امروز: چهارشنبه 05 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 11 خرداد 1397 - 16:48

اتحاد خبر-اصغر شعبانی: مجموعه اتفاقاتي كه در چند مدت اخير در هييت واليبال استان بوشهر و به مديريت غلامرضا گنجي در حق شهرستان ها و بخصوص شهرستان دشتستان مي گذرد نشان از عدم نظارت دقيق مسئولان ورزش استان و نهادهاي نظارتي مي باشد و اين می تواند باعث خدشه دار شدن اصل بي طرفي و عدالت محوری اركان اين هييت باشد كه در ادامه ...

آقاي مدير كل، در هيئت واليبال استان چه خبر است ؟!!+تصاویر

اتحاد خبر-اصغر شعباني: مجموعه اتفاقاتي كه در چند مدت اخير در هيئت واليبال استان بوشهر و به مديريت غلامرضا گنجي در حق شهرستان ها و بخصوص شهرستان دشتستان مي گذرد نشان از عدم نظارت دقيق مسوولان ورزش استان و نهادهاي نظارتي مي باشد و اين مي تواند باعث خدشه دار شدن اصل بي طرفي و عدالت محوري اركان اين هييت باشد كه در ادامه سبب دلسردی و رها كردن اين عرصه توسط ورزشكاران و اهالي علاقمند اين رشته مفرح و جذاب در سطح شهرستان ها خواهد شد.

چندي پيش در همين پايگاه خبري سيد عباس اميري رييس هيئت واليبال دشتستان از انواع و اقسام ناعدالتي و تبعيض هاي هيئت واليبال استان پرده برداشت و موارد مختلفي را با مدرک و مستند ارائه نمود كه انتظار مي رفت مدير كل ورزش استان و معاون ورزشي و مسوول حراست اين اداره اين موارد را به جد پيگيري و دنبال نمايد اما متاسفانه اتفاقاتي كه در يكي دو هفته اخير افتاده و مداركي كه در اختيار اين پايگاه خبري قرار گرفته است نشان دهنده اين است كه عزم و اراده اي در استان و اداره كل ورزش براي رفع اين مشكلات در هييت واليبال استان بوشهر وجود ندارد و روند بي قانوني و تبعيض كماكان در اين هييت ادامه خواهد داشت. 

به گزارش سرويس ورزشي اتحاد خبر؛ در سال گذشته و در جريان مسابقات رده جوانان تيم دشتستان نسبت به يكي از بازيكنان تيم بوشهر به جهت استفاده از يك بازيكن صغر سني اعتراض گذاشته كه اين امر ابتدا با بي توجهي مسولان هييت واليبال استان مواجه گرديد و اهميتي به اين اعتراض نگذاشتند تا اينكه اين بي توجهي توسط رييس هييت واليبال دشتستان رسانه اي شد و با وساطت و پيگيري هاي رييس اداره ورزش دشتستان و همراهي اداره كل ورزش اين شكواييه و اعتراض نامه بالاخره و بعد از چند ماه تاخير در كميته انضباطي هييت واليبال استان بوشهر بررسي گرديد كه مبادرت به صدور راي عجيب و غريب و تبرئه اين بازيكن متخلف و ابطال اعتراضيه هييت واليبال دشتستان گرديد كه بحث زيادي پيرامون اين راي هم اكنون در محافل ورزشي وجود دارد كه در ادامه به بخشي از اين ابهامات و ايرادات مي پردازيم.

١) برابر با نامه راي صادره كميته انضباطي هييت واليبال استان بوشهر (سند شماره ١) و به استناد مداركي كه بازيكن مورد نظر ارائه نموده است و رويت اصل شناسنامه نامبرده ايشان را متولد سال ١٣٧٨ دانسته و از اتهام غير قانوني بودن ايشان در مسابقات رده جوانان تبرئه نموده است.

 

حال چند سوال از اعضاء محترم اين كميته داريم، آيا براي مشخص شدن صحت يك ادعا و يا رد آن تنها به ارائه مدارك يك طرف بايد بسنده نمود؟!! آيا اين كميته و هييت براي صحت تاريخ تولد اين بازيكن نمي توانست يك استعلام ساده از اداره ثبت احوال بگيرد؟!!

آيا فقط ارائه يك سند از سوي بازيكن مورد نظر  در عصري كه مي توان انواع و اقسام سند و مدارك را با شگرد هاي خاص و فني تهيه و  تقلب نمود براي صدور راي كفايت مي نمايد ؟!

٢) طبق استعلام اداره ورزش و جوانان دشتستان از اداره ثبت احوال (سند شماره ٢) كه يک نهاد كاملا قانوني و مرجع رسمي رسيدگي و صحه گذاري بر مشخصات  فردي هر شخص بر اساس اسناد موثق موجود در اين مركز است و پاسخ اين اداره ضمن صحه گذاري بر ادعاي مسئولان هيئت واليبال دشتستان مبني بر اينكه اين بازيكن متولد سال ١٣٧٧ بوده است و نه سال ١٣٧٨ و در واقع ايشان با داشتن تاريخ تولد ١٣٧٧/٠٦/٠٤ حق شركت در مسابقات رده جوانان را نداشته است و به صورت غير قانوني در اين مسابقات شركت نموده است.



٣) طبق اسناد موجود يعني اسكن اصل شناسنامه و مدرك پيش دانشگاهي اين بازيكن ( سند شماره ٣ و ٤ ) به وضوح مشاهده مي گردد كه تاريخ تولد ايشان دقيقا ١٣٧٧/٠٦/٠٤ بوده است و نكته جالب اين است كه شماره سريال شناسنامه اين بازيكن كه در تصوير و سند شماره ٣ وجود دارد با شماره سريال استعلام گرفته شده از اداره ثبت احوال مطابقت داشته و اين يعني اين شناسنامه همان شناسنامه اصلي ايشان بوده كه به وضوح تاريخ تولد ايشان را سال ١٣٧٧ تاييد مي نمايد و نه سال ١٣٧٨ !!!



حال بايد ديد كه اعضاء محترم كميته انضباطي هييت واليبال استان چه چيزي را مشاهده و رويت نموده اند كه به اين يقين دست يافته اند كه ايشان متولد سال ١٣٧٨ بوده و اجازه حضور در مسابقات را نيز داشته است و ادعاي هييت واليبال دشتستان را وارد ندانسته و راي به تبرئه اين بازيكن داده است ؟!!

جدا براي اين موضوع مهم كه سرنوشت مسابقات را نيز به خود گره زده است بايد اينقدر سطحي و مبتدي برخورد كرد و تنها به ديدن چند گواهي بسنده نمود ؟!!

٤) نكته بسيار جالب و قابل تامل راي صادره آنجا است كه در زير برگ راي نام و امضاء رييس و دبير هييت واليبال در كنار رييس كميته انضباطي ديده مي شود و اين خود بزرگترين ابهام و جاي سوال دارد كه مگر رييس هييت و دبير ايشان با حفظ سمت در كميته انضباطي هم عضويت دارند؟!!
طبق تمام اساسنامه ها كميته انضباطي هر هييت ورزشي يك نهاد كاملا مستقل و داراي افراد خبره و اگاه به مسايل حقوقي و آيين نامه هاي انضباطي است كه معمولا بين سه تا پنج عضو نيز دارند .


حال گويا و طبق امضاء هاي زير راي صادر شده اين كميته فقط يك عضو داشته و دو عضو ديگر رييس و دبير هييت واليبال استان هستند كه اين امر مغاير با تمام آيين نامه و اساس نامه هاي موجود است .
و سلسله مراتب معمولا اينگونه است كه اعتراض هاي تيم ها و يا گزارش مسوولان برگزاري توسط رييس يا دبير هييت به كميته انضباطي پاراف مي شوند و اين كميته بنا به ضرورت هر گزارش در جلسات معمولي يا فوق العاده و با حضور اعضاء تشكيل جلسه داده و طبق گزارشات و بر اساس آيين نامه انضباطي مبادرت به صدور راي مي نمايند كه به امضاء اعضاء اين كميته رسيده و به دبيرخانه هييت ارجاع مي شود تا در يك نامه جداگانه توسط رييس يا دبير هييت به طرفين دعوي ابلاغ گردد . اين براي معدود دفعات است كه رييس هييت و دبير هييت در زير انشاء راي صادر شده و كنار رييس كميته انضباطي امضاء مي نمايند !!!!

٥) معمولا در عرف نامه نگاري و مكاتبات اداري و در موقع امضاء نامه ها سلسله مراتب اداري رعايت مي شود به طوريكه اگر نامه اي سه امضاء داشته باشد به ترتيب و با توجه به درجه و جايگاه اداري از سمت راست به چپ افراد امضاء مي نمايند. در واقع چنانچه بخواهيم بر اساس ترتيب جايگاه ها افراد هييت نيز در نظر بگيريم مي بايست ابتدا و از سمت راست رييس كميته انضباطي ، سپس دبير و در نهايت و سمت چپ اخرين قسمت رييس هييت امضاء نمايد كه حتي اين اصل ساده در مكاتبات رسمي نيز رعايت نشده است !!

حال به نظر شما اين راي كه با ابهامات و تناقضات آشكاري همراه است و با اين سرعت و كم دقتي از سوي مسولان مربوطه صادر شده است نشانگر خدشه در بي طرفي هييت استان نيست؟!!
و آيا هييت هاي شهرستاني نبايد نسبت به اينگونه موارد اعتراض و يا مطالبه گري نمايند ؟!

اميد است مدير كل اداره ورزش و جوانان استان و معاونين مربوطه و مسوول حراست اداره كل ضمن رصد اينگونه موارد نسبت به تذكرات لازم و توصيه و رهنمودهاي قانوني خود اقدام نمايند تا در تمامي هييت هاي ورزشي عدالت حكمفرما شود و بجاي روابط ، ضوابط قانوني ساري و جاري باشد.



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1397/03/19 - 09:44
0
0
واقعا متاسفم برای هیت والیبال استان
مخصوصا این آقای ...... و دورو اطرافیانش که فقط بفکر مادیات هستند تا اینکر بفکر پیشرفت والیبال استان باشند
1397/03/13 - 01:02
0
1
مدارکی که در این مقوله دال بر صغر سنی و امثالهم ارائه میشود بقدری شفاف است که عدم پیگیری مسیولین استان دراین زمینه قطعا سلب اعتماد عمومی را در پی خواهد داشت. از این گذشته جایگاه رییس هیئت والیبال دشتستان برای تمام ورزشکاران شناخته شده است و برای اثبات ادعای خود نیازبه ارائه مدرک ندارد.
1397/03/13 - 00:57
0
1
سلام بر ورزش دوستان دشتستانی . و تشکر از نشریه مطالبه گر اتحاد خبر که همیشه و همه جا حاضر و روشنگری می‌کنه . چرا نباید در استان محروم از لحاظ امکانات ورزشی رانت و پارتی بازی جایش را به شایسته سالاری دهد تا کی باید با مدیران ناکارآمد و قربان چشم گو کنار بیائیم ما مردم دشتستان با تمام وجود جلوی این بی عدالتی می ایستیم و با نامه نگاری به مجلس و وزارت ورزش برای همیشه این بی عدالتی و استبداد را رسوا و محکوم میکنیم
1397/03/13 - 00:26
0
0
با سلام
بر هیچ علاقه مند و ورزش دوستی پوشیده نیست که هیئت والیبال دشتستان با وجود نیروهای جوان و زحمتکش و با استفاده ا ز مربیان و پیشکسوتان راه پیشرفت و مدرنیزه کردن والیبال را پیدا کرده و با سرعت در حال رشد و شکوفایی است در حال حاضر والیبال دشتستان در سطح ملی مطرح شده و با معرفی چهرهای جوان و مستعد به تیم ملی روی ریل صحیح حرکت میکند
از مسئولین محترم شهرستان و استان خواهشمندیم با کمک و همیاری با هیئت والیبال دشتستان به ارتقا جایگاه والیبال شهر و استان در سطح کشور کمک نمایند
با تشکر
1397/03/13 - 00:08
0
0
سلام ، رييس هيات واليبال استان بايد پيگير باشد و با متخلفان برخورد كند و از آنها حمايت نكند.
عملكرد رييس هيات استان در پيشرفت واليبال صفر بوده است .
........................................
بايد حق دشتستان رو مدير كل بدهد و خودش زير سوال نرود .
1397/03/12 - 12:13
0
1
سلام

تشکر از سایت وزین و عالی اتحاد خبر و سرویس ورزشی این نشریه که همیشه در کنار جامعه ورزش مطالبه گری می نماید
واقعا چرا مسئولان استان و اداره کل فکری به حال این مشکلات نمی کنند و این همه ورزشکاران باید زجر بکشند و زحمت و تلاش اما وقتی میخواهند نتیجه بگیرند با این مسائل و بازیکن تقلبی رو به رو می شوند و در حالیکه هیئت استان باید نقش پدری یک خانواده را داشته باشد و بین کسی فرق نذاره اما فقط از یک شهرستان و تیم خاص حمایت می کند مگر بقیه ورزشکاران این استان در دیگر شهرستان ها آدم نیستند
آخه تبعیض و بی عدالتی تا کی ؟
آقای عباس امیری فرزند پاک و محبوب و دوست داشتنی این خطه است از وقتی هم آمده هییت والیبال این رشته را دگرگون کرده و بازیکن به تیم ملی جوانان معرفی نموده است آقای عرفان غلامپور که مایه افتخار همه اهالی ورزش استان و دشتستان است
لطفا مسئولین شهر و نماینده مجلس و مسئول ورزش از اقای امیری و هیئت والیبال حمایت نمایند .
1397/03/12 - 11:46
0
1
قبلا هم این مشکلات رو با هیئت های استان در رشته هایی مثل بوکس و فوتبال داشتیم
1397/03/12 - 11:46
0
1
همه اهل ورزش دشتستان باید دست به دست هم بدن و نذارن حق کسی ضایع بشه،مطمعن باشید امروز نوبت والیباله فردا نوبت بقیه رشته ها.
1397/03/12 - 11:18
0
1
با سلام
از رويه بسيار خوب و شفاف سازي و روشنگري اين نشريه و پايگاه خبري كمال تشكر و قدرداني را دارم

انصافا در دوره جديد سرويس ورزشس اتحاد فعال شده است و پرداختن به جنبه هاي مختلف حوزه ورزش و مطالبه گري و بيان واقعيات و حقايق از نكات بارز اين مدت است
ضمنا زحمات و تلاش ها و مجموعه اقدامات بسيار سازنده هييت واليبال دشتستان در اين دوره بسيار ارزنده و قابل تقدير است
1397/03/11 - 23:57
0
1
من متعجبم چرا مسئولین اداره کل ورزش استان از هیات والیبالی که مشخصاً حامی ... هست حمایت می کنه ؟ آقای رییس ... پیگیر باشید لطفاً ، به اصطلاح جنابعالی دشتستانی هستید . نمیخاد طرفدار دشتستان باشید ، حق را بگویید
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • بازنده جنگ سخت را برنده جنگ نرم نکنید
  • پهلوگیری بارج ۲ هزارتنی در بندر دیلم / ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر 2 برابر شد
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • اتمام ساخت قطعات پل دسترسی مجتمع بندری نگین/ فاز نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره برداری/تاکید مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بر لزوم شتاب بخشی به پروژه ها
  • دانشمندان حلقه‌ مفقوده بین رژیم غذایی نامناسب و سرطان را کشف کردند
  • از دست اندركاران معاینات ادواری كاركنان پتروشیمی پردیس تقدیر شد
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/04
  • نیروگاه اتمی بوشهر چقدر برق تولید می‌کند؟
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/04
  • ادامه لغو کنسرت ها در بوشهر
  • حضور فعالانه آریاساسول در بزرگ‌ترین رویداد پلاستیک آسیا
  • بیماریابی در بوشهر افزایش یافت/ تقویت مراکز مراقبت سلامت در استان
  • سود سال 1402 آریا از طریق سجام واریز شد
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اسرائیل را چه باید؟
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • .: لیلادانا حدود 2 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 4 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 4 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 4 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 5 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 5 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 5 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 8 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 8 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 10 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...