کد خبر: 97475 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 09 خرداد 1397 - 11:23
فرماندار دشتی:
اعتبارات فرهنگی شهرستان دشتی افزایش یابد

اتحاد خبر: فرماندار دشتی گفت: با توجه به ظرفیت خوب شهرستان در حوزه فرهنگی و در راستای حمایت از هنرمندان، اعتبارات فرهنگی افزایش یابد.

اتحاد خبر: فرماندار دشتی گفت: با توجه به ظرفیت خوب شهرستان در حوزه فرهنگی و در راستای حمایت از هنرمندان، اعتبارات فرهنگی افزایش یابد.

عبدالله نادری فرماندار دشتی

به گزارش مهر، عبدالله نادری صبح چهارشنبه در نشست با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: در چند سال اخیر اقدامات خوبی توسط اداره فرهنگ و ارشاد استان و شهرستان صورت گرفته و رضایت‌مندی خوبی در بین هنرمندان شاهد هستیم.

 

وی با بیان اینکه عملکرد اداره ارشاد شهرستان مطلوب است، افزود: این اداره در حوزه کتاب و کتاب خوانی به خوبی در سطح کشور درخشیده و موفقیت‌های ارزشمندی را نصیب این شهرستان کرده است.

 

نادری یادآور شد: قطعا ما نیز در اعتبارات عمرانی سال جاری نگاه ویژه‌ای به بخش فرهنگ و هنر خواهیم داشت و برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزیم.

 

فرماندار دشتی گفت: در راستای حمایت از هنرمندان در جلسات شورای اداری شهرستان از انجمن‌های هنری برای انعکاس عملکرد خود دعوت به عمل می آید.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت خوب شهرستان در حوزه فرهنگی و استعدادهای خوبی که هنرمندان دشتی دارند انتظار داریم اعتبارات فرهنگی دشتی از محل منابع ملی افزایش یابد.

 

نادری تصریح کرد: به تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان اعلام شد که در اجرای برنامه‌های خود از ظرفیت هنرمندان و سمن‌های شهرستان استفاده کنند./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/97475