امروز: جمعه 31 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 03 خرداد 1397 - 07:07

اتحاد خبر: فال روزانه پنجشنبه 3 خرداد 1397

اتحاد خبر: فال روزانه پنجشنبه 3 خرداد 1397

 

چند کلمه برای آنهای که امروز تولدشان است

 

دوست عزیزی که 3 خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شا شخصی باهوش، منطقی، مدیر و مدبر، مثبت اندیش، با شخصیت، دارای شم تجاری قوی، خونگرم و اجتماعی هستید، فقط باید مواظب باشید برای پیش بردن کارهایتان دچار بی صبری و بیقراری نشوید و با دیگران بدرفتاری نکنید. وضعیت سلامتی شما در طول سال خوب خواهد بود، فقط باید برای حفظ تناسب اندام خود نسبت به همیشه تلاش بیشتری داشته باشید. عادت های بد غذایی را کنار گذاشته و برای پیشرفت سلامتی خود تلاش کنید. امسال از سرمایه گذاری های گذشته ی خود سود زیادی به دست خواهید آورد، اما اگر قصد دارید سرمایه گذاری جدیدی انجام دهید بهتر است تا جایی که می توانید احتیاط کنید. تا جای ممکن پولتان را به هیچ کس قرض ندهید. امسال از لحاظ حفه ای اطلاعات زیادی کسب خواهید کرد و توانایی های خود را افزایش خواهید داد. ممکن است به فکر تغییر شغل و حرفه ی خود بیفتید. شاید در موسسه ای که در حال حاضر کار می کنید رضایت کافی نداشته باشید و به زحماتتان توجه کافی نشود، اما برای تغییر دادن شغلتان هم زیاد عجله نکنید. از هر گونه درگیری با عشقتان خودداری کنید و اگر می توانید با هم به یک تعطیلات طولانی مدت بروید. امسال زمان خوبی برای ازدواج کردن نخواهد بود. تیر، آبان، آذر و بهمن بهترین ماه های امسال خواهند بود.

 

فـال روزانـه - Daily Omen

 

امروز جنبه ی رمانتیک وجودتان فعال شده است و هر چقدر بیشتر به آن توجه می کنید احساس بهتری خواهید داشت. با این حال باید دقت کنید که گوشه چشمی به واقعیت های این دنیا هم داشته باشید و بیش از حد درگیر احساسات نشوید. شاید امروز سرعت پیشرفت کارهایتان به اندازه ای که انتظار دارید نباشد، اما این موضوع نباید باعث دلسردی و نگرانی شما شود. میزان پیشرفت خود را بر اساس یک روز نسنجید و برای اندازه گیری سرعت پیشرفت خود تصویر کلی را در نظر بگیرید. این آخر هفته بهترین فرصت برای دیدار با دوستانی خواهد بود که برای مدتی از آنها بیخبر بوده اید.

 

فـال روزانـه - Daily Omen

 

امروز قصد دارید به وظایف و مسئولیت هایتان توجه و رسیدگی کنید. شما احساس می کنید که زمان دارد خیلی سریعتر از همیشه می گذرد و روزها دارند با سرعت برق و باد از دستتان می روند. مواظب باشید گذشت سریع زمان شما را از عشقتان و آنهایی که دوست دارید غافل نکند و آنقدر درگیر کار و مسائل مادی نشوید که چیزهای دیگر را فراموش کنید. شاید با بدخلقی هایی از جانب آنهایی که دوست دارید مواجه شوید و این نشانه ی آن است که شما به اندازه ای که انتظار دارند به آنها توجه نکرده اید. از این آخر هفته استفاده کرده و آنها را غرق در عشق و محبت خود کنید تا دلشان را به دست بیاورید.

 

فـال روزانـه - Daily Omen

 

امروز شما دارید به سرعت برق حرکت می کنید و با خوشحالی از این کار به سراغ آن کار می روید، اما اگر عقل و منطق خو را به کار بیندازید و به تحلیل موقعیت فعلی خود بپردازید به احتمال زیاد سرعت خود را کم کرده و با طمأنینه ی بیشتری حرکت خواهید کرد. در مکالمه با دوستان و اطرافیانتان تفاوت هایی که بین شما و آنها وجود دارد را در نظر داشته باشید و اجازه ندهید ترس از این که شما را رها کنند وادارتان کند نظرات واقعی خود را پنهان کنید. شاید مجبور شوید برای کمک به شخصی که برایتان خیلی عزیز است در برخی از برنامه های خود تغییر ایجاد کنید، مواظب باشید در این مورد زیاده روی نکنید و کارهای شخصیتان را هم در نظر داشته باشید.

 

فـال روزانـه - Daily Omen

 

امروز در هر موقعیتی و در برخورد با هر شخصی تنش و اختلاف نظر را احساس خواهید کرد. بعضی از اطرافیانتان به دنبال حفظ ثبات و آرامش هستند و برخی دیگر هم به فکر تفریح و خوشی هستند و به هیچ چیز دیگری اهمیت نمی دهند. شما خودتان را بین این دو جبهه اسیر و گرفتار می بینید و برقراری تعادل بین آنها هم برایتان دشوار و حتی غیر ممکن به نظر می رسد. زیاد این وضعیت را جدی نگیرید و خودتان را تحت فشار قرار ندهید. بگذارید جریان زندگی شما را در همان مسیری که خودش می خواهد قرار بدهد و فقط سعی کنید از هر موقعیتی که برایتان به وجود می آید بیشترین بهره ی ممکن را ببرید.

 

فـال روزانـه - Daily Omen

 

این نکته را به خودتان یادآوری کنید که در این دنیا هیچ چیزی را نباید نسبت به شادی و احساس خوشبختی در اولویت قرار دهید و این باید هدف اصلی شما در زندگی باشد. امروز دست هایی نامرئی سعی در منحرف کردن شما از این مسیر خواهند داشت، اما شما نباید حتی یک لحظه تصویری که از خوشبختی در ذهن خود دارید را فراموش کنید و اجازه دهید چیز دیگری جایگزین آن شود. شاید برخی چیزهای ناخوشایند که در زندگی شخصی و یا دنیای اطرافتان در جریان هستند باعث شوند ذهن شما درگیر شده و از هدف اصلیتان فاصله بگیرید، اما این وظیفه ی خودتان است که راه درست را به خودتان یادآوری کنید.

 

فـال روزانـه - Daily Omen

 

امروز شما بیش از هر چیز دیگری به حفظ ثبات و نظم در زندگیتان علاقه نشان می دهید و این موضوع می تواند باعث شود جایی برای تفریح و شادی باقی نگذارید. شاید خودتان هم در ابتدا متوجه این مسئله نباشید و نبودن خنده و خوشی را احساس نکنید، اما اگر مواظب نباشید کم کم یک کمبود بزرگ را در زندگیتان احساس خواهید کرد که انگیزه ی انجام هر کاری را از شما خواهد گرفت. پس حواستان را جمع کنید و خیلی محکم به چیزهایی که به زندگیتان معنا می بخشند بچسبید. یکی از دوستانتان حرف هایی می زند که با آنچه پیش از این از او شنیده اید هماهنگی ندارد. به جای این که به او شک کنید همین حالا هر سوالی که ذهنتان را درگیر کرده است از او بپرسید.

 

فـال روزانـه - Daily Omen

 

امروز اگر در استفاده از کلمات دقت کافی به خرج ندهید یک دعوای درست و حسابی به راه خواهید انداخت. مشکل واقعی اینجاست که وقتی شما منافع جمعی را در نظر دارید و به فکر همه هستید، دیگران تنها سنگ خودشان را به سینه می زنند و به بقیه هیچ اهمیتی نمی دهند. شما از آن دسته آدم هایی نیستید که به راحتی با چنین چیزی کنار می آیند، اما با دعوا راه انداختن هم راه به جایی نخواهید برد. یک چیز دیگر هم که امروز باید حواستان به آن باشد اسیر نشدن در دام سنت ها و روش های قدیمی است که دیگر کاربردی ندارند. قید و بندها را از دست و پای خود باز کرده و رو به جلو بتازید.

 

فـال روزانـه - Daily Omen

 

امروز نگاهی عمیق و جدی به اطرافتان بیندازید و پیش از آن که بهترین راه ممکن برای ادامه راهتان را انتخاب کنید به کمی بررسی درونی بپردازید. به احتمال زیاد با انجام این کار به این نتیجه خواهید رسید که باید در انتخاب مسیرتان انعطف پذیری بیشتری داشته باشید و در طول راه هر از گاهی تغییر مسیر داده و در رسیدن به هدف مورد نظرتان خودتان را به یک روش خاص محدود نکنید. این نکته را به خاطر داشته باشید که بهترین راه معمولا ترکیبی از چند راه مختلف است. امشب در دورهمی های دوستانه حواستان باشد دست روی نقطه ضعف دوستانتان نگذارید چون با این کار فقط یا دوستی را از دست خواهید داد و یا ارزش خودتان را زیر سوال خواهید برد.

 

فـال روزانـه - Daily Omen

 

امروز اطرافیانتان دارند با سرعتی سرسام آور حرکت می کنند و شما علاقه ی چندانی به هماهنگ کردن خودتان با آنها ندارید، با این حال ترجیح می دهید ارتباط خود را با آنها و دنیای دیوانه شان حفظ کنید چون بودن در کنار دوستانتان برای شما الهام بخش است و ایده های جدیدی را برایتان به همراه خواهد داشت. با این همه اگر بتوانید سر و صداهای موجود در زندگیتان را به حداقل رسانده و دور و بر خودتان را کمی خلوت کنید برایتان خیلی بهتر خواهد بود. این آخر هفته را کمی به خودتان استراحت بدهید و از بقیه فاصله بگیرید. خوشبختانه این فرصت را خواهید داشت که هر وقت بخواهید دوباره به این دنیای دیوانه بازگردید.

 

فـال روزانـه - Daily Omen

 

درست وقتی که فکر می کنید حساب همه چیز را کرده اید و مو لای درز نقشه هایتان نمی رود و همه کارها دارند طبق برنامه ریزی شما پیش می روند پای عشق به میان خواهد آمد و همه برنامه هایتان را به هم ریخته و نقشه هایتان را نقش بر آب خواهد کرد. ناگهان حواستان پرت شده و تمرکزتان از بین خواهد رفت و همه فکر و ذکرتان درگیر عشق خواهد شد. خوب یا بد بودن این وضعیت به نگرش شما بستگی دارد. هم کار برای شما اهمیت دارد و هم عشق و روابط عاطفی، آنچه اهمیت دارد این است که بتوانید بین این دو تعادل برقرار کنید. اگر بتوانید طوری رفتار کنید که هر دو طرف را همزمان داشته باشید خوشبخت ترین فرد دنیا خواهید بود.

 

فـال روزانـه - Daily Omen

 

امروز شما دوست دارید که در عالم خیال و رویا فرو بروید و از این دنیای شلوغ و پردغدغه فاصله بگیرید، اما متأسفانه باید بگوییم که موانع زیادی سر راهتان قرار خواهند داشت. مسئولیت هایی که به عهده دارید به سراغتان آمده و این واقعیت را به شما یادآوری خواهند کرد که در دنیای واقعی کارهای زیادی هستند که پیش از فرار به دنیای رویاهایتان باید آنها را انجام بدهید. شاید حجم کارهایی که به عهده دارید آنقدر زیاد باشد که دیگر وقتی برای رویاپردازی برایتان باقی نماند، اما جای هیچ گونه نگرانی نیست. ساعات پایانی روز تماما به خودتان تعلق دارند و می توانید از آنها هر طوری که خودتان می خواهید استفاده کنید.

 

فـال روزانـه - Daily Omen

 

امروز وقتی به بهترین راه ممکن برای رسیدن به جایی که می خواهید باشید فکر می کنید احساس خواهید کرد که محدودیت های زیادی دست و پایتان را بسته اند و نمی گذارند آنطوری که خودتان دلتان می خواهد عمل کنید، اما از طرف دیگر هم چیزی از درونتان شما را به داشتن جسارت و پاره کردن این قید و بندها از دست و پایتان فرا می خواند تا بتوانید به چیزهایی که بیشترین ارزش و اهمیت را برایتان دارند دست پیدا کنید. البته که مسئولیت ها و وظایفی دارید که باید انجام شوند و وقت زیادی از شما خواهند گرفت، اما اگر یک برنامه ریزی دقیق داشته باشید خواهید توانست بین این دو تعادلی منطقی برقرار کنید./د



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۳۰ [حدود 19 ساعت قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 13 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۸ [حدود 3 روز قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • دکتر مهدی یوسفی در یک نگاه
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • آئین استقبال از مسافرین و مهمانان نوروزی در شهر دالکی / تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 3 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: اسماعیل حدود 5 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 5 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 6 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 8 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 9 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 10 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 13 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 13 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 13 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...