیار دارید. احتمال این که با بعضی اعضای خانواده و اقوامتان درگیری هایی داشته باشید خیلی زیاد است، اما این وضعیت مشکل چندانی برای شما یا آنها به وجود نخواهد آورد و شما با مهارت کامل با این وضعیت روبرو خواهید شد. در واقع امروز شما می توانید در برابر هر مشکلی با همین میزان از مهارت و اعتماد به نفس بایستید و تا زمان به دست آوردن نتیجه ی مورد نظرتان هم دست از تلاش برنخواهید داشت. در هر صورت در نظر داشته باشید که خودتان را بیش از اندازه خسته نکنید، تا آخر هفته خیلی راه است!

 

فـال روزانـه - Daily Omen

 

شما قلبی مهربان دارید و از رسیدگی کردن به دیگران و کمک به آنها لذت می برید، اما گاهی برای راهنمایی آنها به راهی که به نظر خودتان درست است در زندگی آنها دخالت می کنید و مسلما این اصلا خوشایند نیست. امروز اگر بخواهید به این موضوع خوب فکر کنید خواهید دید که در حال حاضر این خود شما هستید که به مشورت و همفکری نیاز دارید. شاید حتی در نهایت به این نتیجه برسید که باید کمی از دیگران فاصله گرفته و به زندگی شخصی خودتان بپردازید. در هر صورت در نظر داشته باشید که شما برای تنهایی و انزوا آفریده نشده اید و فرو رفتن در خلوت و تنهایی برایتان اصلا خوب نیست، پس رابطه تان را با دنیای اطرافتان قطع نکنید.

 

فـال روزانـه - Daily Omen

 

همه ی ما برای این که بتوانیم در جامعه ی امروز به راحتی و با آرامش اعصاب زندگی کنیم، مجبور هستیم با برخی چیزها کنار بیاییم. شما عقاید بسیار محکمی دارید که حاضر نیستید به راحتی در مورد آنها کوتاه بیایید، اما ترکیب ایده آل هایتان با یک زندگی اجتماعی بدون دردسر برایتان کار راحتی نخواهد بود. شاید بهتر باشد به دنبال پیدا کردن راهی میانه برای خودتان باشید تا نه خودتان اذیت شوید و نه اطرافیانتان را آزار بدهید. برای انجام دادن یک کار بی نهایت راه وجود دارد، اما شما تنها راهی را قبول دارید که خودتان فکر می کنید درست است، کمی انعطاف نشان بدهید تا ببینید که کاملا در اشتباه هستید!

 

فـال روزانـه - Daily Omen

 

شما همیشه این احساس را داشته اید که باید خودتان را از جامعه ی اطرافتان نجات دهید و به هر قیمتی که شده است به استقلال کامل دست پیدا کنید. با این همه امروز مجبور خواهید بود با برخی مشکلات در روابط خود روبرو شوید. شاید نسب به پذیرفتن تعهد در رابطه ی عاطفی و یا روابط حرفه ای خود تردیدهایی داشته باشید و بترسید چیزی را قبول کنید که دست و پایتان را گرفته و استقلال عزیزتان را از شما بگیرد. اگر با خودتان صداقت داشته باشید خواهید دید که آنچه در واقع می خواهید انزوا و تنهایی نیست و باید برای حفظ رابطه تان بعضی چیزها را قربانی کنید. امروز تکلیف خیلی چیزها را معلوم خواهد کرد!

 

فـال روزانـه - Daily Omen

 

امروز نگرش ها و تفکرات برخی از دوستانتان باعث ناراحتی و شاید حتی عصبانیت شما خواهد شد. بر خلاف دور و بری هایتان شما آدمی هستید که ذهن بسیار بازی دارد و می توانید با هر مشکلی که پیش رویتان قرار بگیرد برخوردی کاملا منطقی داشته باشید. در واقع شما مهارتی ذاتی در انطباق بخشیدن خودتان با محیط اطرافتان دارید و از انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستید. شاید امروز مجبور باشید بین دو نفر که تفکراتی کاملا متفاوت دارند و به هیچ وجه نمی توانند با هم کنار بیایند وساطت کنید. سعی کنید با بی طرفی کامل به حرف هایشان گوش کنید و بی آن که خودتان را زیاد درگیر ماجرا کرده باشید به حل این مشکل کمک کنید.

 

فـال روزانـه - Daily Omen

 

امروز موجی از احساسات شما را در برگرفته و به دوران کودکیتان خواهد برد. این وضعیت باعث خواهد شد که تا حدودی عصبی شده و واکنش های تندی به رفتارها و حرف های اطرافیانتان نشان دهید. مسلما همه ی ما در کنار تمام روزهای شیرینی که در کودکی داشته ایم خاطرات تلخی را هم تجربه کرده ایم، اما اگر این خاطرات دارند روی امروز ما اثر می گذارند باید با آنها روبرو شده و یکبار برای همیشه خودمان را از این معضل نجات دهیم. زندگی خود را از گذشته تا به حال مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و ببینید آیا همه چیز به همان صورتی دارد پیش می رود که باید باشد یا لازم است در برخی زمینه ها تغییراتی ایجاد کنید.

 

فـال روزانـه - Daily Omen

 

شما خیلی خوب می دانید که چطور باید دیگران را اغفال کنید. شما در درون خود انرژی فوق العاده ای دارید که همچون آهنربا دیگران را به سویتان جذب می کند. امروز هم با منبع بی انتهای احساس و توجهی که در اختیار دارید با افراد جدیدی آشنا خواهید شد که از شما بسیار خوششان خواهد آمد. اگر از شرایط فعلی راضی هستید و می خواهید این شرایط را در روزهای آینده هم حفظ کنید، در نظر داشته باشید که حتما به اندازه ی کافی استراحت داشته باشید تا سطح انرژی خود را حفظ کنید. یک نگاه به تقویم روی میزتان شما را به یاد این واقعیت خواهد انداخت که از برنامه هایتان عقب هستید. کمی دست بجنبانید!

 

فـال روزانـه - Daily Omen

 

شما شخصی بسیار فعال هستید، اما امروز زیاد سرحال نیستید و شرایط فعلی ناراحتتان کرده است. اگر از اطرافیانتان بخواهید که شما را در انجام کارها و فعالیت هایتان یاری کنند، به احتمال زیاد آنها نخواهند توانست منظور شما را به درستی درک کرده و گره ای از کارتان باز کنند. شاید هم خودشان را به نفهمیدن بزنند تا دست از سرشان بردارید، چون آنها نمی توانند دلیل این تلاطم و تحرک همیشگی شما را درک کنند. همین شرایط باعث خواهد شد که احساس کنید امروز روز خسته کننده و سختی است. درست است که این روزها هوا دارد رو به گرمی می رود، اما اگر مواظب خودتان نباشید امروز ممکن است سرما بخورید!

 

فـال روزانـه - Daily Omen

 

امروز در اطراف شما چیز زیادی در جریان نیست و اوضاع نسبتا آرام به نظر می رسد، اما شما نگران و عصبی هستید. به جای این که خودتان را آزار بدهید از امروز به نفع خودتان استفاده کنید. به زندگیتان خوب فکر کنید و نیازهای خودتان و عزیزانتان را در نظر گرفته و ببینید چگونه می توانید به هدف ها و خواسته هایتان دست پیدا کنید. علاوه بر این، امروز فرصت بسیار خوبی برای فکر کردن به زندگی شخصی و خانوادگیتان خواهد بود. شما در برخی زمینه ها خودخواهی به خرج داده و خودتان را نسبت به عزیزانتان در اولویت قرار داده اید. البته که باید به خودتان هم توجه کنید، اما هر چیزی به وقتش و به اندازه اش خوب است!/د



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 13 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۸ [حدود 3 روز قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۱۰.۸ [حدود 1 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • .: افسری حدود 2 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 6 ساعت قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 3 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 4 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 6 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 8 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 10 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 10 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...