کد خبر: 96862 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 27 ارديبهشت 1397 - 15:22
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:
صنعت نفت مشارکت بیشتری در حوزه سلامت استان بوشهر داشته باشد

اتحاد خبر:رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: صنعت نفت مشارکت بیشتری در حوزه سلامت استان بوشهر داشته باشد.به گزارش اتحاد خبر، سعید کشمیری عصر چهارشنبه در حاشیه نشست شورای سلامت خارگ اظهار کرد: جزیره قهرمان خارگ، یادآور هشت سال دفاع مقدس، دفاع جانانه اهالی شریف خارگ در جنگ تحمیلی است، آرامشی که هم ...

اتحاد خبر:رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: صنعت نفت مشارکت بیشتری در حوزه سلامت استان بوشهر داشته باشد.

 

خارگ

 

به گزارش اتحاد خبر، سعید کشمیری عصر چهارشنبه در حاشیه نشست شورای سلامت خارگ اظهار کرد: جزیره قهرمان خارگ، یادآور هشت سال دفاع مقدس، دفاع جانانه اهالی شریف خارگ در جنگ تحمیلی است، آرامشی که هم اکنون برقرار است و ما از آن استفاده می کنیم حاصل رشادت های اهالی شریف خارگ است.

وی افزود: خواسته های اهالی شریف جزیره خارگ در حوزه درمان به حق است و امیدوار هستیم هر چه سریع تر مرکز جامع سلامت در جزیره خارگ راه اندازی شود و همچنین مرکز بهداشت دهان و دندان جزیره خارگ در هفته دولت انشالله افتتاح خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر تصریح کرد: نشاط اجتماعی به ویژه در حوزه سلامت در این جزیره باید ارتقا یابد و درمان را باید در مرحله دوم قرار دهیم، جزیره خارگ یکی از مناطق پر خطر حوزه تصادف در استان بوشهر است و باید فرهنگ ترافیک در جزیره خارگ نهادینه شود.

کشمیری با اشاره به اینکه در جزیره خارگ باید در حوزه پیشگیری ورود کنیم خاطر نشان کرد: در اولین فرصت طرح تحول سلامت در جزیره خارگ بررسی خواهد شد. این خدمت که توسط دولت تعریف شده است و نباید جایی از ایران اسلامی از آن محروم بماند. به زودی یک تیم بررسی به جزیره خارگ اعزام خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: از تمامی خدماتی که شرکت پایانه های نفتی ایران به این دستگاه ارائه داده است تشکر می کنیم و امیدواریم این خدمات تداوم داشته باشد، از تمامی مشکلات ارائه خدمات توسط نفت آگاه هستیم ولی امیدواریم حوزه درمان جزیره خارگ را توجه خاص داشته باشند.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/96862