کد خبر: 97205 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 05 خرداد 1397 - 08:47
نمایشگاه کتاب رمضان با همت بانوی دشتستانی افتتاح شد /تصاویر اختصاصی

اتحاد خبر-زهره عرب: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتستان در آیین افتتاح نمایشگاه کتاب رمضان اظهار داشت: همانطور که بدن احتیاج به ورزش و تمرین دارد، ذهن را نیز باید با مطالعه مداوم، فعال نگه داشت.

اتحاد خبر-زهره عرب: آیین افتتاح نمایشگاه کتاب رمضان با همت بانوی دشتستانی در کتابخانه شهید بهشتی برگزار گردید.

به گزارش «اتحاد خبر»؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتستان در آیین افتتاح این نمایشگاه ضمن آرزوی علو درجات برای شهدای عملیات بیت المقدس و آزادی خرمشهر قهرمان و سلامتی برای جانبازان و رزمندگان این عملیات گفت: همانطور که بدن احتیاج به ورزش و تمرین دارد، ذهن را نیز باید با مطالعه مداوم، فعال نگه داشت.

جواد لقمان زاده، همچنین با تشکر از رئیس کتابخانه های عمومی دشتستان و کارکنان کتابخانه عمومی شهید بهشتی برازجان اظهار داشت: از آنجا که کتاب و کتابخوانی باعث شکوفایی و بالندگی فرهنگی می گردد، امیدوارم که برگزاری این نوع نمایشگاه ها در محلات مختلف شهر و نیز روستاهای بزرگ شهرستان در دستور کار دوستداران کتاب قرار بگیرد تا شاهد تثبیت جایگاه کتاب، کتابداران و کتابخانه ها و در نهایت افزایش سرانه مطالعه در شهرستان باشیم.

شایسته آیفت، مدیر نمایشگاه کتاب رمضان با اشاره به اهمیت کتابخوانی گفت: هدف من از برگزاری این نمایشگاه اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه بوده و دوست داشتم خدمتی به شهرم ارائه کرده باشم.


وی افزود: این آخرین نمایشگاه من نخواهد بود و ان شالله نمایشگاه های دیگری را نیز در آینده برگزار خواهم کرد.

آیفت، عنوان کرد: عناوین کتابهای موجود در نمایشگاه بالغ بر 5 هزار عنوان کتاب در حوزه های مذهبی، علمی، پژوهشی، ادبی، پزشکی، تاریخی و روانشناسی است که با 20 درصد تخفیف به علاقمندان ارائه گردیده است.

گفتنی است این نمایشگاه از 5 خرداد ماه 97 تا 24 خرداد ماه در طبقه زیرین کتابخانه شهید بهشتی برقرار خواهد بود و ساعات بازدید از آن از 8 صبح تا 8 شب می باشد.


































لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/97205