کد خبر: 97251 ، سرويس: گوناگون
تاريخ انتشار: 06 خرداد 1397 - 07:12
فال روزانه ۰۶/ ۰۳/ ۱۳۹۷

اتحاد خبر: فال روزانه یکشنبه 6 خرداد 1397

اتحاد خبر: فال روزانه یکشنبه 6 خرداد 1397

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

 

دوست عزیزی که 6 خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی متواضع، با صداقت، عملگرا، واقع بین و با انرژی هستید و از استعدادهای بیشمار و قدرت تخیلی قوی برخوردار هستید. از لحاظ سلامتی امسال با هیچ مشکل حادی مواجه نخواهید بود و فقط کافی است کمی بیشتر از همیشه به وضعیت سلامتی خود رسیدگی کنید. به شما توصیه می شود که امسال به سراغ عمل های زیبایی نروید و سلامتی خود را به خطر نیندازید. از نظر وضعیت مالی امسال نسبت به سال گذشته برای شما بهتر خواهد بود و از سرمایه گذاری های قبلی خود سود خوبی به دست خواهید آورد. اگر قصد شروع به فعالیت در زمینه های جدید را دارید می توانیداز شراکت با افراد مورد اعتماد بهره ببرید. معاملات تجاری چه داخلی و چه بین المللی برایتان با موفقیت همراه خواهند بود. آشنایی با افراد جدیدی که در زمینه ی حرفه ای شما فعال هستند برای شما درآمد بیشتر و موقعیت های بهتر کاری را به همراه خواهد داشت. تلاش و سحت کوشی شما در زمینه ی کاری باعث خواهد شد که شناخته شده و ترفیع رتبه ی غیر منتظره ای را به دست بیاورید. مجردها امسال شانس زیادی برای ازدواج ندارند و حتی اگر شریک راهشان را پیدا کنند هم فعلا شرایط برای رفتن به خانه ی بخت مهیا نخواهد بود. شهریور، دی، اسفند و اردیبهشت بهترین ماه ها هستند.

 

فـال روزانـه - Daily Omen

 

مخالفت ها و موانعی که این اواخر در سر راه رسیدن شما به اهداف بلند مدتتان قرار گرفته بودند از امروز رو به بهبود خواهند رفت و تغییرات بزرگی را در این زمینه مشاهده خواهید نمود. امروز شما بالاخره به دلیل بروز این شرایط پی خواهید برد و در نتیجه می توانید به اصل ماجرا پی برده و راهتان را بر اساس آنچه پیش رویتان قرار گرفته است تعیین کنید. زمان حال از خیلی جهات برای شما نقشی اساسی و سرنوشت ساز دارد و از حالا شروع به برداشت محصول آنچه پیش از این انجام داده اید خواهید نمود. اگر بین شما و همسرتان بحثی پیش آمد به هیچ وجه پای والدینتان را به میان نکشید و خودتان مشکلتان را حل کنید.

 

فـال روزانـه - Daily Omen

 

اکنون زمان آن فرا رسیده است که رویاها و اهدافتان را بار دیگر از نظر بگذرانید. شما این اواخر نسبت به آنها کوتاهی و بی توجهی کرده اید. شاید اهدافی که برای رسیدن به آنها تلاش می کرده اید در جهتی که انتظار داشته اید پیش نرفته باشند، اما باید این خبر خوب را به شما بدهیم که از امروز اوضاع به نفع شما تغییر پیدا خواهد کرد و کنترل اوضاع را همان طوری که خودتان می خواهید در دست خواهید گرفت. این اواخر بین شما و فرزندتان مشکلاتی به وجود آمده اند که باعث دلسردی شما نسبت به رابطه تان با او شده اند. امروز سعی کنید کدورت ها را از میان برده و به خودتان یادآوری کنید که فرزندانتان اموال شخصی شما نیستند!

 

فـال روزانـه - Daily Omen

 

مسائلی که این اواخر دچار آشفتگی شده بودند از امروز دوباره رو به بهبود رفته و به حالت متعادل باز خواهند گشت. البته این بازگشت به حالت تعادل همین امروز اتفاق نخواهد یافت و کمی طول خواهد کشید تا اوضاع ثبات و تعادل پیدا کند، اما آنچه مسلم است این است که در نهایت حتما به وجود خواهد آمد. این تغییرات تدریجی هستند و طول می کشد که آنها را به طور ملموس در زندگی خود مشاهده کنید، اما اکنون زمان بسیار خوبی برای جهت بخشیدن به این تغییرات در جهت دلخواهتان خواهد بود. تماس مشکوکی که به شما می شود را زیاد جدی نگیرید، به احتمال زیاد این اتفاق سوء تفاهمی بیش نیست.

 

فـال روزانـه - Daily Omen

 

امروز برای شما با ثباتی نسبی همراه است، اما این را خوب می دانید که این سکون موقتی و یا به عبارتی آرامش قبل از طوفان است و خیلی زود همه چیز دوباره به تلاطم و حرکت خواهد افتاد. تغییراتی بزرگ دارند در شما به وجود می آیند که هر چند خودتان هنوز متوجه اهمیت آنها و آثاری که روی شما و زندگیتان خواهند داشت نیستید، اما باید باور داشته باشید که تا چند هفته ی دیگر همه چیز تغییر خواهد کرد. امروز اولین روز هفته است و شما باید مواظب باشید که به هیچ وجه با هیچ یک از همکاران خود درگیر بحث نشوید، در غیر این صورت کدورتی که بین شما پیش خواهد آمد تمام هفته تان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

 

فـال روزانـه - Daily Omen

 

شما این اواخر درگیر نبرد با واقعیت ها بوده اید! شاید اطلاعات جدیدی که به دست آورده اید شما را وادار کرده باشند که یک گام رو به عقب برداشته و به حرکت بعدی که باید در مسیر رسیدن به اهداف خود بردارید خوب فکر کنید. امروز دیگر وقت تحقیق و بررسی شما به پایان رسیده است و باید تصمیم نهایی خود را گرفته و با تمام توان قدم در راه رسیدن به هدفتان بگذارید. امروز وقتی پای مسائل مهمی مانند اموال و یا حقوق دیگران به میان می آید باید تمام حواستان را جمع کرده و تا می توانید به آنها احترام بگذارید. این دقیقا همان رفتاری است که شما در چنین شرایطی انتظار دارید از بقیه ببینید، پس آنها را درک کنید.

 

فـال روزانـه - Daily Omen

 

اهدافی که تا همین اواخر هم به نظرتان دور از دسترس می آمده اند امروز انگار دارند برایتان دست یافتنی می شوند و می توانید با خیالی راحت تر روی به دست آوردن آنها تمرکز کنید. شما برای مدتی بیخیال رویاهایتان شده بودید، چون هر بار به آنها فکر می کردید این طور به نظرتان می رسید که دور دست تر از قبل شده اند و هیچ منطقی پشت آنها نهفته نیست. باور کنید که ورق دارد به نفع شما برمی گردد و رسیدن به رویاهایتان دیگر غیر ممکن نیست. اکر کمی صبوری به خرج دهید خواهید دید که حتی دیوانه وارترین رویاها هم می توانند با تلاش و پشتکار شما به واقعیت بدل شده و به ثمر بنشینند.

 

فـال روزانـه - Daily Omen

 

شما این اواخر در آغاز حرکت به سوی اهداف بلند مدت شخصیتان با مشکل مواجه بوده اید، اما امروز نقطه عطف مهمی در مسیر رسیدن شما به اهدافتان خواهد بود. شاید درگیری ها و مشکلاتی را در این راه تجربه کرده باشید و کارهایتان با تأخیر مواجه شده باشند، اما امروز به یکباره اوضاع به سمت مطلوبی تغییر جهت خواهد داد. از فرصت استفاده کرده و پروژه هایی را که به خاطر دشواری و گیج کننده بودن کنار گذاشته بودید را از سر بگیرید. شما یک مهر ماهی مهربان هستید، اما نباید اجازه بدهید که دیگران از این مهربانی سوء استفاده کنند، مخصوصا امروز که به نظر می رسد یک نفر در محل کارتان چنین قصدی داشته باشد!

 

فـال روزانـه - Daily Omen

 

گرد و خاک چند هفته ی گذشته را از خود تکانده و دست از یک جا نشستن برداشته و بار دیگر دست به کار شوید. قدرت تخیل بینظیر شما و خلاقیت خارق العاده ای که دارید این اواخر برای مدتی و به این دلیل که نمی دانسته اید چطور آنها را به بهترین شکل ممکن به کار بگیرید از فعالیت افتاده بودند. شاید از آنها به شکل اشتباهی استفاده کرده باشید و در نتیجه اثرات نامطلوبی در زندگی خود ایجاد کرده و نسبت به استفاده از آنها دلسرد شده باشید، اما حالا خوشبختانه اوضاع دارد تغییر می کند. تنها کاری که لازم است در حال حاضر انجام دهید این است که توانایی های خود را در جهتی مثبت متمرکز کنید.

 

فـال روزانـه - Daily Omen

 

پروژه های دراز مدتی که برای مدتی طولانی شما را به خود درگیر کرده بودند از امروز بار دیگر رو به جلو به حرکت خواهند افتاد. شاید این تغییر برایتان چندان ملموس نباشد، اما قدرت و اثرگذاری آن بسیار زیاد خواهد بود و در راهی که پیش رویتان قرار دارد کمک قابل توجهی به شما خواهد نمود. رویاهایی که زمانی به نظرتان دشوار و دور از دسترس می آمده اند حالا ممکن و قابل دست یابی به نظر می رسند. شما باید از این فرصت استفاده کرده و برای آینده ای که رویایش را در سر دارید به طور جدی و البته با جسارت و شهامت برنامه ریزی و هدف گذاری کنید. اگر تمام توانتان را به کار بگیرید قطعا به نتیجه ی مورد نظرتان دست خواهید یافت.

 

فـال روزانـه - Daily Omen

 

جنبه هایی از زندگیتان که این اواخر حرکت رو به عقب داشته اند دارند دوباره به روال عادی خود بازمی گردند. امروز خواهید دید که پروژه های بزرگی که ممکن است هر چیزی از تکنولوژی تا هنر رادر بربگیرند، دارند به همان شکلی که شما انتظار دارید پیش می روند. البته با توجه به این که این تغییرات فعلا چندان ملموس نیستند ممکن است شما متوجه آنها نشوید، پس صبر و حوصله به خرج داده و نا امید نشوید، طی چند هفته ی آینده به وضوح این حرکت رو به جلو را به چشم خواهید دید. به هیچ وجه برای تجسس سراغ تلفن همراه همسر یا نامزدتان نروید، از زشتی این کار که بگذریم، به احتمال زیاد مچتان هم گرفته خواهد شد!

 

فـال روزانـه - Daily Omen

 

مسئولیت هایی که در محل کارتان و یا در اجتماعی که زندگی می کنید به عهده دارید امروز ذهنتان را به خود مشغول کرده اند. حتی اگر مرخصی داشته باشید و بخواهید در خانه و کنار اعضای خانواده تان بمانید، ذهنتان درگیر مسائل کاری و مسئولیتی که در دنیای بیرون به عهده دارید خواهد بود. شما با اشتیاق تمام می خواهید وظایف خود را به انجام برسانید و شاید حتی دلتان بخواهد مدیریت و رهبری بقیه اعضای گروه را در دست بگیرید. با این حال، چیزهای زیادی حواستان را به خود پرت خواهند کرد. شما باید اولویت هایتان را مشخص کنید و وقت و انرژیتان را برای چیزهایی بگذارید که در دراز مدت همچنان برایتان مهم خواهند بود.

 

فـال روزانـه - Daily Omen

 

شاید این اواخر ایمانتان را نسبت به رویاهایتان از دست داده باشید، اما امروز فرصت تازه ای است تا بار دیگر روی آنچه می خواهید متمرکز شوید و با اعتماد به نفس رو به جلو گام بردارید. شما به اندازه ی کافی فکر و بررسی کرده اید و حالا وقت آن رسیده است تا افکار و برنامه هایتان را عملی کنید. از این که رویاهایی بزرگ در سر داشته باشید نهراسید و اجازه ندهید دیگران با دنیای کوچک و افکار محدودشان در راه پیشرفتتان قرار گرفته و سد راهتان شوند. شاید امروز پی بردن به این که در مسیر پیشرفت قرار گرفته اید کار دشواری باشد، اما چند هفته ی آینده برای شما زمان پیشرفت خواهند بود، آن هم بدون دردسر!/د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/97251