کد خبر: 96762 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 26 ارديبهشت 1397 - 08:06
کسب عنوان سمن برتر ملی توسط موسسه گردشگری صدای چرخاب دشتستان+تصاویر

اتحاد خبر:در مراسم اختتامیه ی جشنواره سمن ها سین هشتم نوروز (نوروزگاه ۹۷)، موسسه گردشگری صدای چرخاب دشتستان رتبه برتر بخش ترکیبی( میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری) در حوزه گردشگری کشور را کسب کرد.به گزارش اتحاد خبر، در مراسم اختتامیه دومین جشنواره سراسری سمن ها، سین هشتم که 25 اردیبهشت همزمان با سالروز ...

اتحاد خبر:در مراسم اختتامیه ی جشنواره سمن ها سین هشتم نوروز (نوروزگاه ۹۷)، موسسه گردشگری صدای چرخاب دشتستان رتبه برتر بخش ترکیبی( میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری) در حوزه گردشگری کشور را کسب کرد.


 به گزارش اتحاد خبر، در مراسم اختتامیه دومین جشنواره سراسری سمن ها، سین هشتم که 25 اردیبهشت همزمان با سالروز بزرگداشت حکیم فردوسی با حضور معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور در سالن فجر، سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کشور برگزار شد، از بین 70 تشکل شرکت کننده از 22 استان کشور، استان بوشهر با چهار مقام برتر و شایسته تقدیر به مقام اول رسید.
در این مراسم از نمایندگان استان بوشهر با اهدای جوایز و لوح تقدیر تجلیل شد.
مهندس تاجیک مدیرکل دفتر امور مجامع تشکل ها در این مراسم گفت: در دومین جشنواره نوروزگاه 74 سمن از 22 استان کشور شرکت کردند که با توجه به عملکرد گزارش شده، از این تعداد 15 سمن به عنوان برگزیده انتخاب شد. وی با بیان اینکه سمن ها ظرفیت های بزرگی هستند که از آن ها باید برای پویایی کشور استفاده کرد، افزود: در حوزه گردشگری باید با منطق و نگرش یکپارچه و بدور از تعصب و نگاه جزیره ای، جاذبه ها را به محصول تبدیل کرد.
وی صنعت گردشگری را صنعتی فرابخشی دانست و اظهارداشت: در این زمینه برای دستیابی به راهی صحیح از نقد و انتقادات ازنده استقبال می کنیم.





































لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/96762