کد خبر: 96679 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 24 ارديبهشت 1397 - 11:26
برای رقابت در ۳ ماده؛
دونده ملی‌پوش دیری به مسابقات جهانی پاریس اعزام می‌شود

اتحاد خبر: علی قاسمی دونده ملی پوش شهرستان دیر استان بوشهر به مسابقات جهانی پاریس اعزام می‌شود تا در رشته‌های پرش طول، ۴۰۰ متر و چهار در ۱۰۰ متر امدادی رقابت کند.

اتحاد خبر: علی قاسمی دونده ملی پوش شهرستان دیر استان بوشهر به مسابقات جهانی پاریس اعزام می‌شود تا در رشته‌های پرش طول، ۴۰۰ متر و چهار در ۱۰۰ متر امدادی رقابت کند.

دو ومیدانی

به گزارش مهر؛ دونده ملی پوش دیری اظهار داشت: سال گذشته در مسابقات جهانی کارگری در کشور لتونی شرکت کردم و موفق شدم در رشته ۴۰۰ متر دومیدانی مدال نقره جهانی را کسب کنم.

 

علی قاسمی افزود: امسال نیز به عنوان تنها بوشهری حاضر در تیم ملی به مسابقات جهانی پاریس که از اول تا پنجم خرداد با حضور تیم های ملی کشورهای مختلف برگزار می شود، در این دوره از مسابقات حضور پیدا خواهم کرد.

 

وی اضافه کرد: امسال با آمادگی کامل در رشته های پرش طول، ۴۰۰ متر و ۴ در ۱۰۰ متر امدادی با حریفان به رقابت می پردازم و امیدوارم که برای مردم کشورم افتخاری دوباره کسب کنم.

 

قاسمی با تقدیر از حمایت ها و همکاری همه مسئولان، گفت: چند سال است که در مسابقات کشوری و جهانی شرکت می کنم که در این مدت شرکتی که در آن اشتغال دارم حمایت های بسیار خوبی داشته اند و با این پشتیبانی ها موفق به کسب مقام های برتر کشوری و جهانی شده ام.

 

وی با بیان اینکه خانواده ها علاقه زیادی برای فعالیت فرزندانشان در رشته های ورزشی بویژه ورزش پایه دارند، ابراز داشت: شهرستان دیر دارای ظرفیت های مناسبی در رشته های ورزش انفرادی از جمله دومیدانی است که در صورت تأمین امکانات و حمایت مسئولان، حرف های زیادی در سطوح ملی و بین المللی دارند.

 

این دونده ملی پوش تصریح کرد: از سال ۱۳۸۶ فعالیتم را در ورزش دومیدانی آغاز کرده ام که در کارنامه ام چند دوره قهرمانی کشوری، مقام دوم مسابقات بین المللی دهه فجر و عضویت در تیم ملی وجود دارد اما به دلیل مشغله کاری کمتر به تمرینات حرفه ای می پردازم  و تلاش می کنم از قافله قهرمانی عقب نمانم.

 

قاسمی از خانواده، مسئولان و علاقمندان ورزش به دلیل تشویق و حمایت از فعالیت های حرفه ای وی تقدیر کرد.

 

این دونده ملی پوش دیری تاریخ اعزام به مسابقات جهانی پاریس را ۲۷ اردیبهشت اعلام کرد و خواستار دعای خیر مردم برای موفقیت در عرصه جهانی شد./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/96679