کد خبر: 97911 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 20 خرداد 1397 - 12:52
با حضور فرماندار دشتستان؛
جشن باران مهر ویژه گلریزان رمضان 97 با نیت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد برگزار گردید /تصاویر

اتحاد خبر: ویژه گلریزان رمضان 97 تحت عنوان جشن باران مهر با نیت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، صبح یکشنبه 20 خرداد ماه مصادف با بیست و پنجم رمضان 1439 در پژوهشسرای متقین برازجان برگزار شد. به گزارش "اتحاد خبر"، فرماندار شهرستان دشتستان اظهار داشت: طی چهار سال گذشته، شاخص های ما در وقوع جرائم عمدی و خشن بهبود یافته است اما بخش دیگر ...

اتحاد خبر-زهره عرب: ویژه گلریزان رمضان 97 تحت عنوان جشن باران مهر با نیت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، صبح یکشنبه 20 خرداد ماه مصادف با بیست و پنجم رمضان 1439 در پژوهشسرای متقین برازجان برگزار شد.

به گزارش "اتحاد خبر"، جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد دشتستان با حضور فرماندار شهرستان،جمعی از خیرین و مسئولان استانی و شهرستانی در پژوهشسرای متقین برازجان برگزار شد.
فرماندار دشتستان ضمن تشکر و قدردانی از خیرین ، مسئولان شهرستان و مدیر عامل ستاد دیه استان بوشهر که در جشن گلریزان سال گذشته موجبات آزادی 48 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد دشتستان را فراهم کردند، گفت : از آنجائیکه آمار و تعداد زندانیان جرایم غیر عمد نیز از وجوه سلبی سرمایه های اجتماعی هر جامعه ای محسوب می شود ، ضرورت دارد مردم و مسئولان با وفاق و همدلی به مشارکت همدیگر زمینه های کاهش این آمار زندانیان را فراهم آورند.

دکتر ارسلان زارع در ادامه سخنان خود افزود : تعداد قابل توجهی از زندانیان جرایم غیر عمد دشتستان مشمولین پرداخت مهریه ،ضمانت نامه ها و حوادث رانندگی می باشند.
  فرماندار شهرستان در پایان گفت : بر اساس بررسی های به عمل آمده امسال 53 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد دشتستان با مساعدت مالی خیرین ، بخشداران ، دهیاران ، شوراهای اسلامی و با همکاری ستاد دیه استان بوشهر و تشکل های مردم نهاد ، هنرمندان ، ورزشکاران و اصحاب رسانه آزاد می شوند.


موسوی، مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر عنوان کرد: تشکیل این جلسه با دعوت از خیرین و به هدف حل مشکلات زندانیان جرائم غیرعمد و مهیا ساختن زمینه آزادی این عزیزان است.

وی تصریح کرد: ستاد دیه استان یک تشکل مردمی است که به کمک خیرین و مسئولین می تواند به حیات خود ادامه دهد تا بتواند ذره ای از مشکلات خانواده هایی که سرپرست ایشان اسیر است، کم نماید.

مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر اظهار داشت: هر چقدر کمک مالی به زندانی صورت بگیرد، و از لحاظ معیشتی آرامش خانواده وی را فراهم کنیم اما باز هم از لحاظ روحی-روانی مشکلاتی خواهد داشت.

مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر خبر داد: طی رایزنی با بیمه سینا، بیمه حوادث فردی تمام زندانیان را تامین کرده ایم، که این افراد با مراجعه به ستاد دیه می توانند معرفینامه اخذ نموده و خود را بیمه حوادث فردی کنند.

گفتنی است، اجرای این برنامه بر عهده مجری باسابقه دشتستانی، "آرش شبانکاره" بوده و طنزپردازان سینمای کشور "آرش میراحمدی" و "بهشاد مختاری" نیز در این جشن حضور داشتند.

به گزارش "اتحاد خبر"، توسط مردم و مسئولین حاضر در جشن باران مهر و همچنین هنرمندان و سایر مهمانان مبالغی جهت کمک به آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد جمع آوری گردید./ص

 

 
































لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/97911