کد خبر: 97020 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 01 خرداد 1397 - 08:53
مدیرکل فنی و حرفه‌ای بوشهر:
آموزش‌ مهارتی با نیاز بازار کار استان بوشهر متناسب‌ می‌شود

اتحاد خبر: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: آموزش‌ مهارتی در صنعت جوش با نیاز بازار کار استان بوشهر متناسب‌ می‌شود.

اتحاد خبر: عبدالرسول کازرونی در همایش تخصصی جوش آلومینیوم اظهار داشت: برای فراهم شدن اشتغال جوانان در صنایع و شرکت‌های مختلف حرفه های آموزشی و مهارتی مورد نیاز این صنایع و شرکت‌ها در این اداره کل تدوین شد.
عبدالرسول کازرونی

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر، وی افزود: تهیه، تدوین و تنظیم استانداردهای آموزشی و سطح بندی مشاغل و استاندارد و تعیین سطح ظرفیت‌های آموزشی از جمله اقدامات این اداره کل برای پاسخگویی به نیاز بازار کار است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای بوشهر  بر نقش آموزش های مهارتی در توسعه جامعه تاکید کرد و گفت: با توجه به ظرفیت های منحصر به فرد استان بوشهر، توسعه آموزش های فنی و حرفه ای با همکاری شرکت ها و دستگاه های اجرایی در رشته های مرتبط با صنایع  و دریا باعث رونق اقتصادی، ایجاد اشتغال و ریشه کن کردن بیکاری می شود.

جمشید مطرقی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره ۳ بوشهر در خصوص این همایش گفت: آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با برگزاری این همایش سعی دارد با معرفی تخصص مهندسی جوش آلومینیوم و تلاش در راستای توسعه علمی آن در صنایع استان، با بهره گیری از پتانسیل های موجود و فرصت های پیش رو، از طریق برنامه های نو و کاربردی در این همایش ایفا کند.

وی اظهار کرد: استان بوشهر قطب‌ انرژی کشور است، اما بهره‌وری و راندمان کاری صنایع  ونیاز های نیروی انسانی آنها قابل تامین نیست و برگزاری این چنین همایش هایی نقشی اساسی در تامین نیروی ماهر شرکت‌ها و صنایع مستقر در استان خواهد داشت.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/97020