کد خبر: 96705 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 25 ارديبهشت 1397 - 07:57
مدیرکل گمرکات استان بوشهر:
دو محموله قرص و پودر نیروزای قاچاق در گمرک گناوه کشف شد

اتحاد خبر: مدیرکل گمرکات استان بوشهر گفت: ماموران گمرک ازیک فروند شناور دو محموله قرص و پودر نیروزا قاچاق با ارزش بیش از یک میلیارد ریال کشف کردند.منصور بازیار با تاکید بر مقابله قاطع با قاچاق کالا اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم  گمرکات استان بوشهر مقابله با قاچاق است که در این راستا امکانات و تجهیزات لازم فراهم شده است...

اتحاد خبر: مدیرکل گمرکات استان بوشهر گفت: ماموران گمرک ازیک فروند شناور دو محموله قرص و پودر نیروزا قاچاق با ارزش بیش از یک میلیارد ریال کشف کردند.منصور بازیار با تاکید بر مقابله قاطع با قاچاق کالا اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم  گمرکات استان بوشهر مقابله با قاچاق است که در این راستا امکانات و تجهیزات لازم فراهم شده است.

طرح امحاء کالاهای قاچاق مکشوفه

به گزارش مهر، وی با تاکید با تحقق حمایت از کالای ایرانی افزود: مقابله با کالای قاچاق در اولویت برنامه‌ها قرار دارد که در این راستا مراحل ترخیص کالا به صورت سامانه الکترونیکی انجام می‌شود.

 

مدیرکل گمرکات استان بوشهر، استقرار سامانه جامع گمرکی را در گمرکات استان  مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: این سامانه ضمن اینکه در تسریع فرایند ترخیص کالا موثر است از تخلفات فرایند ترخیص کالا و قاچاق جلوگیری می‌کند.

 

بازیار از کشف دو محموله قرص و پودر نیروزا توسط ماموران گمرک خبر  داد و خاطر نشان کرد: ماموران گمرک گناوه با هوشیاری و دقت در حین بازرسی از یک فروند شناور ورودی قرص و پودر نیرو زا کشف و ضبط کردند.

 

وی، حجم پودر نیروزا را ۷۸۰ کیلوگرم دانست و گفت: این محموله قاچاق شامل ۱۰۰ هزارعدد قرص و همچنین ۷۸۷ کیلوگرم پودر نیروزا با ارزش تقریبی بیش از یک میلیارد ریال است. 

 

بازیار بیان کرد:  اقدامات قضایی مربوط به این کشف در حال پیگیری است./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/96705