کد خبر: 96748 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 25 ارديبهشت 1397 - 23:46
شب شعر سارا سلام... با حضور دکتر محمدحسین بهرامیان در برازجان برگزار گردید/تصاویر اختصاصی

اتحاد خبر: شب شعر سارا سلام... با حضور دکتر محمدحسین بهرامیان به همت انجمن شعر و ادب آتشی و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان، مجتمع فرهنگی شهید شاهینی و شهرداری برازجان، سه شنبه شب 25 اردیبهشت ماه 97 در تالار فرهنگ برازجان برگزار گردید.به گزارش اتحاد خبر، علیرضا رهسپار، معاون اداره فرهنگ و ارشاد ...

اتحاد خبر-زهره عرب: شب شعر سارا سلام... با حضور دکتر محمدحسین بهرامیان به همت انجمن شعر و ادب آتشی و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان، مجتمع فرهنگی شهید شاهینی و شهرداری برازجان، سه شنبه شب 25 اردیبهشت ماه 97 در تالار فرهنگ برازجان برگزار گردید.

به گزارش اتحاد خبر، علیرضا رهسپار، معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان ضمن خیرمقدم به مدعوین اظهار داشت: امشب مقارن با روز پاسداشت زبان فارسی و روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی است که این روز را به تمام ادیبان و شاعران تبریک می گویم.

وی عنوان کرد: شهرستان دشتستان، یک شهرستان بزرگ و ادب پرور می باشد. ما در سال 96 بیشترین آمار، و در حدود 28 عنوان کتاب را چاپ کردیم.

فخرالدین جوان، مدیر انجمن شعر و ادب آتشی با خوشآمدگویی به حاضرین گفت: مهمانان عزیزی از شهر فسا داریم، به خصوص دکتر بهرامیان عزیز که شهر ما را با حضور خود عطرآگین نموده اند.

در ادامه برنامه، فخرالدین جوان، و 19 شاعر دیگر از جمله محبوبه احسان پور، کاظم فرجام راد، مجتبی مرادی، سام گزبلندی، احد متقیان، محمدجعفر نجدی، فریبا رئیسی، سعید حیدری، محمد بحرینی، سحر ناصری نژاد، مرتضی زندپور، حلیمه میر، ارسلان دشتی، ساحل تراکمه، روح الله درویشی، امید خیاط فرد و سامان رضایی به خواندن شعرهای خود پرداختند.

به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، در پایان این شب شعر از شاعران و همچنین مهمان شب شعر، دکتر محمدحسین بهرامیان تجلیل صورت گرفت.













































































































لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/96748