کد خبر: 97536 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 10 خرداد 1397 - 15:01
به مناسبت ماه مبارک رمضان؛
سمینار روز زندگی با محور "ابعاد ناشناخته روزه" برگزار گردید تصاویر

اتحاد خبر: سمینار روز زندگی به مناسبت ماه مبارک رمضان با محور ابعاد ناشناخته روزه چهارشنبه 9 خرداد ماه ساعت 17:30 در پژوهشسرای متقین برگزار گردید. به گزارش "اتحاد خبر"، استاد ابوالقاسم صیادی اظهار داشت: زندگی خیلی ساده است، از هر دست که می دهی از همان دست هم می گیری. ما به خیلی ها آسیب رساندیم، چه بخواهیم چه نخواهیم حتی ...

اتحاد خبر-زهره عرب: سمینار روز زندگی به مناسبت ماه مبارک رمضان با محور ابعاد ناشناخته روزه چهارشنبه 9 خرداد ماه ساعت 17:30 در پژوهشسرای متقین برگزار گردید.



به گزارش "اتحاد خبر"، استاد ابوالقاسم صیادی اظهار داشت: زندگی خیلی ساده است، از هر دست که می دهی از همان دست هم می گیری. ما به خیلی ها آسیب رساندیم، چه بخواهیم چه نخواهیم حتی با ارسال فرکانس منفی به دیگران.

وی ادامه داد: تمام هستی به هم پیوسته است؛ ‌پس خوب و مهربان باشیم.

صیادی تاکید کرد: یک فکر منفی که در ذهن شما ایجاد می شود در هستی انعکاس می یابد و به دیگران نیز منتقل می شود و مسئول آن فقط خودمان هستیم.

این مدرس روانشناسی و سبک زندگی تصریح کرد: روزه فرصت خوبی برای شناخت و واکاوی بیشتر درون خود است.

وی ابراز داشت: طمع، کینه، دزدی، خیانت، دروغگویی، حسادت، سخن چینی، حق الناس و... بیماری های درون هستند. باید درون را از این بیماریها پاک کرد و عامل ارتکاب تمام این عوامل ترس است.

ابوالقاسم صیادی اظهار داشت: روزه یک تکنیک است که انسان درونش را آبیاری کند، از جسم بگذرد و روح و درون را صیقل دهد.

داوود جان امیری، هنرمند کارگردان اذعان داشت: نمایشنامه خوانی مدتی است که در کشور ایران رونق گرفته و بنده این افتخار را دارم که در مجموعه شهریاران نمایشنامه "به خاطر مروارید" را خوانش نماییم و قصد داریم به یاری خداوند این کار را ادامه داده و در روزهای بعد کارهای جدیدی را خوانش کنیم.



کارگردان نمایشنامه "به خاطر مروارید" خبر داد: نمایشنامه بعدی را با اجرای تیم گویندگی شهریاران به زودی به صحنه اجرا خواهیم آورد.

بانو بوستانی در گفتگو با "اتحاد خبر" ضمن تقدیر و تشکر از آقای جان امیری به عنوان کارگردان این نمایشنامه اعلام داشت: ‌تیم هنری رادیو شهریاران آغازگر طرح نمایشنامه خوانی در دشتستان هستند و در آینده نه چندان دور این کار ماندگار را با بهره جستن از کارگردانان توانمند دشتستانی به ساحل موفقیت خواهند رساند.

بوستانی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای هنرمندان این سرزمین از تمامی علاقمندان در عرصه صدا و اجرا در شهرستان دشتستان دعوت به همکاری و همراهی نمود.

گفتنی است در پایان این سمینار، نمایشنامه خوانی تیم هنری رادیو شهریاران موج دشتستان از مجموعه گویندگی شهریاران به کارگردانی داود جان امیری اجرا گردید.

نقش آفرینان این نمایشنامه خوانی ‌خانمها ‌رویا شیخی، ندا قاسمیان پور،‌ حمیده مظفری،‌ مهدیه ایزدی و بانو بوستانی بودند.













لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/97536