کد خبر: 96737 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 25 ارديبهشت 1397 - 11:16
برندسازی شهر بوشهر با محوریت گردشگری تدوین شود

اتحاد خبر: رئیس شورای شهر با تاکید بر توسعه صنعت گردشگری و تکمیل زیرساخت‌های آن در بوشهر گفت: در این راستا برندسازی شهر بوشهر با محوریت گردشگری تدوین شود.

اتحاد خبر: رئیس شورای شهر با تاکید بر توسعه صنعت گردشگری و تکمیل زیرساخت‌های آن در بوشهر گفت: در این راستا برندسازی شهر بوشهر با محوریت گردشگری تدوین شود.
بوشهر| برندسازی شهر بوشهر با محوریت گردشگری تدوین شود

به گزارش تسنیم؛ ابوذر دهدار صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر بوشهر از افزایش گردشگران نوروزی به بوشهر خبرداد و اظهار داشت:  بوشهر در جذب گردشگر در کشور رتبه سوم کسب کرد که با توجه به این ظرفیت تدوین  طرح جامع گردشگری ضروری است .

 

وی،پیش ­بینی بوشهر به عنوان شهری توریستی در سند چشم انداز توسعه استان  و صنعت گردشگری را به عنوان یکی از محورهای اصلی توسعه استان دانست و تاکید کرد: انتظار می‌رود از چنین ظرفیت ارزشمندی برای پیشرفت و توسعه استان به خوبی استفاده شود و ضرورت  دارد برند شهری با محوریت گردشگری دریایی، موسیقی محلی ، المان‌های شهری بومی، صنایع دستی و گردشگری خرید  تعریف شود . 

 

رئیس شورای شهر بوشهر ایجاد و حمایت از ایجاد  زیرساخت‌های گردشگری را یکی از برنامه‌های مدیریت شهری  دانست و اظهار داشت: انتظار می‌رود سند جامع گردشگری بوشهر تدوین شود که لازم است همه دستگاهها ی متولی بر اساس طرح جامع عمل کنند.

 

دهدار تاکید کرد: حضور گردشگران نباید فقط به نوروز منحصر شود و با توجه به شرایط آب و هوایی بوشهر در 7 ماه از سال بندر بوشهر می‌تواند پذیرای گردشگران باشد .

 

وی منطقه گردشگری را  لیان یکی ظرفیت‌های بسیار خوب توسعه دانست و گفت: با رایزنی صورت گرفته این منطقه گردشگری و دهکده گردشگری امید بزودی به شهرداری واگذار می‌شود که می‌تواند نقش مهمی در توسعه و رونق گردشگری شهر بوشهر داشته باشد .

 

رئیس شورای شهر بوشهر با بیان اینکه در دنیای رقابتی امروز، شهرها در عرصه‌های مختلف سعی دارند از یکدیگر پیشی بگیرند خاطر نشان کرد: گردشگری شهری به عرصه‌ای برای رقابت شهرها تبدیل شده است، به همین سبب برندآفرینی و بازاریـابی برای مقاصد گردشگری بـیشتر رواج یافته است.

 

دهدار افزود:برند شهری در گردشگری، برگ برنده یک شهر در رقابت‌های اقتصادی و اجتماعی برای توسعه گردشگری محسوب می‌شود./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/96737