کد خبر: 9748 ، سرويس: نگارخانه
تاريخ انتشار: 22 بهمن 1391 - 10:59
اختصاصی اتحاد جنوب
حضور پر شورمردم برازجان در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن+ گزارش تصویری

مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن همزمان با سراسر کشور صبح امروز یکشنبه در برازجان از ساعت 9 و 45 از مقابل سازمان تبلیغات اسلامی در خیابان شهید چمران آغاز و در مقابل اداره پست این شهر پایان یافت. به گزارش اتحادجنوب در این مراسم که انبوه مردم ولایت مدار شرکت داشتند؛ خسروی فرماندار دشتستان، موسوی نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام مصلح امام جمعه برازجان و جمعی از...

مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن همزمان با سراسر کشور صبح امروز یکشنبه در برازجان از ساعت 9 و 45 از مقابل سازمان تبلیغات اسلامی در خیابان شهید چمران آغاز و در مقابل اداره پست این شهر پایان یافت.

به گزارش اتحادجنوب در این مراسم که انبوه مردم ولایت مدار شرکت داشتند؛ خسروی فرماندار دشتستان، موسوی نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام مصلح امام جمعه برازجان و جمعی از مسئولان ادارات و نیروهای نظامی و انتظامی حضور داشتند.

راهپیمایان در طول مسیر راهپیمایی با سر دادن شعارهایی مراتب تجدید بیعت خود با رهبر معظم انقلاب و آرمان های انقلاب اسلامی را اعلام داشتند.

در پایان مراسم نیز ضمن قرائت قطعنامه راهپیمایی، فرماندار دشتستان طی سخنانی به ارزشهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و برخی خدمات دولت خدمتگزار طی سالهای اخیر را برشمرد.

سپس حجت الاسلام موسوی نژاد پیرامون دست آوردهای انقلاب اسلامی و همچنین دسیسه های دشمن برای یاس و ناامیدی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی سخنانی بیان داشت.

وی همچنین با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا حضور مردم پای صندوق های رای را مشت محکمی به دهان استکبار خواند و خواستار حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای شد./ح

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/9748