کد خبر: 97049 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 01 خرداد 1397 - 15:30
معاون عمرانی استاندار بوشهر:
سند گردشگری روستایی استان بوشهر تدوین می‌شود+تصاویر

اتحاد خبر:معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: سند گردشگری روستایی استان بوشهر تدوین می‌شود.به گزارش اتحاد خبر، مهرداد ستوده ظهر سه‌شنبه در آیین تودیع و معارفه مدیر کل دفتر روستایی و شوراهای استانداری بوشهر با تجلیل از خدمات و زحمات بهرام نکیسا مدیر کل سابق دفتر روستایی اظهار داشت: ایشان از مدیران کاربلد و توانمند استان با سابقه اجرایی...

اتحاد خبر:معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: سند گردشگری روستایی استان بوشهر تدوین می‌شود.

 

به گزارش اتحاد خبر، مهرداد ستوده ظهر سه‌شنبه در آیین تودیع و معارفه مدیر کل دفتر روستایی و شوراهای استانداری بوشهر با تجلیل از خدمات و زحمات بهرام نکیسا مدیر کل سابق دفتر روستایی اظهار داشت: ایشان از مدیران کاربلد و توانمند استان با سابقه اجرایی روشن بود که در پاکدستی و سلامت نفس الگویی برای مدیران استان است و امیدواریم در ادامه مسیر نیز همانند گذشته موفق باشد.

 

 

وی با اشاره به انتصاب فاطمه دهقانی به عنوان سرپرست دفتر روستایی نیز ابراز داشت: خانم دهقانی نیز از بانوان مدیر و باتدبیر استان است که امیدوارم با خلاقیت و تلاش شبانه‌روزی در مسیر توسعه روستاها اهتمام ورزد.

وی افزود: کسب رتبه خوب گردشگری استان در کشور، نشان داد که صنعت گردشگری جای خود را در استان پیدا کرده و خیلی از روستاهای استان مقصد و هدف اصلی گردشگری هستند لذا انتظار داریم توسعه گردشگری در روستاها و ایجاد اشتغال پایدار در روستاهای استان مورد توجه و تاکید قرار گیرد و امیدوار هستم به اهداف مورد نظر خود در بحث پویایی و درآمدزایی روستایی برسیم.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از تدوین سند گردشگری روستایی در استان بوشهر خبر داد و گفت: از مدیر کل جدید دفتر روستایی استانداری انتظار دارم در این مسیر از همه ظرفیت‌ها و توانمندی موجود بهره ببرد.

ستوده یادآور شد: در توزیع اعتبارات آلایندگی و ارزش افزوده، به طور دقیق وضعیت روستاها را رصد می‌کنیم و طبق نیاز روستا و پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها، هزینه می‌شود، اعتقاد ما بر این است که دهیاری‌های استان، هدفمند و برنامه‌محور حرکت کنند.

وی با اشاره به مشکلات کم‌آبی در استان خاطر نشان کرد: از مدیر کل دفتر روستایی می‌خواهم با همکاری دهیاران و شوراهای روستایی در فرهنگ‌سازی در زمینه اصلاح الگوی مصرف در بین مردم اهتمام ورزند تا مشکلات ما در حوزه آب کمتر شود.

در این آیین با تجلیل از خدمات و زحمات بهرام نکیسا(مدیر کل سابق دفتر روستایی و شوراها)، فاطمه دهقانی به عنوان سرپرست این دفتر معرفی شد.















لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/97049