کد خبر: 97853 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 19 خرداد 1397 - 19:59
فرماندار دشتستان:
در روزهای آینده مشکلات آب آشامیدنی شهرستان کمتر می شود

اتحاد خبر: امروز نیز فرماندار شهرستان به منظور  حل مشکل پدید آمده برای تامین آب آشامیدنی به اتفاق مدیران آب استان به کازرون رفتند. به همین منظور جلسه ای در محل فرمانداری کازرون و با حضور فرمانداران دشتستان و کازرون, مدیران آب منطقه ای استان های بوشهر و فارس و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان بوشهر ومسئولین مرتبط شهرستان کازرون...

اتحاد خبر: امروز نیز فرماندار شهرستان به منظور  حل مشکل پدید آمده برای تامین آب آشامیدنی به اتفاق مدیران آب استان به کازرون رفتند. به همین منظور جلسه ای در محل فرمانداری کازرون و با حضور فرمانداران دشتستان و کازرون, مدیران آب منطقه ای استان های بوشهر و فارس و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان بوشهر ومسئولین مرتبط شهرستان کازرون برگزار و پس از جلسه ای سه ساعته و بحث و تبادل نظر  مقرر گردید ،  زمینه های همکاری باغداران و کشاورزان کازرونی فراهم و نسبت به برداشت غیر مجاز آب در مسیر حوزه آبگیر تاسیسات بوشیگان کازرون برخورد قاطع  قانونی بعمل آید.

به گفته فرماندار دشتستان, طی ساعات آینده به مرور میزان آبگیری مخزن برازجان افزایش یافته و انشاالله در روزهای آینده شاهد کاهش مشکلات آب آشامیدنی در دشتستان خواهیم بود.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/97853