کد خبر: 96744 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 25 ارديبهشت 1397 - 16:10
بخشدار ویژه خارگ: موانع خدمات دهی صنعت نفت به مردم خارگ رفع شود

اتحاد خبر:بخشدار ویژه خارگ گفت: موانع خدمات‌دهی صنعت نفت به مردم خارگ رفع شود.

اتحاد خبر:بخشدار ویژه خارگ گفت: موانع خدمات‌دهی صنعت نفت به مردم خارگ رفع شود.

محمود رضایی اظهار کرد: تاکنون شرکت‌های مستقر در خارگ برای بکارگیری نیرو بصورت پیمانکاری در شرکت‌های پیمانکاری همکاری و تعامل خوبی داشته اند.

وی اضافه کرد: می‌طلبد نمایندگان مجلس درکمیسیون انرژی برای بکارگیری وجذب نیروهای بومی خارگ که تعداد آنها حدود ۱۵۰ نفر است در شرکت‌های زیر مجموعه وزارت نفت، فلات قاره و پایانه‌های نفتی٬ به صورت دائم پیگیری و مصوبات لازم صورت گیرد.

بخشدار ویژه خارگ افزود: تاکنون شرکت های مستقر درخارگ در خصوص ارائه خدمات تلاش خوبی داشتند و با تعامل و همراهی خوبی که دربخش ویژه خارگ وجود دارد و این موضوع تا آنجایی که قانون اجازه می‌دهد همکاری می‌کنند.

وی بیان کرد: در بعضی مواقع موانع قانونی باعث جلوگیری از خدمات شرکت‌ها به مردم مقاوم خارگ می‌شود که در این جا نیز نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌توانند راهگشا باشند وبودجه و اعتبارات را به سمت جزیره خارگ در راستای مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت سوق دهند.

رضایی ادامه داد: ادامه ساخت شرکت ان‌جی‌ال به بخش خصوصی واگذار شده و در اواخر سال گذشته قراردادی با شرکت خصوصی منعقد کردند و در مرحله مذاکرات و تغییر و تحول است که می‌طلبد در راستای راه‌اندازی مجدد ساخت آن واحد تسریع شود و همکاری همه مسئولین مربوطه راهگشا بوده و برای حل این موضوع کار را سهل وآسان خواهد کرد.

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/96744