کد خبر: 96859 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 27 ارديبهشت 1397 - 10:36
به مناسبت ماه مبارک رمضان؛
همایش طلایه داران تبلیغ در شهرستان دشتی برگزار شد

اتحاد خبر: با حضور فرماندار دشتی، همایش طلایه داران تبلیغ شهرستان دشتی در مصلی بزرگ امام خامنه ای شهر خورموج برگزار شد.

اتحاد خبر: با حضور فرماندار دشتی، همایش طلایه داران تبلیغ شهرستان دشتی در مصلی بزرگ امام خامنه ای شهر خورموج برگزار شد.

عبدالله نادری فرماندار دشتی

به گزارش مهر، عبدالله نادری فرماندار دشتی صبح پنج شنبه در این همایش با بیان اینکه آسیب های اجتماعی یکی از موضوعات مهم کشور است، اظهار داشت: افزایش آسیب های اجتماعی، کاهش سرمایه اجتماعی و تاخیر در توسعه اجتماعی سه چالش مهم اجتماعی امروز کشور است.

 

وی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری و ریاست جمهور دغدغه جدی نسبت به آسیب های اجتماعی دارند، افزود: مقام معظم رهبری پنج اولویت مهم را در بحث مسائل اجتماعی مشخص کردند که طلاق، اعتیاد، مفاسد اخلاقی، حاشیه نشینی و مناطق بحرانی از جمله آنها به شمار می رود که برخی از این موارد در سطح شهرستان نیز وجود دارد.

 

نادری تصریح کرد: در بحث طلاق کارگروه اجتماعی در سطح شهرستان فعال و کار کارشناسی و بررسی میدانی در این زمینه شروع و علت ها و راهکارها نیز جمع آوری شده و در اختیار دستگاه‌های ذیربط در جهت رفع مشکلات قرار داده شده است.

 

وی بیان کرد: در بحث اعتیاد نیز به صورت محله ای کارهای خوبی در شهرها شروع شده که انتظار داریم بزودی مردم تاثیرات آن را ببیند.

فرماندار دشتی گفت: فضای مجازی پدیده ای است که در عرصه معاصر ما بوجود آمده و زندگی را متحول کرده است.

 

وی بحران سازی و تنش های اجتماعی، کاهش سن بزهکاری، کاهش مرزهای جغرافیایی و مدیریت افکار را از جمله آسیب ها و تهدیدات فضای مجازی عنوان کرد.

 

وی با تاکید بر اینکه در کاهش آسیب های اجتماعی مردم باید مشارکت کنند، گفت: در راستای نشاط و شادابی در بین مردم دستگاه‌های متولی برنامه های خوبی در دست اجرا دارند.

 

نادری خاطرنشان کرد: یکی از اهداف مهمی که دشمنان دنبال می کنند کم رنگ کردن باورهای دینی مردم در فضای مجازی است که می طلبد روحانیون توجه جدی به این موضوع داشته باشند.

 

وی گفت: با توجه به بارش کم باران امسال 4 هزار مگاوات کمبود برق در کشور داریم که اگر مردم در مصرف برق صرفه نکنند در فصل تابستان با مشکل مواجه می شویم.

 

نادری همچنین در خصوص صرفه جویی در مصرف آب تاکید کرد و افزود: با توجه به نرخ بیکاری در شهرستان فرهنگ کار و تلاش باید در سطح شهرستان تقویت شود و جوانان باید از ظرفیت اشتغال موجود در منطقه به نحو مطلوب استفاده کنند./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/96859