کد خبر: 97261 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 06 خرداد 1397 - 07:33
طی دو ماه نخست امسال؛
کشفیات مواد مخدر در شهرستان کنگان ۸۶ درصد افزایش یافت

اتحاد خبر: فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: طی دو ماه نخست امسال کشفیات مواد مخدر در شهرستان کنگان ۸۶ درصد افزایش یافت.

اتحاد خبر: فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: طی دو ماه نخست امسال کشفیات مواد مخدر در شهرستان کنگان ۸۶ درصد افزایش یافت.

رهام رضایی

به گزارش مهر؛ سرهنگ رهام رضایی اظهار داشت: در راستای توسعه امنیت در شهرستان کنگان تلاش‌های خوبی صورت گرفته است و شاهد بهبود شاخص‌ها هستیم.

 

وی با اشاره به افزایش میزان کشفیات جرایم در این شهرستان خاطرنشان کرد: طی دو ماه نخست امسال شاهد افزایش ۴۲ درصدی سرقت‌ها در شهرستان کنگان هستیم و ۵۰ نفر سارق نیز در این مدت دستگیر شده‌اند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از افزایش ۸۶ درصدی کشفیات انواع مواد مخدر در این شهرستان طی مدت ذکر شده خبر داد و اضافه کرد: در دو ماه نخست امسال شاهد کشف ۱۰۰ درصدی تیراندازی در شهرستان بوده‌ایم.

 

وی با تقدیر از تلاش شبانه‌روزی نیروهای انتظامی برای برقراری امنیت پایدار در شهرستان کنگان، تصریح کرد: همراهی و مشارکت مردم نیز نقش بسیار مهم و اثرگذاری در ایجاد و توسعه امنیت داشته است.

 

رضایی بیان کرد: در راستای بهبود شاخص‌های امنیتی در شهرستان کنگان اقدامات مهمی از جمله اجرای طرح‌های مختلف انتظامی، اقدامات اطلاعاتی و تشدید گشت‌های خودرویی در دستور کار قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان افزود: از همه مردم انتظار داریم که در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، نیروی انتظامی را در جریان قرار دهند./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/97261